XXL Nutrition

Unleash! v3 - De sterkste Pre Workout Booster van dit moment!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand al een pot leeg? En blijft de werking of alleen in het begin de eerste keren?

Pot zo goed al leeg... werking wordt wel iets iets minder maar dat is bij alle pre-work out producten zo. Zeker als je dit spul 4x per week gebruikt.

Smaak is echt zeer goed te doen... degenen die hier lopen te janken over de smaak moeten dan maar eens een keer Noxpump proberen... :cool:

Al met al ben ik wel tevreden over de V3 maar qua werking is de Noxpump toch nog iets heftiger.

Bij m'n laatste bestelling eiwitten (waaronder de overhééééérlijke cappuccino! :lick:) een sample Unleash v3 gekregen.
Over de werking ben ik positief verrast. Ik zou graag nog 1 (of 2) sample(s) willen ontvangen, voordat ik de hele pot koop. Is dit mogelijk?

Tevens de vraag met welke andere pre-workout supp dit goed te combineren is, ivm gewenning. Ene week v3 andere week merk X bv.

Wat zijn de aanbevelingen. Overigens zal ik 't nemen alleen op workout dagen en niet per se elke training. Meer wanneer ik wat lethargisch ben.

Bvd!

Zelf al bijna een potje leeg, vind het goed werken. Jammer dat je wel even aan de smaak moet wennen. Top product :)

Eerste keren waren heerlijk... Ging als een speer, maar als de pot eenmaal op de helft zit ga je aan het gevoel wenen.. Werd ook misselijk en trainingen gingen slecht...
Ookal nam ik het niet elke dag..

Ik vind het ook verschrikkelijk smaken.. Had die punch ofzo..
En iedereen zegt moet je eens NOX Pump drinken.. Die vind ik minder erg dan unleashv3

Wil nu Energize proberen.. Ervaringen ?

Eerste keren waren heerlijk... Ging als een speer, maar als de pot eenmaal op de helft zit ga je aan het gevoel wenen.. Werd ook misselijk en trainingen gingen slecht...

En iedereen zegt moet je eens NOX Pump drinken.. Die vind ik minder erg dan unleashv3

Bestaat toch alleen in cassis smaak ???
Dat je eraan went, geloof ik best. Zo is dat met alles :)

Bestaat toch alleen in cassis smaak ???
Dat je eraan went, geloof ik best. Zo is dat met alles :)

Jah die bedoelde ik ook..

Na bij mij juist het tegengestelde,, Vond het eerst wel te doen.. maar later echt verschrikkelijk.. Echt gewoon dat ik in zweet uitbrak en bijna moest nekken

Jah die bedoelde ik ook..

Na bij mij juist het tegengestelde,, Vond het eerst wel te doen.. maar later echt verschrikkelijk.. Echt gewoon dat ik in zweet uitbrak en bijna moest nekken

Hehe, ik bedoelde dat je lichaam went aan Unleash, niet jij aan de smaak. :p

UNLEASH V3 is er alleen maar in cassis toch ? Ik vind deze cassis beter dan die V2 punch maar het maakt me verder niks uit even slikken en weer doorgaan haha.

Ik heb ook ENERGIZE genomen en ik moet zeggen werkt goed. Begin met 1 capsule want je gaat de eerste keer wellicht 'te hard'. Zowel Unleash als energize werken bij mij perfect maar de een gebruik ik bij het bulken en de ander bij het cutten (energize).

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Nee, het is ook verkrijgbaar in de flavour tropical punch . Lekker goedje hoor ;-)
?

Smaak: Cassis

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Unleash!-v3-P844

Laatst bewerkt:
Ik heb samen met een vriend een pot v3 gekocht.De pot is nu op. Ik heb er niks bewust van gevoeld helaas, terwijl die vriend van van mij echt het idee had dat hij speed op had en kon er super op trainen. Wel bijzonder om te merken hoe verschillend het per persoon kan werken. Hij vindt het ook goed te drinken. Terwijl het mij doet denken aan een slok benzine met een vleugje cassis.:kots:
Smaak van supplementen interesseerd mij meestal niet zo erg, het gaat uiteindelijk om de werking, maar dat er mensen zijn die dit lekker vinden is voor mij bizar om te horen. Maarja werking en smaken kunnen dus extreem verschillen!:)

Ik vind m anders ook heerlijk smaken. Ondertussen mijn 3de pot, en de werking is nog altijd goed. 3 x p week.

Soms wat slechtere nachten, maar dat hoort erbij als je het laat in neemt.

1x 2stuks black cats, klote training en een nog ergere nacht. 1.5uur geslapen, smorgens niet moe maar smiddags major hangover...

is dit een soort drugs of een gewone voedingssupplement?

is dit een soort drugs of een gewone voedingssupplement?

Caffeine, guarana, geraniumwortelextract zijn drugs ja, onder de groep stimulantia.

Wil je weten of ze legaal zijn of niet, ze zijn legaal.
Wil je weten of je positief plast op een dopingcontrole, met geraniumwortelextract wel.

Laatst bewerkt:
Ik heb zowel Unleash V3 als Nox pump extreme gebruikt. Ik train op beiden erg goed.
Echter zoek ik naar de werkelijke verschillen in de samenstelling. Wat heeft/mis de een dat de ander wel heeft?
Ik kan van Unleash wel een zeer duidelijke beschrijving vinden van de inhoud, echter van Nox pump niet. (niet de mg etc)
Iemand die dit gewoonweg weet?

Verdere vragen mogen in de XXL sticky, review sectie of in een eigen topic gesteld worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven