Fitness Seller

Unleash! v3 - De sterkste Pre Workout Booster van dit moment!

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat zit hierin man
speed
wtfffffffff

Heeft iemand al een pot leeg? En blijft de werking of alleen in het begin de eerste keren?

Laatst een sample heirvan gehad en het effect was ongeveer hetzelfde als bij Crack, alleen is die laatste wel te drinken :D

ik heb em vandaag ontvangen. ik voelde 20-30 minuten na het in nemen veel tintelingen in bepaalde lichaamsdelen. ik voelde veel pomp maar van heel veel energie merkte ik niet zoveel. merkte dat ik iets meer gewicht kon pakken maar ik was wel echt kapot daarna. al met al wel een goede training gehad, ik ga de volgende keer misschien anderhalve schep proberen.

conclusie: heb een goede training gehad met Unleash! V3, maar had iets meer van de energie boost verwacht.

Pfff die unleash v3 is voor mij iets teveel van het goeie...
Zeker wel goeie trainingsboost...
Maar voel me er niet helemaal bij op gemak in tegenstelling tot bij Nano Vapor...

Na de training voelde ik me half high ervan...

De smaak was nie best hoor, en ik klaag nie snel...

is de eerste paar x ! kwakman had precies zelfde maa naar 3 a 4 x hak daar geen last meer van en was het perfect :D WARNING NEVER 2 COEPS :P

Unleach, tof spul, maar het effect gaat weg naar mate de pot leger wordt, ik vermoed dat de meeste mensen hier alleen een sample hebben geprobeerd, of na 1e keer direct posten.
Eerste trainingen zijn inderdaad heftig, maar na enkele weken is het al heel wat minder

Unleach, tof spul, maar het effect gaat weg naar mate de pot leger wordt, ik vermoed dat de meeste mensen hier alleen een sample hebben geprobeerd, of na 1e keer direct posten.
Eerste trainingen zijn inderdaad heftig, maar na enkele weken is het al heel wat minder

Ik gebruik het nu 2 weken en het effect is nog steeds hetzelfde als in het begin. top spul:D zeker een aanrader

Drink je ook vaak koffie of Red bull ofzo?

van de week ook eens geprobeerd, goed op gestuiterd. volgende x is een potje bijbestellen.

unleash 1 & 2 waren goed, maar deeze is nog beter :thumbs:

Beetje hetzelfde probleem , zal de dosering even iets omhoog gooien. Maar nooit echt gevoelig geweest voor cafeine , terwijl ik amper koffie/energiedrank drink. Maar de 1e paar trainingen werkte het spulletje goed , meestal na een kleine 10 min

zoals elke energiebooster die ik heb gebruikt vervaagt de werking... ben op het moment een beetje imuum aan al die supps

Ga em vandaag testen, kan wel wat peper in me reet gebruiken deze ochtend :D

Wel lekker, niet echt een rush, meer een feel good gevoel. Ik denk dat ik hem te kort voor de training heb genomen (half uurtje) want ik voelde het pas aan het eind van me training echt werken jammer genoeg. Al met wel een geweldige training op een wheyshake + unleash. Normaal zou ik echt de helft van het gewicht kunnen pakken wat ik normaal pak, vooral in de ochtend.

Laatst bewerkt:
Hmmm, ik ben benieuwd, ga het zeker proberen!! Heb hiervoor Get Pumped gebruikt van M Double You (uiteraard weer overprized, maar goed) en nu Mad Max van Ultra Nutrition. Laatste gaf ook een behoorlijke rush moet ik zeggen!

werkt redelijk goed
smaak is alleen echt te nasty, moet bijna kotsen steeds bij iedere slok

oke ik heb Unleash! V3 nu al een aantal keer gebruikt. Ik merk dus echt helemaal niks van de energie boost. Ik heb echt niet meer energie dan normaal. Ook niet als ik 2 scheppen pak. Wat ik wel enorm heb is dat alles licht aanvoelt. pak veel meer gewicht dan normaal. het enige vervelende is dat ALLES licht aanvalt, waaronder dus ook lichaamsdelen, heb na de training altijd een uur lang een licht gevoel in mijn hoofd, alsof ik high ben ofzo. tijdens het trainen is het natuurlijk handig maar erna toch wel een beetje irritant, maarja als je meer gewicht pakt groei je beter, en daar gaat het nu eenmaal om.

Smaak is btw echt goor, heb nog nooit NOX geprobeerd ofzo maar ik moet bij unleash echt mijn best doen om niet over mijn nek te gaan. maarja dat maakt niet uit, want uiteindelijk is het resultaat dat telt, en dat mag er wel wezen. Vind het alleen jammer dat ik geen energie rush krijg. ik vind het opzich wel een aanrader, pak denk ik met de meeste oefeningen wel 10% meer gewicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven