Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Word vloeibaar magnesium geen zooitje? Denk dat ze er dan niet blij mee zullen zijn![]()

Volgende probleem, hoe kom ik netjes op de grondecht een kneus hoor afentoe
![]()

en nu ben ik hopelijk nooit meer bang om ze te doen

Goodnight!!
) van de ene kant naar de andere kant slepen, nog met platen verstevigen anders gaat ie om, heel kunstwerk altijd, armen ook meteen getraind (en dan vind ik cable pull through ongemakkelijk)
maar bos met paard vind ik wel echt heel leuk en strand met hond ook, vooral als de zon schijnt
en nu ik voor een keer in mijn leven een super mooi lichaam wil en natuurlijk sapcup ga doen is het ook een beetje ter vervanging van drankjes op het terras
) nu groeien ze echt goed!
, gisterochtend ongetraind hoor

sloopte alleen mijn knieën ermee, daarom doe ik nu wat lichter en dan vasthouden, werkt heel prima, geen pijn en spieren groeien goed. Nu heb ik een beetje hetzelfde met mijn handen, nu het zwaar word met die chin-ups krijg ik er echt last van en dat belemmerd weer andere oefeningen.
en hopelijk kan ik dan toch sterker worden

) met vloeibaar magnesium, ze zei dat ze dat gebruikte voor paaldansen bij ons maar ik zei dat ik het vast ook wel mocht gebruiken voor deadliften ennnn het ging veel beter! Ik had nu

Gelukkig ben ik een super schattig en kwam ik ermee weg
volgende keer straps proberen