Fitness Seller

Unstoppable V2

Met de V2 met 2 scoops na de training net zo misselijk geworden. Met de originele totaal geen last van, nog meer mensen die dit ervaren?

Nee, eca is eca en eca +dmaa is eca+dmaa. Die t5 en t6 benamingen zijn afgeleid van t3 en t4, wat beide hormonen zijn. Eca heeft daar geen f**k mee te maken. Tis wachten op de volgende kneus die eca +dmaa +yohi t7 gaat noemen.
Laten we granaatappelpitjes voortaan test 2 noemen en granaatappelpitjes met vitamine D test3

Met de V2 met 2 scoops na de training net zo misselijk geworden. Met de originele totaal geen last van, nog meer mensen die dit ervaren?
Ik drink 'm ook weg met kokhalsfeels. Die smaak, echt wtf. En daar doen ze dan een jaar over om te ontwikkelen. Deze smaak is als winnaar uit de bus gekomen.. XD. Ben benieuwd hoe de versies smaakten die t niet hebben gehaald.

Nee, eca is eca en eca +dmaa is eca+dmaa. Die t5 en t6 benamingen zijn afgeleid van t3 en t4, wat beide hormonen zijn. Eca heeft daar geen f**k mee te maken. Tis wachten op de volgende kneus die eca +dmaa +yohi t7 gaat noemen.
Laten we granaatappelpitjes voortaan test 2 noemen en granaatappelpitjes met vitamine D test3
Bijna niemand gebruikt eca los, zion labs die het verkoopt, verkoopt het onder de naam t5. obv om mee te varen op het succes van t3. Maar zo heet het supplement nou eenmaal.

Ik drink 'm ook weg met kokhalsfeels. Die smaak, echt wtf. En daar doen ze dan een jaar over om te ontwikkelen. Deze smaak is als winnaar uit de bus gekomen.. XD. Ben benieuwd hoe de versies smaakten die t niet hebben gehaald.

Haha echt he, ben ik ook wel redelijk benieuwd naar. Ontwikkel dan op z'n minst een smaak die nog te doen is, maar dit slaat alles. Ben wel benieuwd of er nog meer zijn die dit hebben.

Zoals beloofd alpha drive review (DMBA versie).
Genomen tijdens potje FIFA, 1 scoop oranje smaak. Voelde niks bijzonders tot ik in de auto stapte. Ineens veel zin om te trainen en alles leek sneller te gaan. Oude Jack/dmaa gevoel maar zonder euforische gevoel. Training begon goed. Veel energie en goede pomp maar hartslag sprong wel omhoog na ieder setje. Ging richting 160 na 8 reps squaten en bleef best lang hoog. Zweette ook een stuk meer dan normaal maar moest voor hartslag echt wel 1/2 minuten rust pakken.
Aan het eind beetje misselijk maar was na wat te eten weer weg. Had de pre ook op nuchtere maag genomen btw.

Al met al goede pre. Deze krijgt 8,5 van mij en oude Jack 9,5. Wat ik niet had bij deze en wel bij jack3d is het euforische gevoel maar dat is niet iets wat je per se nodig hebt voor een training vind ik. Bij jack3d nog net iets meer focus dus daarom geef ik die nog wat hoger. dosering vind ik persoonlijk goed/ hoog voor 1 scoop. Voor hartslag pak ik de volgende x zelfs minder dan 1 scoop. Maarja, er zullen er hier wel weer zijn die niks voelen met 5 scoops op:o

Ik heb toch ook maar een potje Unstoppable gehaald. Binnenkort maar eens even testen... ben erg benieuwd ;)

Ik vind de smaak echt om te janken, focus en energie daarentegen is wel prettig. Ik kreeg ook zeker een goede pop en mijn doorbloeding was echt optimaal. Soms ben ik vermoeid, maar nu kon ik lekker door blijven gaan

Ik vind de smaak echt om te janken, focus en energie daarentegen is wel prettig. Ik kreeg ook zeker een goede pop en mijn doorbloeding was echt optimaal. Soms ben ik vermoeid, maar nu kon ik lekker door blijven gaan

Was die te vergelijken met de vorige versie? Of is dat dmaa feeling nu afwezig?

Komen vandaag m'n nieuwe pwo en amp binnen, terwijl ik een rustdag zou moeten hebben.. :o

Nou 2x getraind met amp. Normaal neem ik m'n pwo en train 15min later. Heb toch t gevoel dat die amp wat later begint te werken. Meer mensen ervaring mee? Midden van de training knal ik opeens

Nou 2x getraind met amp. Normaal neem ik m'n pwo en train 15min later. Heb toch t gevoel dat die amp wat later begint te werken. Meer mensen ervaring mee? Midden van de training knal ik opeens

Nope werkt bij mij net zo snel als dmaa.
Merk wel enorm verschil met op lege maar drinken of wanneer ik gegeten heb.
Zowel qua inwerktijd als werking. Veel opgefokter op lege maag.
Maar allebei de keren wel lekker getraind:cool:

Nope werkt bij mij net zo snel als dmaa.
Merk wel enorm verschil met op lege maar drinken of wanneer ik gegeten heb.
Zowel qua inwerktijd als werking. Veel opgefokter op lege maag.
Maar allebei de keren wel lekker getraind:cool:
dat heb ik ook met t6 haha. idd echt een wereld van verschil. maar trainen op een lege of semi lege maag is ook niks..

Misschien een domme vraag of afgezaagde vraag bla bla.
Maar waar (Betrouwbare site) kan je jack3d met dmaa nog krijgen? :D

Terug
Naar boven