Bikkel94
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 101
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was niet deze versie van alpha drive maar de oude met AMP. Deze nog niet geprobeerd. Wel het nieuwe stofje 2 amino 6 bij sportpoeders besteld maar is nog steeds niet leverbaar helaas.@Black Cobra PM?
Ik lees hier dat Alpha drive goed bevalt. Zijn hier ook mensen die APS MESOMORPH geprobeerd hebben? Zo ja, hoe was het?
Tot slot waar heb je het besteld, vind muscle lab er zo fake uitzien met die keurmerken....
Ja. Dit is de oudste versie.
Ja. Dit is de oudste versie.
Je kunt het zo zien:
V1- Alpha drive DMAA
V2- Alpha drive DMBA
v3- Alpha drive DMHA
Ze veranderen steeds alleen de DMAA/BA/HA en houden de rest van de formule hetzelfde.
Ik heb alleen die tweede geprobeerd en was superchille PWO.
Nu alweer spijt dat ik maar twee potten heb gekocht..
De meesten op het forum hier hebben trouwens ervaring met die ALPHA drive DMAA en die beviel top bij ze.
Wat je tegenwoordig hebt is de Alpha Drive met DMHA, kun je met een beetje zoeken vinden voor 35,- ex verzending á 5,-
Ben erg benieuwd hoe deze is maar ga niet weer een pot bestellen.
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Maar er wordt dus eigenlijk steeds een molecuul (DM**) veranderd?
Hier staat 'alte versie' : http://www.muscle-lab.de/pre-workout-booster/485/nutraclipse-alpha-drive-270g-alte-version

Nee. Er wordt gezocht naar een plantje met een stofje dat dezelfde effecten heeft als de oude DMAA.
Wat dan weer, omdat het in de natuur voorkomt, legaal zou moeten zijn.
Althans dat beweren ze.
Maar eigenlijk veranderen ze een stukje molecuul en zoeken ze er een plantje bij om het onschuldig te laten lijken en het te verkopen.
Daarom is zo'n stofje vaak al snel weer verboden.
Was met DMBA (AMP citrate) ook het geval vandaar nu DMHA.
Dat stofje noemen ze trouwens wel anders, iets met isoheptane, om het er minder op te laten lijken.
Persoonlijk vind ik de Alpha Drive met AMP(DMBA) heel erg dicht in de buurt komen van oldskool jack met DMAA.
Hopelijk is DMHA ook weer een killer.
Zal wel iets minder zijn dan DMAA maar neem aan dat het wel in de richting komt.
FOR RESEARCH ONLY.

Dat was niet deze versie van alpha drive maar de oude met AMP. Deze nog niet geprobeerd. Wel het nieuwe stofje 2 amino 6 bij sportpoeders besteld maar is nog steeds niet leverbaar helaas.

Ja ik had het besteld toen het per ongeluk in de webshop stond. In juni eens proberenHeb je toevallig hier gekeken?
http://www.sportpoeders.nl/webshop/2-amino-6/
In week 2/3 van juni
Er staat dat het minder heavy is dan DMAA en crash iets minder
.