XXL Nutrition

Van baby naar beest

• Topic Starter Topic Starter
Momenteel wel, binnen 2 weken kan ik overstappen naar een split-schema van de trainer in de gym. Ben ook nog maar een kleine 3 weken bezig met trainen denk ik.

Bedankt :-)
Als je mijn logje door leest vanaf begin weet je ongeveer alles over mijn evolutie, niet dat die zoveel voorstelt :P
Nu gaan koken want ik heb honger!

Gisteren een lekkere training gehad. Ik ben een paar vrienden tegen gekomen in de gym waardoor ik in het midden van mijn training toch zeker 5 min aan het praten ben geweest... Vond ik naderhand spijtig maar ik had ze al even niet gezien dusja :-)

Ik heb een paar nieuwe records gezet. Ik ben het meeste trots op mijn Squat record:D 3 x 10 x 70kg. Maar ik heb wel afgezien tijdens het squatten.

x1x5qu.jpg

ben je niet heeelemaal kapot aan t einde?? zoveel oefeningen.. ik doe er meestal 6 of 7 en dan kan ik echt niet meer...

@Pollux: Nee, helemaal niet.
Misschien omdat ik voldoende rust tussen elke oefening.

Vandaag een nieuw schema gekregen voor 2 weken. Dit schema is nog steeds een full-body jammer genoeg. Het volgende schema zal dan een split worden.

Deze ochtend heb ik me laten wegen. Kwam neer op 92.9kg. Mijn vetgehalte is 15.1%

Zoals jullie zien heb ik mijn bench alsook mijn squat kunnen raisen. Was ik heel trots op!
Deadlift zit nu ook in mijn programma. Hier ben ik ineens voor hetzelfde gegaan als mijn Squat en het lukte me.

156a3cp.jpg

Daarnet naar de cinema geweest samen met mijn vriendin. We hebben gekeken naar de film The Lincoln laywer.

http://www.kinepolis.com/be-nl/the-lincoln-lawyer/

Mijn vriendin heeft in haar tas mijn eten kunnen stoppen waardoor ik tijdens de film mijn maaltijd heb binnen kunnen spelen:D

Je hebt Deadlift in je schema, je film had 4/5 sterren, lekker eten tijdens de film! Jij hebt de week van je leven! xD
Leuke log man, zal ik volgen. Heel veel succes met je doelen!

Haha :D je hebt inderdaad gelijk!
Was wel een leuke week. Btw de film was in mijn ogen een 5/5 waard ;-)

Hm nice, weer een film voor in de vakantie dan maar.

coke

Laatst bewerkt:
Ik train nu ook met een maat van me. Dit werkt heel motiverend en is gemakkelijker als je je limiet wilt testen. Zo heb je steeds iemand die je kan helpen als je failed.

Je bent volgens mij wel lekker bezig. Ik vind je bench 3x7x70kg er nog wel uitspringen t.o.v. De rest.. kan je kort ff je progresie neerzetten? Ik had je begin wel meegelezen namelijk!

wordt er nog getraind ouwe?

Terug
Naar boven