MuscleMeat

Unstoppables Intermittent Fasting log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoeveel kg zit je nu dan?
Op de foto van pagina 2 lijkt je wel veel meer afgevallen te zijn???

• Topic Starter Topic Starter
93.8 vanochtend, maarja vrijdag pas weer officiele weging etc dus dan weet ik meer :p

1.89m :)

we schelen 3 cm en zon 2/4 kilo dan:p ik had je om heel eerlijk te zijn groter verwacht of het licht gewoon aan de foto:rolleyes: wanneer post je andere pics/poses?:) ben wel benieuwd!

ik zie wel, denk wanneer ik zelf weer progressie zie. poses zijn meestal k*t omdat ik zelf dus die foto's trek met mn iphone :( maar goed.

vandaag benen/onderarmen

leg press ipv squat, lang niet gedaan, wou eens kijken of ik mn oude PR nog kon halen ( 6x380 ) 12x280 12x300 8x340 6x380
leg curl 10x80 2x8x80
calf raise machine 160-180-200kg doorgaan tot k niet meer kon, tel ik nooit
leg extensions 10x120 8x140 5x160(laatste rep beetje bijgesteund met hendel )

en nog reverse grip cable/ez bar curls gedaan :)

oja en weer 200kcal cardio op de fiets :p rest van de dag aan het zwembad gelegen en nu lekker terras op / chillen bij mn vriendin!

tot morgen

zojuist geeft de weegschaal 94.4 aan.... :trollface: wel jammer. zal wel nog moeten schijten ofzo, want heb deze week juist wat cardio toegevoegd en goed op voeding gelet, dus zou raar zijn als k dan 0,3 kilo zou zijn bijgekomen :D maar goed, we gaan gewoon door ;) de huidplooimetingen kwam nog op +- hetzelfde uit als vorige week.

No problem. Hoe ziet het er in de spiegel uit? Oog je droger?

moeilijk te zien...:) ik schat zelf rond de 13% nu, nog 2-3kilotjes vet eraf en dan moeten die abs wel tot leven komen....:D anyways, time for some deadlifts etc rug/triceps trainen ;) zal ook maar weer wat cardio erachteraan gooien :p

DL
10x100
10x120
7x130
5x140

Pull ups / lat machine push down superset
3x8 / 10x45 8x50 5x55

Low row / DB behind neck extension superset
10x90 8x100 6x110 / 10x14 8x16 6x18

Pully cable row / skullcrushers superset
10x65 8x70 6x75 / ?x30 8x40 6x50

Dips / cable extension superset
3x12xBW / 3x10x10kg

dikke pomp in zowel rug als triceps :) echt lekker die supersetjes, eens vaker doen :D hierna even mn peptopro genomen en toen nog 30 minuutjes rustig gefietst, 250 kcal

nu lekker genieten van het weekend ! morgen proberen low carb dagje te houden ( word missch lastig ivm weekend, maar we gaan ervoor :D )

vandaag ging het weer eens ouderwets lekker ! onlangs slechte nachtrust het hele weekend. had echt een k*tdag vandaag en keek dan ook echt uit naar mijn training.

borst
incline barbell bench : 10x80 8x85 6x90+8x60
incline db flies: 10x22 8x24 6x26
wide chest press machine: 10x100 8x105 6x110
incline cable flies 10x12,5(per kant) 8x15 6x17,5 en daarna nog gedropset

lekker volle chest, tijd voor biceps!
preacher curls met EZbar 2x8xstang+25kg 6xstang+30kg
incline db curls 10x18 2x6x22
seated db concentration curl 10x16 8x18 6x20 hierna was ik kapoet! geen cardio vandaag, echt geen energie meer voor.

net gedouched en was aardig verrast over mn progress in de spiegel ineens, dus zal binnekort weer eens proberen een fototje te trekken voor de volgers ;)

Borst trainingen zijn altijd lekker! Je bent ook weer goed bezig geweest ;). Foto's zijn altijd goed bro, dan zullen we is oordelen of je al uber p*ssy magnet sixpack hebt :D

Ziet er interessant uit. Lijkt me wel iets wat ik in de verre toekomst zou willen proberen. Is dit iets dat je pas kan toepassen als je al op een bepaald vetpercentage zit, of zou dit ook kunnen met een hoog vp.

Ga het een beetje volgen, succes man!

Ziet er interessant uit. Lijkt me wel iets wat ik in de verre toekomst zou willen proberen. Is dit iets dat je pas kan toepassen als je al op een bepaald vetpercentage zit, of zou dit ook kunnen met een hoog vp.

Ga het een beetje volgen, succes man!

Kan je op ieder VP doen, het is gebaseerd op je onderhoud en gedeeltelijk carb cyclen, heb vandaag 38 graden verhoging en voel me niet zo geweldig. Dalijk Ff langs de doc . Vandaag maar niet trainen ben ik bang. Hopelijk gaat het eten wel gewoon goed wat heb echt vreselijke last van keelpijn bij het slikken :/

Maarja we blijven positief natuurlijk ;)

gister nog lekker schouders/onderarmen/buik getrained :) ben weer goed hersteld van mn virusje. medicatie sloeg goed aan :p vandaag weer ff low carb dagje gedaan, gaat me vrij goed af :) morgen dan weer een meeting voor mijn progressiechart ;) + eventueel foto.

dit weekend word een en al cheatmeals etc etc, want ben het hele weekend op pinkpop aant werken/zuipen/feesten en ga geen shakes meenemen of whatever daarheen :D af en toe moet je dat ook van je af kunnen zetten vind ik. vanaf dinsdag weer strict eten/trainen :)

Gelukkig dat je weer beter bent. Yea, weer een meeting en zeeeeker een foto erbij doen gast ;)!

Hoe gaat het met het vasten?

vasten is echt geen probleem, haha, ik vergeet vaker gewoon dat ik moet eten, maar als ik dan eenmaal begin, dan gaat het ook allemaal met een rap tempo naar binnen :D vind het wel chill dat ik smorgens het ontbijt oversla, kan ik langer in mn nest blijven liggen om dat ik niet van alles hoef klaar te maken om naar school mee te nemen en shit :D

maarja morgen misschien nog een fasted training sochtends, en dan het hele weekend zondigen, haha :o word echt de shit, ben niet eens into die muziek ( enigste wat ik wel nice vind is deadmau5 en bloody beetroots ) , maar die hele ervaring van op de camping zijn en t hele weekend zuipen is net een soort vakantie gevoel :P mooiste is nog dat ik er voor betaald krijg, gratis entree, consumptiebonnen, hoef alleen af en toe wat vuil te prikken.

anyways, zal morgen dan nog ff stats updaten en hopelijk een goeie nieuwe foto posten. daarna vanaf dinsdag weer knallen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven