MuscleMeat

Unstoppable V2

dat heb ik ook met t6 haha. idd echt een wereld van verschil. maar trainen op een lege of semi lege maag is ook niks..
Heb eig nog nooit getest met alleen een banaan op ofzo eig. Denk dat dat perfect is.

Misschien een domme vraag of afgezaagde vraag bla bla.
Maar waar (Betrouwbare site) kan je jack3d met dmaa nog krijgen? :D
Is allemaal op. Hebt alleen nog de personen die toendertijd potten opgekocht hebben en die nu voor 60,- verkopen (en ik heb lekker nog een halve pot voor eigen gebruik:p).
Beste optie nu is supps met DMBA(AMP) net wat winder sterk dan DMAA. Binnenkort zullen er in snap hopelijk supps met DMHA gaan verschijnen.

Maarja, heb jij helemaal niet nodig vgm;)

Heb eig nog nooit getest met alleen een banaan op ofzo eig. Denk dat dat perfect is.

Is allemaal op. Hebt alleen nog de personen die toendertijd potten opgekocht hebben en die nu voor 60,- verkopen (en ik heb lekker nog een halve pot voor eigen gebruik:p).
Beste optie nu is supps met DMBA(AMP) net wat winder sterk dan DMAA. Binnenkort zullen er in snap hopelijk supps met DMHA gaan verschijnen.

Maarja, heb jij helemaal niet nodig vgm;)
En waar kan ik die vinden ;)
haha, bwaa, wil het toch eens proberen :D

In de pre workout Morph 3.0 zitten andere nieuwe stimulanten. Dit zijn Eria Jarensis extract en Erythropalum Scandens extract.

Iemand al ervaring met dat product of met die stofjes?

Had verwacht dat Unstopabble hier ook wel iets van zou hebben

Ik heb toch ook maar een potje Unstoppable gehaald. Binnenkort maar eens even testen... ben erg benieuwd ;)

Nu een paar keer gebruikt, maar wat een ranzige smaak zeg.
Ik krijg het bijna niet weg. Tijdens het drinken merk ik ook dat ik opeens veel slijm in m'n mond en keel krijg.. geen idee wtf dit is..

Werking is dan wel weer goed. Lekkere pomp en drive om te trainen.
Maar zo smerig dat ik hem niet weer zou kopen!

Nu een paar keer gebruikt, maar wat een ranzige smaak zeg.
Ik krijg het bijna niet weg. Tijdens het drinken merk ik ook dat ik opeens veel slijm in m'n mond en keel krijg.. geen idee wtf dit is..

Werking is dan wel weer goed. Lekkere pomp en drive om te trainen.
Maar zo smerig dat ik hem niet weer zou kopen!

Iedereen hier maar zeuren over de smaak.
Het gaat om de werking,smaakjes zijn voor p*ssy's.

Scoop in je mond > 1 slok water, done..

Als je aan iemand vraagt naar zijn mening over een shake of pre workout, krijg je standaard een antwoord over de smaak :rolleyes:

Als de werking van een bepaalde pre workout booster nu zo spectaculair veel beter is, dan kan je natuurlijk leven met een slechte smaak.
Als er alternatieven zijn, die qua werking ongeveer gelijkwaardig zijn... dan ben je toch dom als je niet voor de betere smakende gaat? (prijs daarbuiten gelaten)

Terug
Naar boven