crabman
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 55
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Dag allemaal,
Als eerst maar even voorstellen:
Ik ben vanaf me 9e eigenlijk aldtijd wel bezig geweest met opdrukken, crunches etc. tot m'n 16 alleen op eigen lichaams gewicht getraind. Nu (sinds 1,5 jaar) 5 dagen per weeg KT en 1x boksen.
Dan de vraag:
Hoe ga ik mijn examenreis overleven? Met, zonder of een beetje alcohol?
Ik drink nu totaal geen alcohol (alleen met nieuwjaar, verder zo'n 3x per jaar uitzondering o.i.d), maar nu is de vraag wat ik moet doen als ik straks een week weg ben met klasgenoten? Lijkt me nogal saai om elke dag nuchter te zijn terwijl iedereen straalbezopen is..
Wat denken jullie ervan?
Bij voorbaat dank
Als eerst maar even voorstellen:
Ik ben vanaf me 9e eigenlijk aldtijd wel bezig geweest met opdrukken, crunches etc. tot m'n 16 alleen op eigen lichaams gewicht getraind. Nu (sinds 1,5 jaar) 5 dagen per weeg KT en 1x boksen.
Dan de vraag:
Hoe ga ik mijn examenreis overleven? Met, zonder of een beetje alcohol?
Ik drink nu totaal geen alcohol (alleen met nieuwjaar, verder zo'n 3x per jaar uitzondering o.i.d), maar nu is de vraag wat ik moet doen als ik straks een week weg ben met klasgenoten? Lijkt me nogal saai om elke dag nuchter te zijn terwijl iedereen straalbezopen is..
Wat denken jullie ervan?
Bij voorbaat dank

Gisteren om godbetert 23u45 een kereltje van 16 gezien die uit een bar geflikkerd werd omdat hij amper op zn benen kon staan en al ambras begon te zoeken.