Fitness Seller

Unstoppable V2

Interessant stofje! Kan hier alleen geen onderzoeken over vinden.
Wel vond ik een artikel dat hierover geschreven is: https://blog.priceplow.com/dmha

Daarin komt terug:
This is actually a set of two different DMAA-like stimulants that we consider to be ~90% the effects of DMAA at appropriate doses.

• They works in the same fashion: by boosting dopamine and noradrenaline uptake, while slowing down reuptake just long enough for a solid workout or study session.
  • There two versions are named
    • 2-amino-6-methylheptane, and
    • 2-amino-5-methylheptane
Als deze info klopt is dit stofje dus DMHA, wat o.a. voor komt in supplement Gold Star Triple-X.
Voorlopig heeft de FDA geen reden het stofje te verbieden gezien het voor komt in de natuur in igelia Africana fruit.
Klinkt veel belovend!

die bende is me smerig hee gooodaaam

Ok, in 't groot bestellen dus binnenkort :)

Ben benieuwd, ff goed volgen wanneer t in de verkoop komt. Ben die simpele pwo's wel zat

Moet eerlijk zeggen dat ik de prijs een beetje belachelijk vind voor een pwo haha. 45-50eu toch? Door jou twijfel ik weer. Slechte invloed heb je :p

Als je echt per sé met DMAA wilt zou ik nu wel je kans pakken want ook de Duitse shops geven aan hier mee te gaan stoppen.

Zijn er mensen die ervaring hebben met Goldstar Triple-X?
Daar zit de nieuwe stim DMHA in en is 45 euro maar wel voor 50 servings waar de meesten standaard 30 .

Als je echt per sé met DMAA wilt zou ik nu wel je kans pakken want ook de Duitse shops geven aan hier mee te gaan stoppen.

Zijn er mensen die ervaring hebben met Goldstar Triple-X?
Daar zit de nieuwe stim DMHA in en is 45 euro maar wel voor 50 servings waar de meesten standaard 30 .
Push me niet het slechte pad op:angstig:

Push me niet het slechte pad op:angstig:

come-over-to-the-dark-side-quote-1.jpg

Bij nader inzien hou ik me toch maar in. 55eu totaal incl verzenden. Dan koop ik wel een potje t6 met wat no-boosters:p

Ik deel hier je mening, gisteren om 4u 1 scoop genomen, nadien toch ook serieuze crash gehad, misselijk gevoel etc..
Ach ja, mss kan ik er gewoon zelf niet goed tegen...

Denk niet dat het aan jou zal liggen, aangezien meerdere dit ervaren. Even de internationale forums in de gaten houden..

Als ze een jaar bezig zijn geweest met deze formule vind ik het wel verontrustend eigenlijk dat ze dit zelf niet hebben ontdekt of als feedback hebben terug gekregen van testpersonen. Of zal het niet getest zijn :o

De producten die inmiddels de nieuwe stof 2 amino 6 (DMHA) bevatten benoemen op het label gewoon de echte plant naam waar het in terug gevonden kan worden. Unstoppable doet dat niet, dus ik ga er vanuit dat ze toch met iets anders bezig zijn geweest.

Terug
Naar boven