Fitness Seller

Uitgaan in Antwerpen

acidreign zei:
Skihut in antwerpen is onbestaande hehe
ligt er echt aan wat voor sT je graag hoort.... Waar ik het liefst kom is Nanno: veel lekkere grietjes en lekkere groove. Ik zou gewoon wat livesets downloaden van café d'anvers, dan kan je eventueel naar daar gaan als de muziek u aanstaat. Industria is ook lekkere keet, maar is mijn muzieksmaak niet persoonlijk...
www.nanno.be
www.clubindustria.be
www.cafedanvers.com

Staan pics op zodat je kan zien wat voor mensen er komen en natuurlijk ook muziek :) Industria en Anvers zijn wel vrij monotoom... In Edegem is er ook nog Biazaar, daar draaien ze commercieel en van alles wat. Maar ik vind dat er nogal veel johny's zitten.

Verder Illusion in Lier vermijden: zit vol drugsvolk

Ik zou zeggen velvet lounge mankeert nog aan je lijstje dit is toch ook wel een chille place to be . Dan heb je inneens nog de sushibar beneden . Verder gaat mijn voorkeur ook wel naar nanno sur lo .

Tommyboy zei:
haha nee dat doen we niet...geloof wel dat het niet de gemiddelde belg is meer daar maar ik hou daar meer van dan al die homofiele polodragers in groove en clubtenten (die mensen die helemaal trendy...en dus gay zijn):D

sjah antwerpen modestad voor iet eh maat ;)

Tommyboy zei:
haha nee dat doen we niet...geloof wel dat het niet de gemiddelde belg is meer daar maar ik hou daar meer van dan al die homofiele polodragers in groove en clubtenten (die mensen die helemaal trendy...en dus gay zijn):D

opzich heb ik het zelf ook niet zo'n hoge pet op van die trendyboys met matjes in de nek en getreepte polo's.

wat is er mis met gestreepte polo's? Vind het best wel mooi, ga er lekker een paar halen voor de zomer!

btw arnold droeg ook een gestreepte polo in pumping iron:D

Ga eens naar Red & Blue:D

en? hoe was het? Komende zaterdag ga ik er heen en wil naar een club met dansbare muziek (geen technorotzooi), mooie vrouwen en een leuke sfeer.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben naar de boot geweest. Weet alleen niet meer hoe die heet:o Maar ieder geval goede muziek! club etc en idd erg mooie vrouwen! :) antwerpen staat nu zeker als favourite in me lijstje met uitgaan!

Nanno sur l'o

ben je deze vrijdag geweest? toen was het se7en.. altijd lekkere grieten en muziek dan ;)

Terug
Naar boven