Fitness Seller

Unstoppable V2

En en en?
Ervaringen??? Weer zn pep gevoel als bij v1?

Groetjes,
Bikkel

Zie dat je nu ook een Rum cola versie hebt, iemand hier ervaring mee? Zit erover na te denken het toch te proberen, of geen aanrader dit?

Net alles doorgelezen. Niet echt positief.

Waar kan je dat Alpha Drive DMBA bestellen dan? Zie allemaal duitse dingetjes..

@Black Cobra PM?

Ik lees hier dat Alpha drive goed bevalt. Zijn hier ook mensen die APS MESOMORPH geprobeerd hebben? Zo ja, hoe was het?
Tot slot waar heb je het besteld, vind muscle lab er zo fake uitzien met die keurmerken....

@Black Cobra PM?

Ik lees hier dat Alpha drive goed bevalt. Zijn hier ook mensen die APS MESOMORPH geprobeerd hebben? Zo ja, hoe was het?
Tot slot waar heb je het besteld, vind muscle lab er zo fake uitzien met die keurmerken....
Dat was niet deze versie van alpha drive maar de oude met AMP. Deze nog niet geprobeerd. Wel het nieuwe stofje 2 amino 6 bij sportpoeders besteld maar is nog steeds niet leverbaar helaas.

Laatst bewerkt:
Had net gezocht op marktplaats, zijn ook nog wel een paar potten te krijgen

Ja. Dit is de oudste versie.
Je kunt het zo zien:
V1- Alpha drive DMAA
V2- Alpha drive DMBA
v3- Alpha drive DMHA

Ze veranderen steeds alleen de DMAA/BA/HA en houden de rest van de formule hetzelfde.
Ik heb alleen die tweede geprobeerd en was superchille PWO.
Nu alweer spijt dat ik maar twee potten heb gekocht..
De meesten op het forum hier hebben trouwens ervaring met die ALPHA drive DMAA en die beviel top bij ze.

Wat je tegenwoordig hebt is de Alpha Drive met DMHA, kun je met een beetje zoeken vinden voor 35,- ex verzending á 5,-
Ben erg benieuwd hoe deze is maar ga niet weer een pot bestellen.

Ja. Dit is de oudste versie.
Je kunt het zo zien:
V1- Alpha drive DMAA
V2- Alpha drive DMBA
v3- Alpha drive DMHA

Ze veranderen steeds alleen de DMAA/BA/HA en houden de rest van de formule hetzelfde.
Ik heb alleen die tweede geprobeerd en was superchille PWO.
Nu alweer spijt dat ik maar twee potten heb gekocht..
De meesten op het forum hier hebben trouwens ervaring met die ALPHA drive DMAA en die beviel top bij ze.

Wat je tegenwoordig hebt is de Alpha Drive met DMHA, kun je met een beetje zoeken vinden voor 35,- ex verzending á 5,-
Ben erg benieuwd hoe deze is maar ga niet weer een pot bestellen.

Bedankt voor je uitgebreide reactie! Maar er wordt dus eigenlijk steeds een molecuul (DM**) veranderd?

Hier staat 'alte versie' : http://www.muscle-lab.de/pre-workout-booster/485/nutraclipse-alpha-drive-270g-alte-version

Bedankt voor je uitgebreide reactie! Maar er wordt dus eigenlijk steeds een molecuul (DM**) veranderd?

Hier staat 'alte versie' : http://www.muscle-lab.de/pre-workout-booster/485/nutraclipse-alpha-drive-270g-alte-version

Nee. Er wordt gezocht naar een plantje met een stofje dat dezelfde effecten heeft als de oude DMAA.
Wat dan weer, omdat het in de natuur voorkomt, legaal zou moeten zijn.
Althans dat beweren ze.:o

Maar eigenlijk veranderen ze een stukje molecuul en zoeken ze er een plantje bij om het onschuldig te laten lijken en het te verkopen.
Daarom is zo'n stofje vaak al snel weer verboden.:(
Was met DMBA (AMP citrate) ook het geval vandaar nu DMHA.
Dat stofje noemen ze trouwens wel anders, iets met isoheptane, om het er minder op te laten lijken.
Persoonlijk vind ik de Alpha Drive met AMP(DMBA) heel erg dicht in de buurt komen van oldskool jack met DMAA.
Hopelijk is DMHA ook weer een killer.
Zal wel iets minder zijn dan DMAA maar neem aan dat het wel in de richting komt.

Nee. Er wordt gezocht naar een plantje met een stofje dat dezelfde effecten heeft als de oude DMAA.
Wat dan weer, omdat het in de natuur voorkomt, legaal zou moeten zijn.
Althans dat beweren ze.:o

Maar eigenlijk veranderen ze een stukje molecuul en zoeken ze er een plantje bij om het onschuldig te laten lijken en het te verkopen.
Daarom is zo'n stofje vaak al snel weer verboden.:(
Was met DMBA (AMP citrate) ook het geval vandaar nu DMHA.
Dat stofje noemen ze trouwens wel anders, iets met isoheptane, om het er minder op te laten lijken.
Persoonlijk vind ik de Alpha Drive met AMP(DMBA) heel erg dicht in de buurt komen van oldskool jack met DMAA.
Hopelijk is DMHA ook weer een killer.
Zal wel iets minder zijn dan DMAA maar neem aan dat het wel in de richting komt.

DMAA: [Link niet meer beschikbaar]

DMAA: [Link niet meer beschikbaar]
FOR RESEARCH ONLY. :o
Proberen ze zo de wet te omzeilen....

Probleem is dat ik altijd bang ben dat in dat poeder vervuiling zitten omdat het uit China afkomstig is..
Ben altijd een beetje huiverig hiervoor.

Dat is waar. Je kan het zeker ook niet testen haha

iemand al bij muscle-lab.de besteld?
legit off fake site?
thx

Ik zit ook al een tijdje te wachten om die 2 amino 6 te proberen. Dat is trouwens de DMHA als ik het goed heb begrepen.
Eria Jarensis is ook al een verbetering vergeleken met de andere stims maar dat is op phenylethylamine gebaseerd.

iemand de nieuwe unstoppable la probeerd? is t wat?

Terug
Naar boven