AndroidHealthClinic

Unleash! v3 - De sterkste Pre Workout Booster van dit moment!

Status
Niet open voor verdere reacties.
---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Unleash op trainingsdagen, mono op rustdagen:D

Als ik 1 van de twee wil? Wil het rustig opbouwen met 1 pot extra erbij per keer. Anders zit ik over een half jaar te kuren:( ... ik neem aan dat ik beter monohydraat kan nemen ipv alleen unleash?

Als ik 1 van de twee wil? Wil het rustig opbouwen met 1 pot extra erbij per keer. Anders zit ik over een half jaar te kuren:( ... ik neem aan dat ik beter monohydraat kan nemen ipv alleen unleash?

Extrapoleren kan alleen bij grafieken en nummers, die volgen namelijk een vast patroon en hebben zelf geen input. Jij hebt dat wel, dus je kunt stoppen met supps wanneer je maar wil en de lijn trekken.

ik wil graag rustig aan supplementen toevoegen en niet alles in een keer.

Ben begonnen met whey 3 maanden geleden. 1 maand geleden dextrojuice toegevoegd. Nu wil ik rustig aan beginnen met de volgende stap zodra ik merk dat ik minder snel groei over een maandje ofzo. Zodra ik nu al Unleash v3 neem + creatine, denk ik dat ik snel weer iets anders pak

Ik wil het leuk houden en telkens iets nieuws proberen maar niet te snel:D

ik wil graag rustig aan supplementen toevoegen en niet alles in een keer.

Ben begonnen met whey 3 maanden geleden. 1 maand geleden dextrojuice toegevoegd. Nu wil ik rustig aan beginnen met de volgende stap zodra ik merk dat ik minder snel groei over een maandje ofzo. Zodra ik nu al Unleash v3 neem + creatine, denk ik dat ik snel weer iets anders pak

Ik wil het leuk houden en telkens iets nieuws proberen maar niet te snel:D

want je weegt tenslotte al monsterlijk veel?:rolleyes:

haha het gaat mij niet om mijn gewicht. Het gaat erom dat ik blijf groeien in spiermassa en dat ik merk dat ik vooruit ga. Zodra dit stagneert doe ik er een supplementje bij. Ik ga niet in een keer alles erbij pakken omdat ik stapje voor stapje omhoog wil en niet te snel...

Wordt me nu duidelijk dat veel mensen dit niet begrijpen :p of niet willen begrijpen.

Ik denk dat ik voor creatine monohydraat ga ipv unleash v3. Lijkt me enigzins wel logisch...

Okay, dan begrijp ik je toch goed;)
Maar als dit je doel is kun je inderdaad het beste crea mono nemen.

René, hoe staat Unleash V3 ten opzichte van de beste energiebooster? (NOX Pump toch?)

En hoezo zit er whey en maltrodextrine in? Ben aan het cutten, lijkt me dan niet echt slim om te gebruiken..

Rene, kom je nog met een mooie aanbieding???

''De sterkste Pre Workout Booster van dit moment!''

Owjah?! Als u mij een potje stuurt test ik het voor gratis :D

OK.. Ik heb het dus net gedronken.. maandag een potje besteld vandaag toegekregen..
Moet zeggen ik was al heel blij met de V2.
Dus, ik zie op het potje staan cassis.. had ik op de site niet gezien..
Ik meng het met water.. wat een vies kleur zeg!!!
De smaak valt te pruimen maar kon beter. Had het rode liever (van de v2).
Nu 2thepoint..
Ik heb het 5min geleden gedronken en begin al vrij actief te komen en alerter.
De training moet nog komen dus daar kan ik nog niks over vertellen wat ik wel wil bij zeggen, als ik rpm neem voel ik NIKS, Nada! maar die unleash pffffrt nice :)
Ik laat wel ff weten hoe de training is geweest, maar heb zo'n voorgevoel dat ik ga knallen.

Ps: ik ben niet zo goed in reviews schrijven dus DONT FLAME! :)

EDIT: Tvoelt nog beter nu!!! Zeker na een dag werken RRR like it xD

Laatst bewerkt:
Edit: Training was zalig!!! Lang geleden dat ik nog eens zo'n goede training heb gehad.

BTW: kvoel me nog steeds alert, actief.. ben een beetje hyperactief geweest vanavond door unleash V3. Voor mij is het goedgekeurd!!

lekker! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven