AndroidHealthClinic

van damme, nu..

wie van jujlle hebben hem wellus zien snuiven ik nog nooit alleen van horen zeggen maar je heb gauw de naam als je minder spieren heb dan wat je vroeger had gehad dan komt het meestal door de coke
toen mijn spier massa afnam dachten ze ook dat ik coke snoof of aids had

• Topic Starter Topic Starter
ach hij gaf het zelf toe man^..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

met priest in 97, hij wou door hem getraind worden maar hij is een week nadien in rehab gegaan..

• Topic Starter Topic Starter
damn, als vandamme 173cm is is Priest toch wel héél klein zo te zien..

Kenjie zei:
Dat hij coke freak was is al lang geleden geweten . Maar nu ziet hij er wel echt slecht uit .

Weet je dat hij A class vechter was hier in de WPKL , en deel uitmaakte van ons nationale team dat volledig uit de bushido's bestond en 2 man uit brussels gym (Van Damme en zen maat) . Hij heeft meer dan 300 wedstrijden gevochten in de ring en geen 10 verloren . Ik weet wat in de ring vechten is en respect voor iemand dat ff 300 partijen voor zijn 25 jaar maakt !

Hij was een echte top vechter en vocht om het even wat ,normaal was hij full contact maar draaide zen hand niet om voor een partijdje muy thai hoor . Heeft zelfs wedstrijden gevochten tegen 10kg zwaardere tegen standers omdat ze gewoon geen tegenstander meer vonden . Heeft zowat alles gewonnen wat er in die tijd te winnen was . Mijn trainer Jan Govaerts die nu mannen traint zoals een Marc de Witt en Tim Tubbax , heeft er ooit van gewonnen . Maar er zijn er echt niet veel die dat kunnen zeggen !

Echt jammer dat zoon top atleet zo naar de haaien gaat aan de dope !

Tim Tubbax = zot ;) is die nu niet uitbater van de Space?
en het is waar van damme is gewoon een hele goede vechter

Ah jongens, wat een kleinzielige afgunst, er is niemand op dit forum die hem zal evenaren of overtreffen in carriere, inkomen en roem. Iedereen wordt oud en het is normaal dat je iets van je allures verliest, fysiek.

Hij is platzak toegekomen in Amerika en heeft nadien met zijn films de wereld veroverd. Hij is sympathiek en erg schrander.

Tja, ik weet het het was een Belg, was het een hollander geweest had men wellicht anders gesproken.

patkrachtser zei:
Ah jongens, wat een kleinzielige afgunst, er is niemand op dit forum die hem zal evenaren of overtreffen in carriere, inkomen en roem. Iedereen wordt oud en het is normaal dat je iets van je allures verliest, fysiek.

Hij is platzak toegekomen in Amerika en heeft nadien met zijn films de wereld veroverd. Hij is sympathiek en erg schrander.

Tja, ik weet het het was een Belg, was het een hollander geweest had men wellicht anders gesproken.

Hebben wij het wel over dezelfde Jean-Claude? Hij liep eerst ook rond op een feestje van Jean-Marie Pfaff en daar was tie een dikke patser...

door veel intelligente wezens wordt arnold ook voor dom versleten

Terug
Naar boven