Fitness Seller

Van baby naar beest

maandag ga ik die bestellen. Thx voor de info;)

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Bedankt voor de tip, maar ik heb platte kaas grvonden die eigenlijk vrij lekker is. Namelijk platte kaas, halfvol staat er op dat potje. Veel beter dan mijn andere potjes:D

post die voedingswaarden is van die kwark

• Topic Starter Topic Starter
voedingswaarde per 100gr:

eiwitten: 7.8gr
koolhydraten: 3.5gr waarvan 3.5gr suikers zijn
vetten: 2.8gr

voedingswaarde per 100gr:

eiwitten: 7.8gr
koolhydraten: 3.5gr waarvan 3.5gr suikers zijn
vetten: 2.8gr

valt nog best mee indd..
maar magere kwark is nog beter
bv die van de aldi
10,2 gr eiwit
4 gr carbs (lactose)
0,5 gram vet ofzo?

dus ratio eiwit/koolhydraten is beter
maar als jij lekker gaint op je huidige voedingsschema en niet te veel in vet bijkomt zou ik dan gewoon die kwark erin houden..

Misschien eens langsgaan bij de aldi voor de platte kaas. Als de smaak meevalt kan ik die binnensmijten.:)
En momenteel gain ik iets te goed dus kan ik de kwaliteit van mijn voeding daar niet op baseren.

Ok, ik heb gisteren magere kwark gegeten. Heb het eigenlijk met gemak volledig opgekregen. Zoals hier eerder werd gezegd wordt je er eigenlijk vrij snel gewend aan.

Daarnet weer een lekkere training gehad. Dit vooral omdat ik mijn squat ineens 10kg heb kunnen raisen terwijl mijn techniek steeds perfect bleef. En ik had het gevoel dat ik er nog enkele kilo's bij kon doen. Dit zal misschien voor woensdag zijn.
Mijn benchpress heb ik 5kg kunnen raisen. Mogelijks kon ik er nog enkele kilo's bij plaatsen maar dan had ik er graag een spotter bij gehad, just in case :)

2ptrxuq.jpg

---------- Post added ma 6 jun 2011 at 23:44 ----------

De voedingswaarden van de kwark waar ik het bij ga houden:
Per 100gr:

0.3 gr vet
10.8gr eiwitten
2.5gr koolhydraten

Laatst bewerkt:
doe jij je training ook in die volgorde? Dus eerst bench daarna dumbbell flies etc?

lees dit nu voor het eerst, 81kg bij 189 cm is toch niet bizar mager lol? ik ben bij 58kg begonnen en 185 cm...ik weeg nu 84kg bij 1.91m en je kan bij men pics zien, zo mager ben ik toch niet?

lees dit nu voor het eerst, 81kg bij 189 cm is toch niet bizar mager lol? ik ben bij 58kg begonnen en 185 cm...ik weeg nu 84kg bij 1.91m en je kan bij men pics zien, zo mager ben ik toch niet?

Ik vind dat je er goed bijstaat voor 84kg te wegen. Als je ziet naar mijn pics in de begin post sta ik er toch vele minder goed voor.

---------- Post added di 7 jun 2011 at 18:10 ----------

doe jij je training ook in die volgorde? Dus eerst bench daarna dumbbell flies etc?

Uhu:D

Laatst bewerkt:
Ik vind dat je er goed bijstaat voor 84kg te wegen. Als je ziet naar mijn pics in de begin post sta ik er toch vele minder goed voor.

---------- Post added di 7 jun 2011 at 18:10 ----------

Uhu:D

waarom niet eerst de grootste spiergroepen aflopen en daarna kleinere?

jezz.. maar vind vooral dat je teveel doet voor een 'full body' training
waarom niet basic houden?
squat/rdl/chins/bor/bench/mp meer heb je niet nodig in het begin.

en dan kijken hoeveel volume je gaat draaien..

Als je toch oefeningen zoals db pullover, tricep press (wrist curl is niet nodig imo) wilt doen kun je beter split pakken.

Volgens de trainer in de gym moet ik nog een kleine 2 weken deze full-body doen om dan over te stappen naar een split-schema.

Ik ben nu bezig aan maaltijd 6 van de 7.
Heb vandaag wat te lang blijven uitslapen.

Morgen wordt het een zware ochtend want ik ga opstaan omstreeks 05.00 uur en dit gedurende mijn gehele verlof.
Zo kan ik mijn maaltijden op tijd binnenspelen en kan ik in de avond gaan trainen met een lichte maaltijd in de maag.

Vandaag heb ik me opnieuw laten wegen en meten. Ik weeg nu 89.7kg en heb een vetpercentage van 15.7%.

Mijn vet% is dus lichtjes meegestegen. Maar aangezien de meting gebeurde met een weegschaal waar je met blote voeten moet opstaan is deze niet betrouwbaar. (huidplooimeter is onderweg)

Heb deze ochtend getraind, dit in tegenstelling tot de andere keren waar ik in de avond trainde.
Vanaf nu train ik in de ochtend aangezien ik veel zwaarder kon trainen.

2mnf2hw.jpg

Kloterij... Morgen een feestdag dus dan kan ik niet gaan trainen =/
Ik heb thuis halters en ga proberen zo wat oefeningen te doen alsook oefeningen met eigen gewicht.

Ik heb vandaag thuis moeten trainen.

Dumbbell Press
3 x 10 x 12kg

Dumbbell Fly
3 x 10 x 12kg

Lying Dumbbell Pullover
3 x 10 x 12kg

Dumbbell Curl
3 x 10 x 12kg

Overhead Dumbbell Extension (triceps)
3 x 10 x 12kg

Standing Bent Over Laterals (schouders)

2 x 10 x 12kg

Strict Standing Laterals (schouders)
3 x 10 x 12kg

Standing Front Dumbbell Raise (schouders)
3 x 10 x 12kg

Dumbbell Lunges
2 x 10 x 12kg

Calf raise (eigen gewicht)
2 x 20 x BW

Zoals jullie zien heb ik thuis enkel dumbbells van 12kg. Deze zijn van mijn vader.
Ik heb toch een deftige training gehad vind ik zelf.

Laatst bewerkt:
Borst schouders triceps benen?

Biceps heb ik ook kunnen trainen.
Niet slecht voor een thuis-training, toch?

Woensdag kan ik terug in de gym trainen.

Terug
Naar boven