AndroidHealthClinic

van damme, nu..

SageFrancis zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

michael dudikoff

:D hij speelde dacht ik de eerste twee american ninja!
geweldig, ooit moet ik al die 80's actie films allemaal kopen :D

Tong Po is een Belg!!!

BIOGRAPHY
Born in Belgium, Michel Qissi is a martial artist best known for his role as one of martial arts cinema's most famous villains. Qissi started his martial arts training at the age of 7 as well as studied Boxing. Around that time, he would meet a childhood friend known later as Jean-Claude Van Damme. Together, they trained in Shotokan Karate. In addition, Michel became an expert in Muay Thai kickboxing. At 17, Michel was the Amateur Kickboxing Champion. Soon, he would head to Hollywood and appeared with Van Damme in a small role in 1984's Breakin'. The two would later reappear in Bloodsport, the film that shot to fame. However, in 1989, Michel would get his biggest role, as the Muay Thai expert Tong Po in Kickboxer. The villain to be so popular that Michel reprised the role a year later in Kickboxer 2: The Road Back, taking on Sasha Mitchell. Since then, Michel appeared in one more film with Van Damme (Lionheart as a Foreign Legion agent) and would go on to have success as an actor, director, and fight choreographer. He can be also held responsible for the recent success of new action star Hector Echaverria

roxxe zei:
niet haten, ie heeft het toch verder gebracht dan jij?

?????????????? ??? ??? ??? ??? Hoezo heeft hij het verder gebracht dan ik? Omdat ie meer geld heeft? Mijn God, dit kun je toch niet menen. Hij slaat vrouwen, is aan de coke en dan heeft ie het verder gebracht dan ik?

Ik hoop echt voor je dat je dat niet meent, maar geloof me, ik zou voor geen 10 miljoen met die eikel willen ruilen.

Van Damme, na Steven Seagal 1 van de slechtste acteurs ooit. Crapfilms voor de € 1,99 ballenbak bij de Blokker.

Nou inderdaad, en Seagal heeft dan nog wat meer amusementswaarde met z'n gooi, grijp en breek scenes. Zelfs toen ik een kid was boeide heel die Van Damme me nooit, hij acteert k*t, z'n 3x in een spagaat per film act ging me als klein ventje al enorm irriteren en die paar keer dat ik een interview met hem heb aangehoord begonnen mijn ogen op een desdanige snelheid heen en weer te rollen dat ik er pijn van kreeg in mijn schedel. Wrong Bet vond ik destijds wel goed en is nu nog wel grappig om te zien.

Bruce Lee was mijn held.

Dat hij coke freak was is al lang geleden geweten . Maar nu ziet hij er wel echt slecht uit .

Weet je dat hij A class vechter was hier in de WPKL , en deel uitmaakte van ons nationale team dat volledig uit de bushido's bestond en 2 man uit brussels gym (Van Damme en zen maat) . Hij heeft meer dan 300 wedstrijden gevochten in de ring en geen 10 verloren . Ik weet wat in de ring vechten is en respect voor iemand dat ff 300 partijen voor zijn 25 jaar maakt !

Hij was een echte top vechter en vocht om het even wat ,normaal was hij full contact maar draaide zen hand niet om voor een partijdje muy thai hoor . Heeft zelfs wedstrijden gevochten tegen 10kg zwaardere tegen standers omdat ze gewoon geen tegenstander meer vonden . Heeft zowat alles gewonnen wat er in die tijd te winnen was . Mijn trainer Jan Govaerts die nu mannen traint zoals een Marc de Witt en Tim Tubbax , heeft er ooit van gewonnen . Maar er zijn er echt niet veel die dat kunnen zeggen !

Echt jammer dat zoon top atleet zo naar de haaien gaat aan de dope !

t*ring wat ziet ie er gaar uit, me pa is 49 en ziet er beter uit, kwa lichaam en hoofd:eek:

Als je kijkt in zijn jonge jaren heeft hij altijd al een strak gezicht gehad. Nu is hij 45, en is zijn gezicht nog altijd even strak... Iemand die bijna geen vet heeft aan z'n gezicht zal altijd wel iets ouder tonen dan hij is, zeker als hij ouder wordt. Die Coke zal er mss wel voor iets tussen zitten, maar al bij al vind ik hem er toch goed uitzien.

Kwa spieren zie ik hem liever zo dan dat hij eruit zou zien als een opgeblazen hansworst. :rolleyes: Bodybuilding was trouwens nooit zijn echte passie (enkel voor z'n films enz...) dus waarom moet hij dan overtollige spiermassa met zich meesleuren als hij toch niet op de set staat en zijn body moet showen...

Ik zou trouwens best wel willen ruilen met hem. Lekker veel Coke :D en een plaats als actieheld in de geschiedenis. :p

Sportfood.nl zei:
Van Damme had zeker een aardig fysiek, maar een voorbeeld voor velen???

Horen de voorbeelden van vroeger niet Arnold/Haney/Ferrigno/Yates/Platz/Levrone/Gaspari/de Mey/Paris en Zane op een bodybuilding forum te zijn?

De jongens die jij noemt zijn ultieme droombeelden, maar voor een naturel bodybuilder zijn de meeste van die fysieken geen reeele doelen. Ik vind Van Damme in zijn goeie tijd best een mooi voorbeeld.. Niet te vergelijken met de mannen die jij noemt, maar wel haalbaar voor iedereen die serieus met de sport bezig is.

Voor de mensen die op Jean afgeven, zonde, jullie hebben toch iets gemist in jullie jeugd ;) Voor mij was er vroeger weinig mooiers dan de nieuwste actie knaller van Van Damme met een zak ships en een fles cola :cool:

Toch jammer als je al je actiehelden van vroeger zo ziet aftakelen. Je herindert ze toch liever zoals ze vroeger over je tv vlogen. Waren toch wel voorbeelden vroeger. Ik was zelf niet zo'n fan van Jean dan maar de meeste films van hem heb ik toch wel gezien, en zelfs als ik nu toevallig een film van het tegenkom op de buis dan kijk ik automatisch toch weer. Dolph Lundgren is onderhand ook een c-categorie acteur geworden. Die gozer knalt er 43431 low-budget films per jaar uit ongeveer. Maar ik vind wel dat hij er nog wel beter 'geconserveer'd' uitziet dan Jean.

tja ze blijven nou eenmaal niet de jongste.
maar van damme is wel heel triest.
jammer. was echt mij idool in m,n jongere jaren.:(

Hij zit al lang niet meer aan de coke dus zeg dat ook niet aub. En tis de split die hij doet niet de spagaat stel onwetenden.

Lionheart en Bloodsport zijn ook de enige films die ik niet op dvd heb van hem, kan ze echt nergens vinden met NL ondertiteling... helaas. Er is ook nog een Kickboxer 5 (genaamd The Redemption) met hoofdrolspeler Mark Dacascos. Een zeer goede acteur die ook wat spiertjes heeft. In Kickboxer 4 werd Tong Po trouwens door een andere acteur gespeeld maar dmv heel veel make up hebben ze hem er toch aardig op laten lijken ;)

Ik ben altij fan van van Damme geweest en ben dat nu nog steeds, maar het wordt wel minder. Na de komende 3 films van hem (Hard Cops, Second in Command en Kumite) hoop ik dat hij ermee stopt en in alle rust en vreugde verder leeft met z'n gezin :)

JeanJoep zei:
Hij zit al lang niet meer aan de coke dus zeg dat ook niet aub. En tis de split die hij doet niet de spagaat stel onwetenden.

Lionheart en Bloodsport zijn ook de enige films die ik niet op dvd heb van hem, kan ze echt nergens vinden met NL ondertiteling... helaas. Er is ook nog een Kickboxer 5 (genaamd The Redemption) met hoofdrolspeler Mark Dacascos. Een zeer goede acteur die ook wat spiertjes heeft. In Kickboxer 4 werd Tong Po trouwens door een andere acteur gespeeld maar dmv heel veel make up hebben ze hem er toch aardig op laten lijken ;)

Ik ben altij fan van van Damme geweest en ben dat nu nog steeds, maar het wordt wel minder. Na de komende 3 films van hem (Hard Cops, Second in Command en Kumite) hoop ik dat hij ermee stopt en in alle rust en vreugde verder leeft met z'n gezin :)

Die mis ik ook, en death warrant ook ! Haha lachen dat meer mensen die films nog kijken, ik heb ook een mooie collectie liggen, heerlijk afentoe

Death Warrent speelt toch in die gevangenis?
die is wel op dvd verkrijgbaar. bij de free record shop. :D

SageFrancis zei:

michael dudikoff

:D hij speelde dacht ik de eerste twee american ninja!

hahaha ik vond zn maat vroeger ook een aardig fysiek hebben :D

Jackson heten hij :p

Jullie zien er natuurlijk allemaal beter uit als julie 45 zijn.

Terug
Naar boven