Fitness Seller

Unstoppable V2

Ik heb ook nog de wereld dmma staan. Pot black cats v1. En van bodyenfit afslankpillen volle pot, daar zat 50mg per pilletje in. En ik heb aan 20 mg meer dan genoeg, dus was een koopje om een flinke lading dmma in te slaan destijds. Verder potten BSN afslankpillen met dmma er in, en een pot oxyelite pro, een van de bekendste afslankpillen van destijds, met dmma. (Ik verkoop niks trouwens.). Ik ga er ook vanuit de de V2 van Unstoppable niet krachtig werkt, maar wel goed kan werken met beetje dmma er aan toegevoegd. Ben benieuwd naar de reviews er van. Ik blijf hopen dat dmma weer gewoon legaal wordt en Jack3D weer op de markt komt. De smaak citroen was echt een lekkere start van de dag met 1,5 scoops.

Probeer je me nou jaloers te maken? Zo ja, het lukt je:mad:

Wegens extra dagje fibo en training zonder pwo (gebruik dit niet vaak) vandaag wel gepakt.
Vandaag stond een rugtraining op het programma.
Een scoop in mijn beker, de (na)smaak was zwaar ranzig. Wellicht te minst lekkere pwo die ik gehad heb.
Tijdens de training had ik goede focus, meer kracht, een repje of wat extra en stond ik zowaar te stuiteren. Op dat punt wel goed. Echter telkens na een set leek ik helemaal leeg en moest ik even zitten om bij te tanken en van de duizeligheid af te komen. Van pomp dankzij unstoppable was weinig sprake (niet meer dan een andere training zonder pwo).
Een soort crash na de training had ik ook wel, duurde een uurtje.

Al met al een sterke pwo op gebied van focus en kracht, vieze chemische smaak, zeker niet een van mijn favoriete wegens de crash en 'mini-crashes' tussen de sets in.

Ik had wel verwacht dat ze hier die nieuwe stimulant in hadden gegooid. Deze zou weer het missende stukje moeten gaan opvullen in pre workouts.

Ok het is zover, ik heb hem net gedronken en begin om 20u met trainen. Smaak "cherry vodka" was alvast niet lekker (ruikt lekkerder dan het smaakt).

Straks edit ik deze post om mijn mening te geven :)

Edit: Ik heb mijn eerste training afgewerkt op 1 scoop "Unstoppable V2" en ik moet zeggen dat deze versie, naar mijn gevoel, niet veel moet onderdoen voor de originele versie.

Focus tijdens training was goed, hartslag lag iets hoger en ik zweette ook iets meer. Tijdens de setjes moest ik af en toe wel voldoende rust nemen om echt voluit te kunnen gaan terwijl ik op de originele versie iets meer energie leek te hebben en dus minder rust tijdens setjes nodig had.

Ik ben benieuwd wat het resultaat zal zijn op 1,5 of 2 scoops maar zelfs op 1 scoop ben ik tevreden.

Wat de crash NU betreft... Dat lijkt goed mee te vallen, ik voel me uitgeput maar op de originele versie heb ik zwaardere crashes gehad :p Natuurlijk kan de crash op 1,5 of 2 scoops een stuk zwaarder zijn.

Even ter volledigheid, en voor wie het interesseert, mijn top 5 PWO die ik al heb genomen:

1 en 2: Alpha Drive en Devil's Shot (beide ongeveer even goed maar f*cking duur --> +- 45-50 EUR)
3: Originele Unstoppable
4: Unstoppable V2 (misschien is deze op 1,5 of 2 scoops even goed als origineel)
5: The Ritual

Laatst bewerkt:
Vandaag binnengekregen en gelijk maar uitgeprobeerd, het ruikt erg lekker (cherry wodka) maar tijdens het drinken kan je wel over je nek gaan.

Training begon lekker je begint snel te zweten en je hartslag krikt lekker omhoog. Ik merk echter wel tijdens m'n setjes dat ik mini-crashes hebt wat hierboven ook al werd genoemd. Pomp viel trouwens ook reuze mee..

Na het trainen begon ik duizelig en misselijk te worden.

6/10

Heeft iemand enig idee waarom dit product niet geschikt is voor dopinggecontroleerde atleten zoals vermeld op de verpakking?

Uit de ingredientenlijst kan ik niet meteen iets afleiden dat zou kunnen leiden tot een positieve dopingtest, of ben ik mis?

Of zouden ze zoals bij de V1 er weer een ingredient ingestopt hebben dat niet gedeclareerd staat op de ingredientenlijst?

Zo aan jullie ervaring te horen, zal er wel een verborgen stimulant in zitten.
Dat longan fruit extract met "tannins" is van zichzelf niet echt bijzonder wat ik even zo snel kon vinden.
Zal me niks verbazen als hier iets meer achter zit :o

Vind de reviews tegen vallen moet ik zeggen. De focus en pomp zijn blijkbaar goed.
Maar als de smaak (of een stim) je misselijk maakt zou ik niet lekker meer trainen.

We goed om te weten en bedankt voor de reviews!

Zo aan jullie ervaring te horen, zal er wel een verborgen stimulant in zitten.
Dat longan fruit extract met "tannins" is van zichzelf niet echt bijzonder wat ik even zo snel kon vinden.
Zal me niks verbazen als hier iets meer achter zit :o

Ik deel hier je mening, gisteren om 4u 1 scoop genomen, nadien toch ook serieuze crash gehad, misselijk gevoel etc..
Ach ja, mss kan ik er gewoon zelf niet goed tegen...

Gisteren ook Unstoppable uit kunnen proberen, moet zeggen dat de pomp toch wel enorm is, idem dito voor de focus.
Smaak is zoals hierboven verteld is niet bepaald lekker, maar dat moet je er voor over hebben!

Ik deel hier je mening, gisteren om 4u 1 scoop genomen, nadien toch ook serieuze crash gehad, misselijk gevoel etc..
Ach ja, mss kan ik er gewoon zelf niet goed tegen...

Gisteren ook Unstoppable uit kunnen proberen, moet zeggen dat de pomp toch wel enorm is, idem dito voor de focus.
Smaak is zoals hierboven verteld is niet bepaald lekker, maar dat moet je er voor over hebben!

Hadden jullie tijdens de setjes ook even nodig om op adem te komen?

Ik vond dat het enige nadeel, verder best goed bevallen :)

De smaak is idd ranzig maar dat was de originele versie ook :p

Kregen jullie er wel meer gewicht of reps uit dan normaal ook?

1 en 2: Alpha Drive en Devil's Shot (beide ongeveer even goed maar f*cking duur --> +- 45-50 EUR)
Maar daar hoef je waarschijnlijk wel maar 0,5 scoop van te pakken en nog voel je het goed. Van Unstoppable v2 moet je misschien richting de 1,5, wat het per dosering dan ook weer '''f*cking duur'' maakt

Maar daar hoef je waarschijnlijk wel maar 0,5 scoop van te pakken en nog voel je het goed. Van Unstoppable v2 moet je misschien richting de 1,5, wat het per dosering dan ook weer '''f*cking duur'' maakt

Bij AD en DS ook gewoon 1 scoop. Effect is natuurlijk iets beter :)

Ik weet nog niet of ik bij Unstoppable v2 meer dan 1 scoop zal nemen omdat het dan inderdaad te duur wordt.

Prijs/effect was ik gisterenavond best tevreden op 1 scoop.

Oke ik moet dit echt ff kwijt, wat een teleurstelling.

Tuurlijk, als je nog nooit een PWO heb gebruikt of PWO's heb gebruikt zoals C4 etc (met alle respect, voor meisjes), dan zal je unstoppable v2 wel goed hebben gevonden. Maar ik ben spullen zoals, white heat (US versie), oude gameday met AMP citrate, GN Narc limited edition, Qonqu3r Amp3d etc gewend. De originele Unstoppable was altijd goed bij 2 scoops, dus ik had de nieuwe meteen getest met 2 scoops. De smaak viel erg tegen, werd er gewoon misselijk van terwijl ik echt nooit moeilijk ben met smaakjes, als het maar werkt. Ik ging trainen, had prima gegeten die dag en jezus ik kon net zo goed niks innemen. Ik voelde er echt letterlijk niks van terwijl ik op de oude keihard ga (gelukkig heb ik nog een beetje voor vnv).

Smaak: erg slecht, maar dit kan een persoonlijk voorkeur zijn (nee het was echt om te kotsen) Ik was savonds na het trainen nog misselijk, weet niet of dit door Unstoppable v2 kwam
Focus: Absoluut niet te vergelijken met de oude, geen euforisch gevoel, geen tunnelblik ofzo, geen vrolijke gevoel die ik bij de oude had
Pomp: Pomp was prima mjah daar geef ik echt niks om aangezien het best goedkoop is om een potje agmantine of citrulline malaat te kopen.

Het mist gewoon die AMP citrate/DMBA hcl/chinese white thea extract/2-amino-4-methylpentane

Dit is vergelijkbaar met de launch van craze v2, ze gebruiken het merk om een verkoop-boost te krijgen totdat iedereen erachter komt dat het een shit product is. Had op zn minst een product uitgebracht met een lekker smaakje. Wat dachten ze wel niet daar bij dedicated toen ze t aan het testen waren.

Sorry voor mijn zeikerige post maar dit moest ik echt ff kwijt.

Laatst bewerkt:
Ga deze zeker niet kopen want ik vind pwo's het geld niet waard, maar met de oude unstoppable deed ik altijd gewoon het schepje in m'n mond met 1 slok water

Gister Unstoppable V2 binnen gekregen, net voor eerst opgedronken ik werd helemaal blij, rook goed leek een beetje op EPIC. Maar toen... god damn.. wat was de smaak vreselijk (slechtste smaak ooit!) meteen 3 theelepels pindakaas achteraan gegeten om de smaak weg te krijgen. Maar we laten de pret niet bederven.. ik ga nu naar de sportschool update komt straks nog :)

Update: Focus was goed, pomp vond ik aan de lage kant en zoveel energy kreeg ik ook niet zoveel van om meer reps te doen. Conclusie voor een pre workout van 34,90 had ik wel meer verwacht zoals Unstoppable V1 : ) Potje opmaken en dan opzoek naar iets anders :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven