Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
93.8 vanochtend, maarja vrijdag pas weer officiele weging etc dus dan weet ik meer![]()
ik zie wel, denk wanneer ik zelf weer progressie zie. poses zijn meestal k*t omdat ik zelf dus die foto's trek met mn iphonemaar goed.

rest van de dag aan het zwembad gelegen en nu lekker terras op / chillen bij mn vriendin!
wel jammer. zal wel nog moeten schijten ofzo, want heb deze week juist wat cardio toegevoegd en goed op voeding gelet, dus zou raar zijn als k dan 0,3 kilo zou zijn bijgekomen
maar goed, we gaan gewoon door
de huidplooimetingen kwam nog op +- hetzelfde uit als vorige week.
echt lekker die supersetjes, eens vaker doen
hierna even mn peptopro genomen en toen nog 30 minuutjes rustig gefietst, 250 kcal
)
Ziet er interessant uit. Lijkt me wel iets wat ik in de verre toekomst zou willen proberen. Is dit iets dat je pas kan toepassen als je al op een bepaald vetpercentage zit, of zou dit ook kunnen met een hoog vp.
Ga het een beetje volgen, succes man!

ben weer goed hersteld van mn virusje. medicatie sloeg goed aan
vandaag weer ff low carb dagje gedaan, gaat me vrij goed af
morgen dan weer een meeting voor mijn progressiechart
+ eventueel foto.
af en toe moet je dat ook van je af kunnen zetten vind ik. vanaf dinsdag weer strict eten/trainen 
vind het wel chill dat ik smorgens het ontbijt oversla, kan ik langer in mn nest blijven liggen om dat ik niet van alles hoef klaar te maken om naar school mee te nemen en shit 
word echt de shit, ben niet eens into die muziek ( enigste wat ik wel nice vind is deadmau5 en bloody beetroots ) , maar die hele ervaring van op de camping zijn en t hele weekend zuipen is net een soort vakantie gevoel
mooiste is nog dat ik er voor betaald krijg, gratis entree, consumptiebonnen, hoef alleen af en toe wat vuil te prikken.