Fitness Seller

Unleash! v3 - De sterkste Pre Workout Booster van dit moment!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De tekst van Unleash v3 is dus echt niet misleidend. 99% van alle gebruikers is er gewoon super tevreden over en ervaart meer pomp, meer kracht en meer energie.

Wij zijn sowieso niet van de misleidende teksten. Zelfs onze productnamen zijn niet misleidend, zoals je bij andere shops/merken wel eens ziet.

Ontopic: Morgen is de Unleash weer verkrijgbaar!

Samples ook?

Hm, in tegenstelling tot unleash V2 wat bij mij goed werkte merk ik totaal niets van de unleash V3.
Geen extra pomp of drive of wat dan ook voor mooie woorden, helemaal niets..

Waarom worden die supps altijd zo gehyped alsof het een of andere nieuwe gen doping is terwijl als je het gebruikt het geeneens 30% van de beweerde resultaten geeft.

Misleiding!

(dat wil niet zeggen dat niet werken ;) , maar niet op de manier die vaak beweerd word.)

Los ervan dat sommige producten veel gehyped worden maar welke consumentenmiddelen tegenwoordig niet, mensen willen vaak voor de gek gehouden worden!!! Daarnaast is bodybuilding van vele een hobby en dan geef je gewoon geld uit aan dit soort dingen. Het effect zal ook gedeeltelijk tussen de oren zitten (placebo) maar sommige producten zullen zeker resultaat hebben of gedeeltelijk. Als je het misleiding vindt is het eenvoudig koop je het niet! Maar mij lijkt dat je er zeker harder door gaat, ik heb nooit unleashed gebruikt maar hoor alleen maar goede geluiden dus zal deze zeker binnenkort gaan gebruiken (gebruik nu No-xplode).

XXLNUTRITION: Alleen effe over de receptuur van unleashed, zou je wel kunnen vertellen welke zoetstoffen erin zitten ivm allergieen etc (aspartaam, sucralose etc)?????

Heb een sample gekregen van NO explode nt, ben benieuwd! ga m komende dagen ergens testen

ben nog bezig met mn big block rpm maaar unleash is me next lover loverrr (L) kijke wat die potje voor me over het (A)

• Topic Starter Topic Starter
XXLNUTRITION: Alleen effe over de receptuur van unleashed, zou je wel kunnen vertellen welke zoetstoffen erin zitten ivm allergieen etc (aspartaam, sucralose etc)?????
Ga ik morgen even voor je kijken.
Sorry maar de smaak is verschrikkelijk :) Had echt moeite om het te drinken.
Smaken verschillen. Sommige vinden het heerlijk, sommige goor. Er zijn zelfs mensen die whey delicious cappuccino goor vinden :eek:

Heerlijke cassis smaak -> ik ga ervan uit dat het op z'n minst toch al niet goor smaakt dan? Want dat is met die NO producten precies wel al eens een probleem, NOX Pump tropical bvb overtreft zelfs de tonijn in cola light shake die ik ooit gemaakt heb :lol:

Ik ga deze zeker eens proberen

hahaha tonijn in cola light shake hoe gek kunne ze het bedenke

Beetje vreemde vraag misschien maar wat of welk ingrediënt is eigenlijk dat of die blauwe vlekken die je ziet wanneer je er water bijvoegt ?

Vraag het me gewoon af :)
pot is bijna leeg en heb er absoluut lekker mee getraind,
deel daarentegen de mening dat het persoonlijk erg moeilijk weg te krijgen is.. de smaak en nasmaak ..

Maar de functie (werking) van dit product is absoluut top (in mijn geval) :thumbup:

Haha, jah die blauwe puntjes zijn inderdaad vreemd ... wel een erg goed product overigens! Xxl heeft echt een pareltje in huis met UNLEASH V3! Top!

Beetje vreemde vraag misschien maar wat of welk ingrediënt is eigenlijk dat of die blauwe vlekken die je ziet wanneer je er water bijvoegt ?

Vraag het me gewoon af :)
pot is bijna leeg en heb er absoluut lekker mee getraind,
deel daarentegen de mening dat het persoonlijk erg moeilijk weg te krijgen is.. de smaak en nasmaak ..

Maar de functie (werking) van dit product is absoluut top (in mijn geval) :thumbup:

Die zie je ook bij No-Xplode maar dan groen of blauw. Ligt aan welke smaak. Ik zou niet weten welke stof zo reageert met water.

Vandaag mijn pot Unleash! v3 opgehaald, vanavond meteen eens van start gaan.

Hopelijk gaat deze Crack! overtreffen, vooral omdat Unleash en goedkoper en meer inhoud bevat dan Crack!.

Crack! deed wat het beloofde, dus hopelijk gaat Unleash hier nog even lekker overheen. :)

Die zie je ook bij No-Xplode maar dan groen of blauw. Ligt aan welke smaak. Ik zou niet weten welke stof zo reageert met water.
Het is zeker een geheim ingrediënt :eek:
na ja het werkt daar gaat het om maar ga toch echt wat anders proberen nu...

Of gewoon weer op de Energize werkt bij mij ook prima :cool:

ik vind t maar niks, je wordt er na een oefening helemaal licht van in je hoofd en je eetlust verdwijnt en dat is wel t laatste wat we willen!

Hahahah vandaag aan een maatje van me unleash gegeven, hij wist niet wat hem overkwam!
Hij had t gevoel alsof dat ie iets geslikt had zei tie :D
TOPPIE!

Hahahah vandaag aan een maatje van me unleash gegeven, hij wist niet wat hem overkwam!
Hij had t gevoel alsof dat ie iets geslikt had zei tie :D
TOPPIE!

Hahaha datzelfde heb ik laatst ook gedaan, stond ie half te trippen ;).

Ik heb het nog een maandje geprobeerd zo af en toe maar ik merk echt helemaal niets, 0,0.
Inmiddels ligt de pot met inhoud in de kliko, misschien gaat die wel trippen of shaken, jammer.

Ik heb het nog een maandje geprobeerd zo af en toe maar ik merk echt helemaal niets, 0,0.
Inmiddels ligt de pot met inhoud in de kliko, misschien gaat die wel trippen of shaken, jammer.

Zonde.
Merkte zelf meer energie kracht en ook pomp, vond het een goed product.

• Topic Starter Topic Starter
We hebben ondertussen samples. Vermeld het altijd even in de opmerking van je bestelling!

Heeft iemand al een pot leeg? En blijft de werking of alleen in het begin de eerste keren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven