AndroidHealthClinic

Unleash! v3 - De sterkste Pre Workout Booster van dit moment!

Status
Niet open voor verdere reacties.

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.382
Unleash! v3 - The Pre Workout Beast!

Unleash! v3 is zonder twijfel de sterkste pre workout booster van dit moment!!

• Waanzinnig veel energie
  • Explosieve krachttoename
  • Ongekende pomp
  • Werkt vanaf de eerste dosering
  • Heerlijke cassis-smaak
  • Extreem sterke formule

Unleash! v3 is dè keuze als je opzoek bent naar een supplement dat je explosieve kracht, energie en pomp geeft.

De nieuwe Unleash! formule is zo sterk dat je al na 15 minuten voelt dat elke vorm van vermoeidheid wordt verdreven. Je bent fit, alert en krijgt een euforisch gevoel over je.

Eenmaal in de gym voel je een verhoogde focus en concentratie. Gewichten voelen lichter aan en je kan meer herhalingen en sets maken. Bovendien geeft Unleash! v3 je een geweldige pomp die tot lang na de training aanhoudt.

Ervaar nu zelf de krachtige werking van Unleash! v3. We garanderen je dat je nog nooit zo'n knaltraining hebt gehad!

XXL Tip! Combineer Unleash! v3 met Essential Amino Stack en MegaGrow voor een superstack. Alles wat je nodig hebt om te kunnen knallen met de training en om daarna snel te herstellen zit in deze super effectieve XXL Training Stack.

Is er een mogelijkheid om hier een eventueel sample van te krijgen?

Ben momenteel een V2 gebruiken en ben wel eens benieuwd of de V3 echt zoveel beter is.

Pre dat deze nu geranamine bevat:D

Mooi mijn Energize is bijna op :)

net besteld, vond de v2 echt al een topper!

Unleash! v3 - The Pre Workout Beast!

Unleash! v3 is zonder twijfel de sterkste pre workout booster van dit moment!!

• Waanzinnig veel energie
  • Explosieve krachttoename
  • Ongekende pomp
  • Werkt vanaf de eerste dosering
  • Heerlijke cassis-smaak
  • Extreem sterke formule

Unleash! v3 is dè keuze als je opzoek bent naar een supplement dat je explosieve kracht, energie en pomp geeft.

De nieuwe Unleash! formule is zo sterk dat je al na 15 minuten voelt dat elke vorm van vermoeidheid wordt verdreven. Je bent fit, alert en krijgt een euforisch gevoel over je.

Eenmaal in de gym voel je een verhoogde focus en concentratie. Gewichten voelen lichter aan en je kan meer herhalingen en sets maken. Bovendien geeft Unleash! v3 je een geweldige pomp die tot lang na de training aanhoudt.

Ervaar nu zelf de krachtige werking van Unleash! v3. We garanderen je dat je nog nooit zo'n knaltraining hebt gehad!

XXL Tip! Combineer Unleash! v3 met Essential Amino Stack en MegaGrow voor een superstack. Alles wat je nodig hebt om te kunnen knallen met de training en om daarna snel te herstellen zit in deze super effectieve XXL Training Stack.

Rene,

is deze veel anders dan de V2?
daar had ik soms een nerveus gevoel tijdens de training,
geen euforisch gevoel

• Topic Starter Topic Starter
Is er een mogelijkheid om hier een eventueel sample van te krijgen?

Ben momenteel een V2 gebruiken en ben wel eens benieuwd of de V3 echt zoveel beter is.
Samples krijgen we altijd pas later binnen. Die worden door een ander bedrijf afgevuld.
Rene,

is deze veel anders dan de V2?
daar had ik soms een nerveus gevoel tijdens de training,
geen euforisch gevoel

Kijk even op de site bij vragen. Daar staan de verschillen ;)

top na de vakantie maar eens bestelle !

Eerst ff de shakjes weer bij vulle ;)!

Heerlijke cassis smaak -> ik ga ervan uit dat het op z'n minst toch al niet goor smaakt dan? Want dat is met die NO producten precies wel al eens een probleem, NOX Pump tropical bvb overtreft zelfs de tonijn in cola light shake die ik ooit gemaakt heb :lol:

Ik ga deze zeker eens proberen

NOX pump vind ik lekkerrrrr! ( ja ben serieus )

Nieuwe unleash ziet er goed uit! Knallen gegarandeerd

Ik ga binnekort beginnen met creatine. Is het verstandiger om deze unleash v3 te nemen of gewoon creatine monohydraat?

Mvg

NOX pump vind ik lekkerrrrr! ( ja ben serieus )

Nieuwe unleash ziet er goed uit! Knallen gegarandeerd
ja maar jij bent de meest hardcore mofo alive!!! :roflol:
oke ff serieus nox pump is best vies als je het achter elkaar drinkt. Als je het nipt dan valt het best mee(limoen), die tropical fruit is gewoon nasty.

Maar em Unleash V3 "sterkste pre van dit moment" dat belooft heel wat:P Wat maakt em anders dan andere pre's?

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Ik ga binnekort beginnen met creatine. Is het verstandiger om deze unleash v3 te nemen of gewoon creatine monohydraat?

Mvg
Unleash op trainingsdagen, mono op rustdagen:D

Kan je de cafeïne en / of de geranamine gehalte vrijgeven per serving? Om het makkelijker te vergelijken met andere producten bv. Jack3d. Ook om te kijken of het te combineren is met Energize! thnx

Waren jullie boosters niet zonder caffeine ed? Dat ik nog kan slapen als ik het s'avonds voor mn training inneem.:P

NOX Pump tropical bvb overtreft zelfs de tonijn in cola light shake die ik ooit gemaakt heb :lol:
Heb je wel tonijn op waterbasis genomen? Als je tonijn op tomatensap neemt bv. smaakt het niet, mijn tonijn-colalight shakes smaken altijd heerlijk.

Kan je even in de XXL topic melden wanneer samples beschikbaar zijn, mijn voorraad whey is bijna op dus ik ga wachten tot ik hiervan een sample kan krijgen om te bestellen.

Geranamine is één van de weinige stoffen waar ik nog een energyboost van krijg, voor de training zelfs vergelijkbaar met efedrine HCL vind ik. 500mg cafeine, NOX PUMP, PurpleWreath of NO XPLODE voel ik zo goed als niets :(. Ik kocht vroeger geranamine van predator nutrition als energy boost, maar qua verzending kost me dat altijd wel wat.

Laatst bewerkt:
Jammer dat er geranamine in zit , anders zou ik het wel eens proberen.

Hoeveel mg caffeine?

voor de belgen: geranamine staat op de dopinglijst, dus pas op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven