MuscleMeat

Vakantie en alcohol

crabman

Dutch Bodybuilder
Waardering
55
Lengte
1m79
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Dag allemaal,

Als eerst maar even voorstellen:
Ik ben vanaf me 9e eigenlijk aldtijd wel bezig geweest met opdrukken, crunches etc. tot m'n 16 alleen op eigen lichaams gewicht getraind. Nu (sinds 1,5 jaar) 5 dagen per weeg KT en 1x boksen.

Dan de vraag:
Hoe ga ik mijn examenreis overleven? Met, zonder of een beetje alcohol?
Ik drink nu totaal geen alcohol (alleen met nieuwjaar, verder zo'n 3x per jaar uitzondering o.i.d), maar nu is de vraag wat ik moet doen als ik straks een week weg ben met klasgenoten? Lijkt me nogal saai om elke dag nuchter te zijn terwijl iedereen straalbezopen is..

Wat denken jullie ervan?

Bij voorbaat dank :D

gewoon zuipen, je hebt de overige 51 weken nog om het goed te maken... laat je gaan!

Als je 't niet gewoon bent alcohol te drinken zou ik je toch aanraden als je dan toch perse met de bende wil meelopen, niet téveel te drinken. Als je't niet gewoon bent, kan 't nogal vrij fout aflopen ;) Gisteren om godbetert 23u45 een kereltje van 16 gezien die uit een bar geflikkerd werd omdat hij amper op zn benen kon staan en al ambras begon te zoeken.

sociaal leven > bodybuilding.

zuipen tot je kruipt jongen :D

sta je binnenkort op de MR O??
if not..niet zeiken en normaal leven!

• Topic Starter Topic Starter
Als je 't niet gewoon bent alcohol te drinken zou ik je toch aanraden als je dan toch perse met de bende wil meelopen, niet téveel te drinken. Als je't niet gewoon bent, kan 't nogal vrij fout aflopen ;) Gisteren om godbetert 23u45 een kereltje van 16 gezien die uit een bar geflikkerd werd omdat hij amper op zn benen kon staan en al ambras begon te zoeken.

Nee natuurlijk niet teveel.. maar over dat meelopen is een beetje dubbelzinnig aangezien ik nu toch ook niks drink? Het is alleen dat ik geen zin heb om tijdens m'n vakantie als enige nuchter te zijn :P

Bedankt voor de reacties trouwens:)

Niet drinken dus, anders ga je je er je hele leven schuldig om voelen.

Nee natuurlijk niet teveel.. maar over dat meelopen is een beetje dubbelzinnig aangezien ik nu toch ook niks drink? Het is alleen dat ik geen zin heb om tijdens m'n vakantie als enige nuchter te zijn :P

Bedankt voor de reacties trouwens:)

Wel ja, drink dan, maar kan me voorstellen dat als je bijna nooit alcohol drinkt, het al redelijk snel naar je kopje stijgt. Nu ja, da's wel een financieel voordeel natuurlijk :D

blow gewoon. dat is wat ik meestal doe als de rest drinkt, dan ga je geen domme dingen gaan doen en ervaar je alles toch prettiger dan als je dronken bent.

blow gewoon. dat is wat ik meestal doe als de rest drinkt, dan ga je geen domme dingen gaan doen en ervaar je alles toch prettiger dan als je dronken bent.

Dan zit je er ook maar als een plant bij, kun je beter nuchter blijven.

Drinken, je bent maar één keer jong

ga aan de GHB,lekker gevoel en geen kater effect

Als je een meeloper bent zul je moeten drinken helaas voor jou.

• Topic Starter Topic Starter

Mee eens, doe ik hier ook altyd.. vraag me alleen af of t geen probleem is daar zo, maargoed vind k daar wel uit:)

1m79 74kg 13%, je hebt niks te verliezen ;)

dronken = :heart:

true story

gA ZUIPEN EN KOM NOOIT MEER TERUG , DAT GEZEIK ALTIJD OVER MAG IK DRINKEN :rolleyes:

Argggggggggggg crapslock , sorry !

Maakt geen flut uit of je drinkt ofniet, je moet ook plezier in het leven kunnen hebben.

Terug
Naar boven