- Waardering
- 1.507
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 22%
Kleine samenvatting?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soort autiobiografie van josh waitzkin over hoe hij als kind eerst gruwelijk goed leerde schaken en daarna gruwelijk goed werd in wedstrijd pushing hands.
Het gaat over het proces van goed worden in dingen.
Het gaat over het proces van goed worden in dingen.
Dit las ik laatst, precies het tegenovergestelde van goed worden in dingen:

Bedoel je dat je het boek hebt gelezen of heb je dat wat je post laatst gelezen. Ik volg niet helemaal.![]()

Nee niet het boek
Het stukje wat ik heb geplaatst is van een ..hoe zal ik het noemen..welzijn/psych-goeroe
Interessant boek. Is dat net zoiets als de 7 eigenschappen? Een boek dat gaat over effectief leiderschap in het ebdrijfslevenNee, de stukjes die ik 2 wekelijks ontvang zijn gewoon gratis.
Sorry voor late reactie; Het heet geen ombuigen, maar omdenken.
Dit is de link van bol.com:
http://www.bol.com/nl/p/huh/1001004006175021/
Interessant boek. Is dat net zoiets als de 7 eigenschappen? Een boek dat gaat over effectief leiderschap in het ebdrijfsleven
Vind dat ik echt een keer de knop moet omdraaien en gewoon beginnen met het [uit]lezen van de boeken. Heb echt een hele lijst staan van dezelfde soort filosofisch-achtige boeken. Veel zul je er praktisch niet aan hebben, maar het zorgt er wel voor dat je een ander perspectief hebt op de hudige maatschappij. Daarmee is het toch op de een of andere manier van toegevoegde waarde, door het lezen van boeken/Niet echt, je kan dit meer zien als een soort van filosofisch boek, een andere manier om tegen de feiten aan te kijken en het doorbreken van bepaalde denkpatronen. Desalniettemin een leuk boek om een keer te lezen, je bent er vrij snel doorheen.

vroeger leesde ik wel is wat jeugdboeken, gulversreizen, chocalade fabriek, robinson cruso dat soort dingen... laatst wel is geprobeerd van een boek te lezen die ergens gratis bijzat was van Herman Brusselmans vond eigenlijk heel moeilijk om al de verschillende personages te onthouden en me er iets bij voor te stellen moest telkens terug gaan en opnieuw lezen, zoeken, heb er dan maar mee opgehouden miss is het zijn schrijfstijl ook en leest het niet al te vlot. miss in naar de bib gaan en iets zoeken wat me zou boeien, tips iemand?
Schoten afgevuurd.Aan je eigen schrijfstijl te zien is het misschien maar beter om jezelf nog eens te richten op jeugdboeken.
Aan je eigen schrijfstijl te zien is het misschien maar beter om jezelf nog eens te richten op jeugdboeken.

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------
vroeger leesde ik wel is wat jeugdboeken, gulversreizen, chocalade fabriek, robinson cruso dat soort dingen...
laatst wel is geprobeerd van een boek te lezen die ergens gratis bijzat was van Herman Brusselmans vond eigenlijk heel moeilijk om al de verschillende personages te onthouden en me er iets bij voor te stellen moest telkens terug gaan en opnieuw lezen, zoeken, heb er dan maar mee opgehouden miss is het zijn schrijfstijl ook en leest het niet al te vlot.
miss in naar de bib gaan en iets zoeken wat me zou boeien, tips iemand?