AndroidHealthClinic

Unstoppables Intermittent Fasting log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ziet er goed uit kerel!!!!:D

• Topic Starter Topic Starter
heb even niks meer van me laten horen, ben sinds maandag avond terug van pinkpop, was echt een bazenweekend. wel echt uberveel gedronken / junkfood genuttigd :o dinsdag had ik om 09:00 tentamen, ging wel redelijk, maar was rest van de dag niks waard -> niet wezen trainen. gister voor het eerst weer, heb toen borst gedaan ging nog best redelijk benchen/flies/cable flies en wat bicep/tricep supersetjes.

ben eerder moeten stoppen toen want ik voelde me supermisselijk/duizelig aan het eind en heb thuis nog boven de plee gehangen maar uiteindelijk alles binnen gehouden gelukkig :p

vandaag benen/buik/onderarmen gedaan en ging alweer wat beter, maar merk toch dat ik nog herstellende ben. gewicht zit op 93 kg nu, dus de damage van het weekend valt mee :D

anyways vanaf nu ga ik weer vaker loggen.

vandaag schouders/rug begin eindelijk weer beetje fatsoenlijk op gang te komen :D

seated MP 15x50 10x60 8x70 4x80+5x60
DB side raise 12x16 10x18 8x20
shrugs 4x12x100 weinig rust
DB rear lateral raise 10x10 8x12 7x14

Low row machine 13x90 10x100 9x110 7x120
machine voor onderrug ( naar achter leunen ) 12x60 9x70 6x75
pull ups 3x8xBW
cable pulley rows 10x65 8x70 6x75

nu ff lekker rustig aan en in het weekend low carbs ipv junken ;) ivm vorig weekend.

Lekkere seated MP!:D

Unstoppable heeft nieuwe avatar!!! Gevaarlijke shit :D

haha ja dacht doe eens een van mezelf ipv kevin levrone die nog door 324543 anderen gebruikt word :p

Goeie keuze bro! Denk dat ik ook maar is een andere kies :D

Let op: de maximale toegestane grootte is 4,9 KB óf 96 bij 96 pixels (welke dan ook kleiner is). Geen .GIF toegestaan (gebruik .PNG of .JPG).

bout

Laatst bewerkt:
Hey ik had een vraagje...
Je gebruikt ook caffeine als fatburner, hoe werkt het eigenlijk? En als het effectief is waar kan je het krijgen?

Hey ik had een vraagje...
Je gebruikt ook caffeine als fatburner, hoe werkt het eigenlijk? En als het effectief is waar kan je het krijgen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oké, flauw :D. De meeste supplementen (web)winkels verkopen cafeïne in pilvorm.

hey otherwizethen , ik heb momenteel de caffeine caps van xxl nutrition, zijn geloof ik 13 euro voor 250 capsules van 250mg.

als ik jou was zou ik ze combineren met groene thee extract caps ( EGCg ) , die 2 versterken namelijk elkaars werking en sowieso is groene thee extract een krachtige anti-oxidant en heeft het vele positieve uitwerkingen op het lichaam.

uit onderzoek is gebleken dat combi van caf+EGCg je 180kcal per dag extra verbrand in rust, dus das zeker mooi meegenomen :)

met die caffeine capsules ben ik begonnen met een halve ( ik brak de capsule open loste die op in flesje water en dronk het halve flesje leeg, en later op de dag de andere helft ) omdat mijn tolerantie voor caffeine eerst heel laag was. nu kan ik er makkelijk 2-3 op een dag nemen.

mocht je nog vragen hebben kun je altijd PM sturen

edit: linkjes http://www.xxlnutrition.nl/cafeine-booster/xxl-nutrition http://www.bodyenfitshop.nl/groene-thee-extract/body-fit-sportsnutrition/green-tea-slank-ultra-pure

Laatst bewerkt:
hey otherwizethen , ik heb momenteel de caffeine caps van xxl nutrition, zijn geloof ik 13 euro voor 250 capsules van 250mg.

als ik jou was zou ik ze combineren met groene thee extract caps ( EGCg ) , die 2 versterken namelijk elkaars werking en sowieso is groene thee extract een krachtige anti-oxidant en heeft het vele positieve uitwerkingen op het lichaam.

uit onderzoek is gebleken dat combi van caf+EGCg je 180kcal per dag extra verbrand in rust, dus das zeker mooi meegenomen :)

met die caffeine capsules ben ik begonnen met een halve ( ik brak de capsule open loste die op in flesje water en dronk het halve flesje leeg, en later op de dag de andere helft ) omdat mijn tolerantie voor caffeine eerst heel laag was. nu kan ik er makkelijk 2-3 op een dag nemen.

mocht je nog vragen hebben kun je altijd PM sturen

edit: linkjes http://www.xxlnutrition.nl/cafeine-booster/xxl-nutrition http://www.bodyenfitshop.nl/groene-thee-extract/body-fit-sportsnutrition/green-tea-slank-ultra-pure

Ik gebruik EGCG icm Lipo 6 en moet zeggen dat ik er ook wel goed op ga

logisch, in lipo 6 zit ook genoeg caffeine toch :p en nog wat andere ingredienten. ik hou het zelf lekker simpel/goedkoop ;) die burners zijn echt rete duur en in vergelijking met wat je er extra voor krijgt tegenover de basis ingredienten vind ik dat het geld niet waard. :p

training vandaag, weer eens een keer fasted getrained met 10g bcaa :)

incline BP : 11x80 9x85 7x90 ( PR )
chest dips : 3 setjes tot failure ( overweeg toch om maar eens een dipbelt aan te schaffen om setjes met minder reps te kunnen maken. )
incline DB flyes : 10x24 8x26 6x28
incline cable flyes : 13x12,5(per kant) 9x15 6x17,5

EZ bar preacher curls stang+ 20x10 25x8 30x7 (PR!) gruwelijke pomp :D
incline DB curls 10x18 8x20 5x22
seated concentration curls 10x16 2x6x18 was helemaal leeg, wel echt een goed gevoel, lekkere pomp in borst en armen ;)

Laatst bewerkt:
Gast, lekker! train je fasted (een stuk) lekker dan?

ik vind het erg aangenaam trainen in de fasted state ja ! lijkt wel of ik meer focus heb dan.... daarbij komt nog eens kijken dat die eerste ubermaaltijd na de training dan nog beter smaakt :P haha.

door school kan ik niet zo heel vaak fasted training doen momenteel helaas, maar vandaag had ik vrij, dus ff gebruik van gemaakt :D gelukkig zit het schooljaar er bijna op en ben ik slechts 2 tentamens verwijderd van mijn propedeuse Life Sciences ^^

Ok goeie info. Wanneer tijdens mijn huidige "dieet" een ochtend niks eet en dan om 14:00 ga trainen, krijg ik dan hetzelfde gevoel als jij? Of moet je dit langer doen denk je?

Kijk je P, heel nice! Wat is life sciences precies? (klinkt interessant namelijk?)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven