XXL Nutrition

Unleash! v3 - De sterkste Pre Workout Booster van dit moment!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Edit: Training was zalig!!! Lang geleden dat ik nog eens zo'n goede training heb gehad.

BTW: kvoel me nog steeds alert, actief.. ben een beetje hyperactief geweest vanavond door unleash V3. Voor mij is het goedgekeurd!!

Kon je wel nog slapen daarna?

Ik ben benieuwd naar de antwoorden op alle vragen.

Hier ook een review van unleash v3. Had gehoopt dat ik de eerste zou zijn. Dat is dus niet gelukt :D Ik vergelijk unleash over de hele lijn met Nox pump.

Smaak: een dikke 9.5/10. Zeer lekker. (Nox zou hier dan voor mij maximum een 8/10 zijn)
Pomp: Voor mij net even goed als nox. (8/10)
Energie: Voelde me wel energiek, maar tegelijk ook vrij onwennig. Dat heb ik nu wel altijd op het begin met cafeine. (Nox bevat cafeine uit guarana en cacao, hiervan heb ik dit niet.) Dit is natuurlijk iets zeer persoonlijk, er zijn mensen die hier geen last van hebben. Energie krijgt van mij een 6.5/10. Waar nox wel 9/10 scoort. Uiteraard is de ene avond de andere niet. Morgen kan alweer anders zijn.
Kracht: Vergelijkbaar met nox. (8/10)
prijs-kwaliteit: 30 trainingen voor maar 40 euro is echt zeeer goedkoop. Heb eens alle boosters bekeken, nox komt qua prijs-kwaliteit op de 2de plaats. Daarna heb je superpump en nano vapor. Een 9/10, waar nox een 7.5/10 is.

Dus op dit moment haalt unleash 82% en nox 81%.

Morgen test ik hem nog eens.
Over het algemeen een zeer goede booster, maar op dit moment staat nox (ondanks de betere punten) voor mij nog een trapje hoger. Dit vooral door het onwennig gevoel, maar zoals ik al zei, dat is zeer persoonlijk.

Plaats je nou een echte review op basis van 1 training? :rolleyes: Ben benieuwd naar je ervaringen na een wat langere periode.

Liefs

Edit: Training was zalig!!! Lang geleden dat ik nog eens zo'n goede training heb gehad.

BTW: kvoel me nog steeds alert, actief.. ben een beetje hyperactief geweest vanavond door unleash V3. Voor mij is het goedgekeurd!!

Duidelijke effect van geranamine. Ik neem aan je hebt nooit andere pre-workouts genomen met dit stofje ofwel? (Crack/Jack3D/Energize! etc...)
Als dat zo is dan zou je zoiets helaas tog maar het 1ste keren echt gaan voelen :rolleyes:

Als je tog Crack/Jack3D/Energize! of andere pre-workouts had geprobeerd met dit stofje d'r in zeg het er dan ook bij, hoe unleashv3 ook bij jou heeft gewerkt.

idd eerste keer met dat stofje, ervoor gebruikte ik unleash v2 en daar was ik ook al zeer tevreden over. Heb ook wel wat onrustig geslapen maar dat Heb ik regelmatig dus Weet niet of het aan unleash ligt. Grtz

Plaats je nou een echte review op basis van 1 training? :rolleyes: Ben benieuwd naar je ervaringen na een wat langere periode.

Liefs

Van een preworkoutbooster kan je dat perfect vind ik. :cool: Bij andere supplementen is dat inderdaad moeilijker.

Je hoort men ervaringen na een langere periode ook wel.

Unleash V2 was toch al het beste van het beste?? Beetje misleidend die teksten die er bij staan. Iig had Unleash V2 alleen de eerste keer een klein effect op mij, daarna deed het helemaal niets meer. Pot weggegeven aan iemand anders, maar die vind het ook helemaal niets. Misschien dat ik ooit eens een sample van V3 zal proberen.

Pré workout boosters zijn hééél persoonsafhankelijk. De ene gaat super op product X en de andere voelt er niets van...

Kunnen we ook samples krijgen, ik wil geen product kopen waar ik niks van voel.

Samples superpomp getest en niks gevoelt:(

• Topic Starter Topic Starter
Unleash V2 was toch al het beste van het beste?? Beetje misleidend die teksten die er bij staan. Iig had Unleash V2 alleen de eerste keer een klein effect op mij, daarna deed het helemaal niets meer. Pot weggegeven aan iemand anders, maar die vind het ook helemaal niets. Misschien dat ik ooit eens een sample van V3 zal proberen.
Dat v2 het beste van het beste is hebben wij nooit beweerd. v2 was juist een vrij rustig product waar heel veel mensen lekker op konden trainen.

V3 is inderdaad het beste van het beste. Dat vind ik, een aantal atleten en een aantal (onafhankelijke) testpersonen. Daar is niets misleidens aan. De eerste reacties hier zijn ook erg positief zie ik :)
Kunnen we ook samples krijgen, ik wil geen product kopen waar ik niks van voel.

Samples superpomp getest en niks gevoelt:(
Ze zijn helaas wat vergeten achter te houden om samples te maken. Samples komen dus met de 2e ronden mee.

na nox pump was het tijd voor een preworkout

mijn bevinding met unleash v3:

training: rug en triceps: amai zeg, deadliften ging vlotjes, brak zelfs pr! triceps ging zeer lekker, had het gevoel dat ik nog 20 oefeningen kon blijven doen!

ben zeer tervreden met het resultaat, zit nu wel met een kleine crash :D
voor mijn part is deze formule van v3 beter als de v2, maar ja dit zal wel van persoon tot persoon afhangen. dikke pluim voor xxl

algemene conclusie: nox pump is even goed als unleash v3, maar als je kijkt naar de prijs weet je wel wat je moet hebben ;)

René,

Waarom zitten er in vergelijking met andere pre workout boosters zo veel koolhydraten (maltodextrine) in?

Ik snap dat het de smaak ten goede komt en dat de stoffen misschien ietsjes beter worden opgenomen. Voor in de cut lijkt het me niet ideaal.

Liefs

tis een pre workout... waarom zou je daar niet een review van kunnen plaatsen na 1 training? bij pre workout weet je al vanaf de 1e keer of het goed of niet goed is.

tis een pre workout... waarom zou je daar niet een review van kunnen plaatsen na 1 training? bij pre workout weet je al vanaf de 1e keer of het goed of niet goed is.

Omdat het ook interessant is om te zien of dat effect stand houdt.

Ik zag ook iemand zeggen "na 5 minuten begon ik het al te voelen!" < dat is onmogelijk en PLACEBO!

Daarom hecht ik waarde aan reviews van mensen die al een heel potje gehad hebben (oké dat is nu nog niet mogelijk gezien het product nieuw is).

Ik zag ook iemand zeggen "na 5 minuten begon ik het al te voelen!" < dat is onmogelijk en PLACEBO!

Wat een onzin. Ik voel het na 5 a 10 minuten ook al werken. Als ik het te vroeg inneem zit ik niet rustig in de auto.

Neem eens een xtc pilletje op een vrij nuchtere maag, dan krijg je zeker ook een PLACEBO gevoel :rolleyes:

Wat een onzin. Ik voel het na 5 a 10 minuten ook al werken. Als ik het te vroeg inneem zit ik niet rustig in de auto.

Neem eens een xtc pilletje op een vrij nuchtere maag, dan krijg je zeker ook een PLACEBO gevoel :rolleyes:

Jij voelt alles geweldig fantastisch ultra extreem goed werken als er XXL opstaat :D

Zijn genoeg pré workout boosters die ik ook 'voel' na 5 minuten hoor, kan de beta alanine zijn die prikkelt, maar evengoed energie...superpump was eentje die ik enorm snel voelde.

trouwens een caffeïne pilletje voel je toch ook zeker al na 10 minuten..of ben ik abnormaal :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven