Fitness Seller

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe geen opwarm sets en is kwestie van wennen…

Begin 1e set op 70% en dan daarna door na 90% tot AKfailure.
Ik squat 200kg+ als topset, maw als je begint op 140kg voor 2/3/4 reps en daarna doorgaat naar 200kg kan ik garanderen dar je sport carrière snel voorbij is.

40 10x
80 6x
120 3x
160 2x
200 topset
En ik begin niet eens met squats op legday, maar alsnog warm ik squats en leg press met 3/4/5 “feeder” sets.

• Topic Starter Topic Starter
Niet verstandig, escaleer shit alleen maar. Word complete chaos.

Have fun Buttie💯 doe vooral dingen die ik ook niet zou doen!
Dankjewel 🥰 denk trouwens dat ik heel braaf ben in vergelijking met jou 😉 ik gebruik niet en drink vrijwel geen alcohol (2 weken Indonesië een halve cocktail). Sta op vakantie ook gewoon 6 uur op om op het strand wakker te worden en slaap gewoon om 9 uur. Mijn grootste sin is eten. Eet op vakantie zoals een bodybuilder van 120kg zou doen in bulk periode 😁. Dus ben ergens toch een bodybuilder denk ik 😁

Ze hebben wel een kleine gym dus wil iig iedere dag een uur op het ding lopen. Verder hotel all inclusive geboekt, ligging aan het strand en adults only. Dus heerlijk relaxen

Screenshot_20240628-191542_Gallery.jpg
Screenshot_20240627-192835_Chrome.jpg

Laatst bewerkt:
Dankjewel 🥰 denk trouwens dat ik heel braaf ben in vergelijking met jou 😉 ik gebruik niet en drink vrijwel geen alcohol (2 weken Indonesië een halve cocktail). Sta op vakantie ook gewoon 6 uur op om op het strand wakker te worden en slaap gewoon om 9 uur. Mijn grootste sin is eten. Eet op vakantie zoals een bodybuilder van 120kg zou doen in bulk periode 😁. Dus ben ergens toch een bodybuilder denk ik 😁

Ze hebben wel een kleine gym dus wil iig iedere dag een uur op het ding lopen. Verder hotel all inclusive geboekt, ligging aan het strand en adults only.

Screenshot_20240628-191542_Gallery.jpg
Zolang je maar weer terugkomt.

Dankjewel 🥰 denk trouwens dat ik heel braaf ben in vergelijking met jou 😉 ik gebruik niet en drink vrijwel geen alcohol (2 weken Indonesië een halve cocktail). Sta op vakantie ook gewoon 6 uur op om op het strand wakker te worden en slaap gewoon om 9 uur.

Same hoor, ik drink helemaal niet. Allergisch voor alcohol 🫠

Gebruik ook niet hoor, dit forum heeft me onterecht naam gegeven voor een eenmalige bender. Er komt verder geen spuit of pil in mijn mik. Heb wel veel energie van mezelf.

Je kan genoeg lol maken zonder substanties. Maar netjes hoor, vind ritme op vakantie ook fijn. Maar soms proberen even los te laten kan ook nieuwe energie geven.

Gymmen op vakantie is chill!

Op strand wakker worden lijkt me heerlijk! Hoe heet de plek waar je heen gaat?

Ik squat 200kg+ als topset, maw als je begint op 140kg voor 2/3/4 reps en daarna doorgaat naar 200kg kan ik garanderen dar je sport carrière snel voorbij is.

40 10x
80 6x
120 3x
160 2x
200 topset
En ik begin niet eens met squats op legday, maar alsnog warm ik squats en leg press met 3/4/5 “feeder” sets.
Keuzes en begon, lang lang geleden, op 100 kilo en ging dan omhoog. Deed dan wel meestal 4 sets en de 1e was dan mijn warming up. Nooit nergens last van gehad, misschien nu ik weer langzaam aan opbouwen ben en volle bak wil gaan is het verstandiger op mijn leeftijd. Maar doe alles op gevoel en wat ik prettig en fijn vindt! Maar eens met je dat 140 starten te zwaar is.

Maar ik geloof niet bijvoorbeeld als bankdrukken 150kg je max is om met 50kg te warm draaien. Tenzij je het voor goede pomp doet. Naja keuzes en voorkeur ;-)

Keuzes en begon, lang lang geleden, op 100 kilo en ging dan omhoog. Deed dan wel meestal 4 sets en de 1e was dan mijn warming up. Nooit nergens last van gehad, misschien nu ik weer langzaam aan opbouwen ben en volle bak wil gaan is het verstandiger op mijn leeftijd. Maar doe alles op gevoel en wat ik prettig en fijn vindt! Maar eens met je dat 140 starten te zwaar is.

Maar ik geloof niet bijvoorbeeld als bankdrukken 150kg je max is om met 50kg te warm draaien. Tenzij je het voor goede pomp doet. Naja keuzes en voorkeur ;-)
Het is niet zozeer om warm te draaien, maar ook de beweging even aanvoelen of je geen pijntjes voelt etc.
Ik zie het dagelijks dat men direct begint met de topset en dit gaat ongetwijfeld keer goed mis, niemand ontkomt de dans hierin.

Flinke compound lifts altijd opbouwen dmv feeder sets zou ik iedereen adviseren.

Same hoor, ik drink helemaal niet. Allergisch voor alcohol 🫠

Gebruik ook niet hoor, dit forum heeft me onterecht naam gegeven voor een eenmalige bender. Er komt verder geen spuit of pil in mijn mik. Heb wel veel energie van mezelf.

Je kan genoeg lol maken zonder substanties. Maar netjes hoor, vind ritme op vakantie ook fijn. Maar soms proberen even los te laten kan ook nieuwe energie geven.

Gymmen op vakantie is chill!

Op strand wakker worden lijkt me heerlijk! Hoe heet de plek waar je heen gaat?
Haha had inderdaad door wat gelees wel een bepaald beeld inderdaad 😜. Heb er eerder allemaal wel van geproeft hoor maar op een bepaald punt was het mooi geweest.

Klopt inderdaad wat je zegt over ritme en het loslaten maar ben smorgens echt op mijn best. Vind de avond meestal maar een beetje saai en zeker als je alleen op vakantie gaat. Meestal gaan savonds koppeltjes romantisch doen met live muziek etc dus dan slaap ik liever zodat ik smorgens helemaal zen de zonsopgang kan bekijken.

Ik ga naar gran canaria

Ik begin met 60kg BP, nooit lege stang. Maar zo heeft iedereen zijn ding.
als je gaat opdrukken, is dat ook zo 60kg. Als je topset 50kg, welk % is dan de halter van 20kg..

Het is niet zozeer om warm te draaien, maar ook de beweging even aanvoelen of je geen pijntjes voelt etc.
Ik zie het dagelijks dat men direct begint met de topset en dit gaat ongetwijfeld keer goed mis, niemand ontkomt de dans hierin.

Flinke compound lifts altijd opbouwen dmv feeder sets zou ik iedereen adviseren.
Pijntjes komen pas als je gewicht gaat gebruiken

• Like
Waarderingen: K82
Gewicht is relatief, wat mijn topset is kan voor een ander warming up zijn maar de gevaren blijven hetzelfde.

De een squat zich helemaal de ellende in met 40kg en de ander pas bij 200
Je refereert het aan jezelf, voorbeeld voor een ander staat bericht erboven.

• Like
Waarderingen: GruX
Probeer het, maar de meeste warmen op naar hun werksets en met een warming up blijf je ver weg van falen aangezien het een “warming up” is en daarna de 2/3 werksets en daar geef je alles of iig dicht bij falen.

Als vb bij jou squat:
Lege stang 10x
30kg 5x
40kg 3x
50kg 1x
En dan je werkset 55kg alles geven.
Heb je het idee dat je nog niet warm bent na bovenstaand dan herhaal je een set, maar blijf weg van falen en spaar al je kracht voor de werksets.

Iedereen traint dicht bij falen uiteraard, maar dit is een goed voorbeeld dat de realiteit gewoon andere is en in dit geval je voorheen vooral bij set 1 en 2 wellicht 8/9/10 reps meer kan pakken en dan train je echt behoorlijk niet intensief. Uiteraard boek je vooruitgang, simpelweg doordat je beginner bent en je spieren al groeien als je naar een barbell kijkt.

Intensiviteit is extreem moeilijk om te hanteren en word vrijwel altijd onderschat.
Om goed op te warmen wanneer je sets 55kg zijn, zou ik minstens 2 sets met lege stang doen. Zo vaak mogelijk !

Om goed op te warmen wanneer je sets 55kg zijn, zou ik minstens 2 sets met lege stang doen. Zo vaak mogelijk !
“Zo vaak mogelijk”, dus je gaat kracht inleveren op je warming up.

We maken het weer allemaal zo ingewikkeld mogelijk.
Wil je gewricht ellende dan ga je gewoon na 1 feeder set direct je topset doen.
Wil je minder kracht overhouden voor je topsets dan ga je in je warming up gewoon all in, geen idee overigens waarom je dit zou willen, maar andere doen het blijkbaar ook.

Enigste wat telt zijn je werksets in een sessie, al het andere telt niet mee. Vandaar dat je alle kracht moet besparen voor die werksets.

• Like
“Zo vaak mogelijk”, dus je gaat kracht inleveren op je warming up.

We maken het weer allemaal zo ingewikkeld mogelijk.
Wil je gewricht ellende dan ga je gewoon na 1 feeder set direct je topset doen.
Wil je minder kracht overhouden voor je topsets dan ga je in je warming up gewoon all in, geen idee overigens waarom je dit zou willen, maar andere doen het blijkbaar ook.

Enigste wat telt zijn je werksets in een sessie, al het andere telt niet mee. Vandaar dat je alle kracht moet besparen voor die werksets.
Tussen zvm en uiterste zit ook nog verschil. 10x lege stang(als ze dat haalt) warm je niet je pecs mee op !

goed opwarmen voor je werksets is van belang, wat velen vergeten !

Ik denk als je eens met mij pecs traint, dat je halverwege denkt dat je klaar bent 🤣

• Like
Tussen zvm en uiterste zit ook nog verschil. 10x lege stang(als ze dat haalt) warm je niet je pecs mee op !

goed opwarmen voor je werksets is van belang, wat velen vergeten !

Ik denk als je eens met mij pecs traint, dat je halverwege denkt dat je klaar bent 🤣
Ahum. Ik ben nog wakker hoor 😌
surprise wtf GIF

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven