- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik me afvraag; Wie doet er ook echt iets mee?
Probeert men ook echt het leven naar z'n eigen definitie van succes te vormen of is het enkel wat voldoening halen uit het lezen erover?
Daar kun je je erg in vergissen.Ieders doel kan anders zijn, maar boeken over zelfontwikkeling lees je over het algemeen om vooruitgang te maken in je eigen leven/succes.
I know, daarom stel ik ook juist die vraag.Voldoening komt meer over de lange termijn voor mij, omdat de kennis meestal pas later zijn vruchten afwerpt als je het daadwerkelijk toepast.
Er zijn natuurlijk ook een heleboel andere factoren die kunnen bijdragen van succes, het lezen van boeken is er daar een van. Het lezen van honderden boeken is zeker geen garantie dat je leven op zijn plek valt, enkel wanneer je een duidelijk doel voor ogen hebt, actie onderneemt en jezelf ook blijft ontwikkelen op andere punten.
Ik denk dat de meesten het lezen ter vermaak. Het doet je denken productief bezig te zijn maar zonder concreet acties te ondernemen ben je dat niet. https://www.youtube.com/watch?v=g5ETJDnRCzI
Ik denk dat de meesten het lezen ter vermaak. Het doet je denken productief bezig te zijn maar zonder concreet acties te ondernemen ben je dat niet. http://www.youtube.com/watch?v=g5ETJDnRCzI
Is ook niet erg als je dat niet echt wil! Ik kom niet anders tegen dan dat mensen passief zijn. Ik stel de vraag omdat ik voorbeelden zoek van actief leven.
Eens. Te veel mensen zien het lezen van het boek als een accomplishment op zich. Daar is niks mis mee, maar dan kun je honderden boeken lezen zonder 'vooruit' te gaan in het leven of echt iets te veranderen. Boeken/docu's/sprekers kunnen je wel helpen om de basis voor een goede mindset te leggen, maar het heeft pas toegevoegde waarde wanneer je er iets mee doet in je leven.
Zoek boeken die passen bij de doelstellingen die jij voor ogen hebt. Wanneer je veel waarde hecht aan een voldoening gevende carrière en materiële rijkdom, lees dan een boek dat aanleunt bij dat thema, en geen generic 'de x aantal stappen naar de nieuwe jij'.
ik heb over het algemeen ongelooflijke schurft aan boeken lezen maar
http://ecx.images-amazon.com/images/I/51p7Riv4tjL._SY344_BO1,204,203,200_.jpg
would recommend/10
---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------
en the 48 laws of power is ook wel mooie ding
perfect ook als je net als ik niet graag leest, als je dan af en toe om joost mag het weten wat voor reden dan een keer zin hebt om te lezen lees je gewoon 1 zon law

art of learning, komt op de wishlist
ook nog ff awaken the gaint within en unlimited power van Tony Robbins toegevoegd
48 laws is nice ja, binnenkort maar nog een keer lezen
Heb je naast die lijst nog meer boeken gelezen?
Zijn ze gewoon te halen in de bieb trouwens?

Kun je toch nooit allemaal gaan toepassen zo snel. Zou de nadruk leggen op kwaliteit en zorgen dat je de principes ook werkelijk gaat gebruiken in plaats van zoveel mogelijk lezen.