MuscleMeat

Gestopt (v) Spareribbies contest log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik denk pushdowns ja! Thnx proudpizza:) uuhm nee, lukt niet:clown:

Nee! JochemB, ging kapot hoor, laat het alleen niet zien:D

Het zag eruit alsof je nog wel 2 reps eruit kon krijgen. Overigens zien ze er mooi strikt uit! Op naar de bw+10kg pullups:D.

Dat is wel heel blij hoor:clown:
Thnx voor je compliment!!

Word vloeibaar magnesium geen zooitje? Denk dat ze er dan niet blij mee zullen zijn:o

Ik ging juist voor de vloeibare omdat dat minder stuift dan een blokje magnesium. Degene die ik gebruik geeft ook weinig tot niet af aan de barbell:)

Het is natuurlijk maar net waar je voorkeur naar uit gaat, straps zijn gewoon bad ass en het doet wat het moet doen:D

Mooie pullups hoor! En zo gek is die afsprong toch niet :roflol:

Ik moet in het squatrek eerst op de houders klimmen waar normaliter de barbell op ligt, om uberhaupt bij de stang te komen om me aan vast te houden :emo: Dan vind ik dit echt superfancy zo hahah

Bedankt weer iedereen :D

Haha HillR filmjeeee:cool:

Ik zag net dat ze het bij ons zelfs verkopen kardemompeul, kan het allicht proberen! Thnx voor de tip:)

Vandaag benen
Begonnen met hip-abduction langzaam en vasthouden op begin en eindpunt...
1x12x60
1x12x65
1x12x75

Legextention, rechts, links, allebei
1x12x20 (per been)
1x12x25
1x08x30

Cable pull through, het was niet rustig maar mijn drang naar dikke poten was groter dan mijn onzekerheid dus verstand op 0 en gaan met die banaan
1x12x20
1x12x25
1x12x30
1x12x35
1x12x40
1x06x45
Lekker overdreven ja:emo: en nu ben ik hopelijk nooit meer bang om ze te doen:o

Squats, superset wijd, smal, calf raises
S 1x12x20
W1x12x20
C 1x30xBW tenen naar buiten

S 1x12x40
W1x12x40
C 1x30xBW normaal

S 1x12x50
W1x12x50
C 1x30xBW tenen naar binnen

S 1x08x60
W1x08x60
C 1x12xBW buiten
1x12xBW normaal
1x12xBW binnen

W1x06x70

Hip trust, ging niet lekker en later bedacht ik dat ik al pull throughs had gedaan :idee:
1x12x50
1x12x60
1x12x70
1x12x80

Lunges naar achter uitstappen, had ik gezien op YouTube, de meeste spanning zou op je quats moeten komen, wel goed voor mijn coördinatie maar niet beter dan walking lunges.
1x12x20(per been)
1x12x25
1x12x30

Net nog ruim een uur op het strand gewandeld met mijn hond

En nu slapen :zzz:Goodnight!!

Goeie training hoor! Je bent wel een natuur mens he? :)

Ik zal het volgende keer filmen :D

Lekkere train meis!

Die cable pullthroughs zijn lekker he.. Bij die oefening heb ik veel meer het gevoel dat mijn glutes aan het werk worden gezet dan bij hipthrusts. Dan voel ik het toch altijd erg in mijn quads ook..

Zal een filmpje maken van de climb en hang of shame :roflol:

Jaa doe Punjab :D
Inderdaad HillR! Wel echt een goede oefening en minder gedoe dan hipthrust, dan moet ik altijd een bankje (want alleen dat bankje staat stevig genoeg:clown:) van de ene kant naar de andere kant slepen, nog met platen verstevigen anders gaat ie om, heel kunstwerk altijd, armen ook meteen getraind (en dan vind ik cable pull through ongemakkelijk):o

Haha grote S, dat valt opzich mee hoor :rolleyes:maar bos met paard vind ik wel echt heel leuk en strand met hond ook, vooral als de zon schijnt:heart: en nu ik voor een keer in mijn leven een super mooi lichaam wil en natuurlijk sapcup ga doen is het ook een beetje ter vervanging van drankjes op het terras;)

Gister schouders gedaan, die bleven een beetje achter totdat ik die 3 schouder oefeningen ben gaan doen (dank aan de gymowner!! Mocht hij of een andere bekende meelezen:D) nu groeien ze echt goed!

Dumbell press
1x12x12
1x12x14
1x06x16
1x12x12

3schouderoefeningen
Staand
1x12x2
2x12x3
1x12x2
Kabel
1x12x10
1x12x12,5
1x10x15
Zittend
1x12x2
2x12x3
1x12x2

Triceps voorover met dumbells
3x12x4

Triceps in kabelstation met kleine stang, super setje onderhands, bovenhands vasthouden
1x12x20(allebei gewoon)
1x12x25
1x12x30

Dumbell shoulderpress, voor me langs halen nog
3x12x6

Incline dumbellpress smallgrip
1x12x10
1x10x12
1x12x10

Buik
Russian twists
3x24x10

Bicycle crunch
3x30

Savonds nog naar het bos geweest met mijn pony:p

En hier een keer een ander beeld dan in de sloot of pull-ups doende:o, gisterochtend ongetraind hoor
Screenshot_20180607-093714_Gallery.jpg Screenshot_20180607-093742_Gallery.jpg

Vanmiddag weer pull
Deze keer even rustig aan want heb mijn handen gesloopt met die pull-ups :emo:

Laatst bewerkt:
Pfff die legs :heart::heart:

Nice legs!!

Jij ook al van die mooie benen/billen :yes:

Legs mogen er wel degelijk wezen inderdaad.

Goede benen!!

Oké, dit weekend 2dagen rust gehad, na gedacht en besloten dat ik even een tijdje fullbody ga proberen:rolleyes:
Ik hoop dat ik daarmee mijn handen een beetje spaar en toch sterker kan worden.
Het lijkt er namelijk op dat mijn spieren sterk zat zijn maar mijn pezen en gewrichten enzo niet. Zo deed ik een half jaar geleden 3x12x185 in de squathack en rustig 200kg op de legpress, ik ga gewoon duwen en dan lukt het wel:clown: sloopte alleen mijn knieën ermee, daarom doe ik nu wat lichter en dan vasthouden, werkt heel prima, geen pijn en spieren groeien goed. Nu heb ik een beetje hetzelfde met mijn handen, nu het zwaar word met die chin-ups krijg ik er echt last van en dat belemmerd weer andere oefeningen.
Dusss nu dacht ik, als ik fullbody ga doen, ga ik ze niet overbelasten en zijn ze weer hersteld als ik de volgende dag een andere oefening doe:Den hopelijk kan ik dan toch sterker worden:flexgrin:
Ik heb ze vandaag in ieder geval wel gedaan, 3x3 :cool:

Ooh ook meteen gedeadlift (Ja stom nu ga ik ze gelijk op dag 1 al overbelasten maar ik kon het niet laten:emo:) met vloeibaar magnesium, ze zei dat ze dat gebruikte voor paaldansen bij ons maar ik zei dat ik het vast ook wel mocht gebruiken voor deadliften ennnn het ging veel beter! Ik had nu
1x12x50
1x12x60
1x08x70
1x03x80:rocker:

Alleen.... alles wit daarna:roflol:
En ze hebben van die zwarte rubberen tegels waar het helemaal tussen zat :oGelukkig ben ik een super schattig en kwam ik ermee weg:p volgende keer straps proberen :D

Kwam na de training onderweg naar buiten de sportschooleigenaar tegen, vertelde hem mijn plan voor fullbody en leek hem ook een goed idee, kan het makkelijk proberen, kwa massa zit het toch wel goed:)
Ook leuker om te loggen, misschien gebeurd er nog wat intressants:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven