Brawl
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand een goed adresje voor 2de hands boeken? Via Amazon kan je boeken voor een euro of 3-4 krijgen maar dan komt er wel 3 euro verzendkosten per boek bij.
Thoughts? Of betere boeken die ik kan bestellen? Moeten wel onderdeel zijn van de actie, die vind je hier:
http://www.bol.com/nl/l/engelse-boe...2+8292+4280840286+10655+11210/No/0/index.html
Iemand een goed adresje voor 2de hands boeken? Via Amazon kan je boeken voor een euro of 3-4 krijgen maar dan komt er wel 3 euro verzendkosten per boek bij.

How to win friends and influence people schijnt ontzettend goed te zijn. Getting to yes lijkt me ook wel tof. Uit die aanbiedingenlijst zie ik verder niet echt veel bijzonders.
Mastery van Robert Greene is sws een aanrader, The way of the superior man ook
Vond zelf het boek van Simon Sinek niet heel veel toegevoegde waarde hebben t.o.v. zn TedTalks.
Boek van Dale Carnegie vond ik erg goed. Veel open deuren maar dat is zeker niet verkeerd, heeft bij mij wel voor een veel positievere benadering naar derden gezorgd.
Mocht je ook fictie overwegen, John Green en David Baldacci zijn goede schrijvers en staan in het lijstje.
Misschien dat ik een boek van hem mee bestel, al ben ik momenteel vooral naar non-fictie op zoek. Heb alleen het idee dat zijn boeken wat gericht zijn op tienermeisjes, of valt dit mee?Zijn 99% van de boeken hier niet een beetje :how to get rich? Write a book on how to get rich!

Momenteel 3 engelstalige boeken voor €25 bij Bol.comAangezien ik boeken het liefst zelf koop ipv naar de bib te gaan was dat effe een mooie kans om wat te bestellen. Ik koop sowieso: Thinking, Fast And Slow - Daniel Kahneman (op aanraden van jullie) The Art Of War - Sun Tzu (onder het motto "je moet het toch maar eens gelezen hebben") Animal Farm - George Orwell (zelfde reden als The Art Of War) Dan ben ik erover aan het denken om nog 3 boeken te bestellen, alledrie een beetje in hetzelfde thema. Ik ken ze zelf echter niet zo goed, dus ben benieuwd of iemand van jullie ze al gelezen heeft of een mening heeft
Start With Why - Simon Sinek (naar het schijnt valt het boek in herhaling, niet heel goed) Getting To Yes - Roger Fisher (schijnt een super boek te zijn over onderhandelingstechnieken) The Art Of Thinking Clearly - Rolf Dobelli (na reviews te lezen wordt dit em waarschijnlijk niet) How To Win Friends And Influence People - Dale Carnegie (ook niet zeker over deze, mixed reviews. Focus ligt op 'vrienden' maken op professioneel niveau, dus geen zelfhulpboek voor social awkwardness) Thoughts? Of betere boeken die ik kan bestellen? Moeten wel onderdeel zijn van de actie, die vind je hier: http://www.bol.com/nl/l/engelse-boe...2+8292+4280840286+10655+11210/No/0/index.html
Zijn 99% van de boeken hier niet een beetje :how to get rich? Write a book on how to get rich!
Heb van meer mensen dezelfde kritiek op Sinek's boek gelezen, zal het ook niet bestellen denk ik.
Van John Green heb ik nog geen boek gelezen, ben wel een grote fan van zijn Crash Course serieMisschien dat ik een boek van hem mee bestel, al ben ik momenteel vooral naar non-fictie op zoek. Heb alleen het idee dat zijn boeken wat gericht zijn op tienermeisjes, of valt dit mee?
Dacht ik dus ook. Echter, op de misc zijn veel bro's zijn boeken aan het lezen en ze zijn ontzettend positief erover. Moet er zelf nog aan beginnen dus kan niet uit eigen ervaring antwoorden.

Na Spinoza's Ethica;
Discourse on Method and Meditations on First Philosophy - René Descartes
The Republic - Plato
Critique of Pure Reason - Immanuel Kant
Siddhartha - Hermann Hesse
A History of Western Philosophy - Bertrand Russell
Beyond Good and Evil - Friedrich Nietzsche
Civilization and Its Discontents - Sigmund Freud
Metaphysics - Aristotle
Tao Te Ching - Lao Tsu
Meditations - Marcus Aurelius
Collapse: How Societies Choose to Fail or Succeed - Jared Diamond
Dus over een paar jaar wel klaar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wil je toevallig de politiek in?
Eerst wil ik me meesteren in de retorica voordat ik me daar in zou wagen.Misschien over 20 jaarEerst wil ik me meesteren in de retorica voordat ik me daar in zou wagen.
Wel een grote interesse in filosofie, psychologie en sociologie though.
Misschien over 20 jaarEerst wil ik me meesteren in de retorica voordat ik me daar in zou wagen.
Wel een grote interesse in filosofie, psychologie en sociologie though.
wat ben jij voor een buitendaardse 17 jarige
het enige wat ik toen wilde was dikke biceps en bier
nu nog steeds

wat ben jij voor een buitendaardse 17 jarige
het enige wat ik toen wilde was dikke biceps en bier