MuscleMeat

Unstoppable V2

Vond het prima spul qua effect, fl**ker zelf ook altijd nog wat extra dingen door m'n pwos though.
Alleen.... Die.... Smaak. Damn son. Echt dat "ikmoetzokotsen-speeksel" in je mond

Smaak nog erger dan de originele versie? (die was ook niet bepaald lekker :p)

Was de werking nog vergelijkbaar met origineel?

Smaak nog erger dan de originele versie? (die was ook niet bepaald lekker :p)

Was de werking nog vergelijkbaar met origineel?
Erger. En ik vond 'm zeker nice maar niks haalt het bij noxipro met dmaa. Ik had laatst narcotica uit Duitsland. Deze was echt fucking spacy, maar die is nergens meer te krijgrn=(

Erger. En ik vond 'm zeker nice maar niks haalt het bij noxipro met dmaa. Ik had laatst narcotica uit Duitsland. Deze was echt fucking spacy, maar die is nergens meer te krijgrn=(

PWO met dmaa is natuurlijk altijd beter. Ik heb een tijdje alpha drive en devils shot gehad (beide met dmaa) maar die zijn nu duurder geworden (45-50 EUR, exclusief verzending).

Vandaar dat ik nu deze heb besteld (35 EUR, inclusief verzending). Morgen proberen, klinkt veelbelovend als ik jou hoor. Ik heb trouwens nog wat dmba poeder om er eventueel bij te fl*kkeren :p

Review op de FB pagina van Dedicated Nutrition:
"Tested v2. Im disapointed. No even close to v1. Didnt feel anything special. No Focus no improved strenght or mood. A little bit more pump than usual thats it"

Let's face it we krijgen nooit meer pre workouts als noxi, craze, v1 en noem ze maar op.

Ik houd het wel bij sos en een glas ranja..

Niks geen dmaa nodig
ponypack_1_510FC749C801D6E6C1257AEB0042043D_0.jpg

Wss bevatte die v2 weer een stofje dat niet mocht of iemand met overdose hartaanval ofzo..
Zoals met alle goede pre's die van de markt verdwijnen.

Probeerde je Alpha Drive of Devils shot al? Die vind ik goed (beide nog met dmaa), zelfs beter dan unstoppable v1 destijds.

Wel prijzig tegenwoordig...

Probeerde je Alpha Drive of Devils shot al? Die vind ik goed (beide nog met dmaa), zelfs beter dan unstoppable v1 destijds.

Wel prijzig tegenwoordig...

Nope. Heb nog Jack3d staan hier dus tot die op is ga ik even niks kopen met DMAA.
Of zouden die twee die je noemde binnenkort van de markt gaan?
Anders miss ff inslaan

Wat was er zo speciaal aan noxi etc dan? Heb originele unstoppable tot 3 scoops geprobeerd, maar voelde er niks van

Wat was er zo speciaal aan noxi etc dan? Heb originele unstoppable tot 3 scoops geprobeerd, maar voelde er niks van

Weet niet hoe het zit met Noxi maar als dat net zo is als Jack3D kan het bijna niet dat je er niks van voelt.
Of je moet misschien veel ervaring hebben met andere stofjes :p

Ik heb ook nog de wereld dmma staan. Pot black cats v1. En van bodyenfit afslankpillen volle pot, daar zat 50mg per pilletje in. En ik heb aan 20 mg meer dan genoeg, dus was een koopje om een flinke lading dmma in te slaan destijds. Verder potten BSN afslankpillen met dmma er in, en een pot oxyelite pro, een van de bekendste afslankpillen van destijds, met dmma. (Ik verkoop niks trouwens.). Ik ga er ook vanuit de de V2 van Unstoppable niet krachtig werkt, maar wel goed kan werken met beetje dmma er aan toegevoegd. Ben benieuwd naar de reviews er van. Ik blijf hopen dat dmma weer gewoon legaal wordt en Jack3D weer op de markt komt. De smaak citroen was echt een lekkere start van de dag met 1,5 scoops. Mesomorph heb ik ook gehad. Met dmma en nog steeds te koop, maar werkte niet zo lekker als Jack3D. http://www.muscle-lab.de/hardcore-booster/415/aps-mesomorph-388g-usa-formula. Craze was ook lekker, maar vooral lekker, soms te spacy.
Wie weet of dit een betrouwbaar adres is om nog es een pot Jack3D te bestellen met 1,3 dim er in? http://www.uk-supps.eu/epages/78356063.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/78356063/Products/JACK3D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven