Fitness Seller

Contest Log (v) Van chubby en klein naar hoe ik wil zijn 🥰

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maak effe een ander topic aan ipv die van onze fanatieke @Buttie88 te vervuilen…

• Topic Starter Topic Starter
Memories aka nostalgie. Foto van 2021 met 58kg. Kon eten wat ik wou, zonder tracken en met alleen wat hardlopen kwam ik weg. Tegelijk had ik dusdanig veel stress dat ik niet aankwam. Nu dus gelukkig en gezond en ook een beetje rond 😜. En ook al kost het mij nu veel meer moeite om ieder grammetje eraf te krijgen voelt dit gezonder. Dus op naar toen qua gewicht 💪

Screenshot_20240703-182057_Gallery.jpg

Memories aka nostalgie. Foto van 2021 met 58kg. Kon eten wat ik wou, zonder tracken en met alleen wat hardlopen kwam ik weg. Tegelijk had ik dusdanig veel stress dat ik niet aankwam. Nu dus gelukkig en gezond en ook een beetje rond 😜. En ook al kost het mij nu veel meer moeite om ieder grammetje eraf te krijgen voelt dit gezonder. Dus op naar toen qua gewicht 💪

Nu heb je meer spieren!!
Vind dat dat je nu meer siert 🤗
Gewoon lekker doorgaan zoals je nu doet, trust the process🔥🔥

Nou de periode is begonnen hoor. Voel mij zo slap als een vaatdoek dus niks gedaan vanmorgen behalve zwemmen in zelfmedelijden 🤣

Verder ben ik idd op avontuur geweest in de cardio. Ik ben in functie gewisseld op mijn werk waardoor ik dagelijks minder loop dan voorheen en had in hardlopen even echt geen zin. Daarbij kwam ik erachter dat ik gewichtsverlies tijdelijk belangrijker vond dan kracht dus dit resulteerde in meer loopband en korter kracht. Daar kwam weer van dat ik veel lage rugpijn kreeg door het helling lopen en de zin in hardlopen kwam terug. Daarom mijn bovenlichaam opgesplitst naar 2x pw ipv 4 en 2 hardlopen erbij gepakt. Mede omdat kracht door het meer herhalingen doen (opbouw naar werkset) meer tijd kost.

Vind dit erg prettig merk ik maar heeft weer wat tijd gekost erachter te komen wat voor mij en mijn lichaam het beste werkt. Tenslotte vind ik de 62.1 niet toonaangevend gezien mijn periode en kijk ik uit naar volgende week als alles weer normaal is en ik de weegschaal weer echt geloof.
Weet dat je in de verslavingszorg werkt, maar heb je al een cafeïne geprobeerd als stim ?

Weet dat je in de verslavingszorg werkt, maar heb je al een cafeïne geprobeerd als stim ?
Ja ben dus echt mega gevoelig voor cafeïne. Als ik na 15.00 nog cafeïne drink slaap ik niet dus ben ik heel voorzichtig mee. Heb nu die fatburner van xxlnutrition. Zat op 1 per dag en maandag gestart met 2 per dag. In het begin had ik met 1 nl echt het gevoel dat het lekker ging. Maar energie en gewicht stagneerde (gewenning?). Dus nu kijken of 2 wat meer gaat helpen 💪

Nu heb je meer spieren!!
Vind dat dat je nu meer siert 🤗
Gewoon lekker doorgaan zoals je nu doet, trust the process🔥🔥
Vind ik ook hoor. Vind deze foto ook erg skinny en vind mijn lichaam nu mooier. Dus idd volhouden en gestaag dalen in gewicht en spiertjes houden. Dankjewel 😊

Ja ben dus echt mega gevoelig voor cafeïne. Als ik na 15.00 nog cafeïne drink slaap ik niet dus ben ik heel voorzichtig mee. Heb nu die fatburner van xxlnutrition. Zat op 1 per dag en maandag gestart met 2 per dag. In het begin had ik met 1 nl echt het gevoel dat het lekker ging. Maar energie en gewicht stagneerde (gewenning?). Dus nu kijken of 2 wat meer gaat helpen 💪
als je om 19:30u gaat slapen :D
Je kunt het beste direct met opstaan nemen. weet niet tot hoe laat je werkt, maar om dip te voorkomen op je werk(als je dat hebt) kun je de 2e ook 4u na de 1e nemen

als je om 19:30u gaat slapen :D
Je kunt het beste direct met opstaan nemen. weet niet tot hoe laat je werkt, maar om dip te voorkomen op je werk(als je dat hebt) kun je de 2e ook 4u na de 1e nemen
Ja dat dus haha. Dip alleen de dag na benentraining en hoe deze week 😮 kan dan echt moeilijk nog mijn werk uitvoeren. Maar die dip komt dan pas tegen 15.00. Moet er ook bij zeggen dat ik iets teveel werk momenteel. Heb 3 weekenddiensten achter elkaar en die komen bovenop mijn 5 daagse werkweek. Dus 21 dagen werken en alleen 2 zaterdagen daarin vrij.

Maar ben echt gek op mijzelf en sporten dus geregeld dat ik vrijdags een half uur later begin zodat ik benen kan trainen en volgende week een dagje vrij heb gepland na benendag 😁

Ja dat dus haha. Dip alleen de dag na benentraining en hoe deze week 😮 kan dan echt moeilijk nog mijn werk uitvoeren. Maar die dip komt dan pas tegen 15.00. Moet er ook bij zeggen dat ik iets teveel werk momenteel. Heb 3 weekenddiensten achter elkaar en die komen bovenop mijn 5 daagse werkweek. Dus 21 dagen werken en alleen 2 zaterdagen daarin vrij.

Maar ben echt gek op mijzelf en sporten dus geregeld dat ik vrijdags een half uur later begin zodat ik benen kan trainen en volgende week een dagje vrij heb gepland na benendag 😁
Dus als je 4u later de 2e neemt, stel je de dip uit

Blote voeten in een kledingwinkel?

21 en 2 vrij...pffff wordt al moe als ik het lees.

Nu doe je op basis van gewicht, het getal op je weegschaal, een aanname. Je schept, programmeert je brein door te denken dat een lichter gewicht beter is omdat je er op de foto misschien voor jouw gevoel "beter" uitziet??

Wees je er aub bewust van dat spieren zwaarder zijn dan vet, een blok menselijk vetweefsel van 10 kubieke dm weegt minder dan een blok menselijk spierweefsel met dezelfde afmetingen.

Dus als jij zwaarder bent dan een tijd geleden betekent dit, omdat je traint, dat je gewoon gespierder bent. Eigenlijk is de spiegel toch nog het beste om te beoordelen of het "de goede kant" op gaat.

Ik begrijp je heus hoor want ik trap ook nog steeds in de val van de weegschaal maar dat getal zorgt er bij ons vaak voor dat we een beetje uit ons doen gehaald worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven