MuscleMeat

Unstoppables Intermittent Fasting log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
DUUUDE! Netjes man! Echt boven wat ik verwacht had, het cutten gaat je goed af :D! (Cardio is inderdaad niet nodig als je voeding goed in orde is ;))

Thx man, ja daar ben ik wel blij om haha, dieet gaat me makkelijk af, cardio daarintegen, hate it! :D

gister kortere training ingelast vanwege het overslaan van de training van maandag, heb 3 oefeningen gedaan + 20 minuutjes cardio ( 250kcal )

MP seated in smith 13x50 10x60 9x65 6x70
barbell shrugs in smith 14x100 10x110 7x120
DB side raise 16x14 18x11 20x8 22x6

vandaag benen + onderarmen
squat 12x100 10x120 8x130 6x140
leg curl 9x80 2x8x80
leg extensions 10x120 8x140 6x150
calf raise apparaat 4 setjes gedaan reps niet echt getelt... eindige met 200kg, ging telkens door tot ik de burn goed voelde in de kuiten.

reverse grip cable curl 12x17.5 9x20 6x22.5
reverse grip Z-stang curl 10xstang+15 8xstang+20 7xstang+22.5

lekkere extensions!!!

Ding loopt tot 85 met ons, ik moet hem altijd vol pleuren met schijven:p

ja bij ons loopt die ook tot 80, maar ik doe die gewoon met 1 been :D helaas zit ik daar dus ook al bijna weer op de max (80x2=160) :(

morgen weer een meting :D ben benieuwd naar mn gains ( ofja eerder loss :P )

Laatst bewerkt:
94.1, dus klein half kilootje weer kwijt :)

En hoe gaat het hier? Wil je IF ook gaan gebruiken in de (clean) Bulk?

Was zondag naar groove garden festival geweest, aardig wat gedronken, weinig gegeten, slecht geslapen, dus gister niet getrained , wel flink gegeten. Vanaf vandaag weer flink aan het ijzer :)

haha net begonnen met me eerste bulk heb na 2 dagen al geen zin in eten, echt even wennen! doe mij maar lekker 1 maaltijd per dag whahaha ben hier niet voor gemaakt met mijn miniscule maagje, als ik bij de cut aankom spring ik een gat in de lucht :D

Wil trouwens zeker ook IF in de bulk proberen, word volgens mij wel echt proppen dan haha :D soms kan ik er echt niet bij dat ik zo snel afval met behoud van kracht terwijl ik in m'n window constant een redelijk vol gevoel heb. Voelt niet echt als een cut zeg maar :p heb ook nog nauwelijks cardio gedaan. Terwijl ik in m'n vorige cut dit 4-5 x per week een uur deed ofzo :o

hahaha wish I could, nee dan zou me maag inscheuren als ik al aan de 2e maaltijd toe zou komen lol. Wel lekkere cut inderdaad vooral met krachtbehoud is dat heel lekker :D *volgt* wil zeker het resultaat zien (dit keer met een goede pose foto!!)

Klinkt goed bro, leuk om te horen dat het zo easy gaat! (Wat vind je vriendin btw; kan ze nog van je afblijven haha :D?) Ik zit nu toch ook zwaaaaar te twijfelen om IF te proberen :). Ik ben echt een beesteter dus die grote maaltijd spreken me wel aan. Zal vanavond is een voedingsschema maken gebaseerd op IF. Heb je nog tips voor me?

(Cardio is idd zomaar niet nodig, miss om een drempel te overkomen maar met voeding kan je veel voor elkaar krijgen:))

mijn vriendin maakt het niet zoveel uit wat ik doe, ze vond alleen dat ik niet ' nog breder ' moest worden toen ik klaar was met mn kuurtje, maar vond ook wel dat ze daar gelijk in had, qua spiermassa hoeft het van mij ook niet echt meer. wil nu gewoon goed droog trainen en vanuit daar kijken wat ik verder wil, waarschijnlijk clean bulk. stiekem geilt ze volgens mij wel op de steeds meer uitkomende abs etc, maar dit geeft ze niet toe :P

jij bent momenteel ook in de cut toch? bereken gewoon je basisbehoefte en hou dit aan op trainingsdagen met +- 40/40/20 EKV en op rustdagen ga je er ver onder zitten( 500-800 kcals minder) en met zo weinig mogelijk carbs. verder gewoon blijven eten wat je lekker vind, dat is ( althans voor mij ) toch wel de sleutel tot een goed dieet. dingen die ik niet echt chill vind vallen telkens na een paar weken af.

en oja, supplementjes als caffeine / groene thee extract ( EGCg ) zijn ook aangename aanvullingen, insgelijks BCAA als je in de ' fasted state ' wil trainen.

Laatst bewerkt:
Haha, chicks vallen op shredded :P. Ik doe op dit moment alles behalve het nemen van groene thee extracten :). Zal vanavond is kijken wat ik "mag" eten als ik 3 maaltijden per dag neem.. En dan om 14:00 - 18:00 en 22:00 :).

bij mij zijn het er meestal 4 maaltijden trouwens :P maakt ook niet zoveel uit. volgens mij. zolang je postworkout meal maar het grootste is van de dag.

training vandaag ging super, behalve bankdrukken, weet niet wat ik had :P maar hoogste setje was 5x105 ( normaal 6x110 ). achja we zullen het weekend maar de schuld geven ;)

vandaag wat abs + schouders gedaan

decline sit ups 10xBW 25xBW+10kg 15xBW+20kg 10xBW+40kg
schuine buikspierding 30xBW 25xBW+5kg 15xBW+10kg 7xBW+20kg
total abdominal apparaat 11x80kg 8x90 6x95
rotary torso 3x10x35 alles redelijk snel achter elkaar uitgevoerd, bijna geen pauze

seated MP in smith 10x60 8x70 6x75 PR
DB side raise 13x16 11x18 8x20 6x22
shrugs in smith 13x100 9x110 6x120
DB front raise 10x20 8x22 5x24

aan het eind nog 200kcal op de crosstrainer gedaan, gewoon omdat het kan :D

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

heb trouwens eindelijk mn voedingsschema's toegevoegd! kan nog steeds geen excel bestand uploaden hier dus ik heb ze maar in spoilers gezet in beginpost! dus check ze maar indien je geinteresseerd bent en geef commentaar.

Haha, jij hapt zo wel eens lepels pindakaas weg ofzo? (Im jelly :D)..

(Owja misschien iets overzichtelijker: maak een printscreen van je Excel en post dan de .jpeg ;))

ow ja hoor :P haha vind ik lekker zon eetlepel pindakaas met stukjes noot ^^

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven