Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Praten over........ in een logje van team intensity is blasphemy en vanaf nu verboden. Daarvoor is de geouwehoer sectie. Dus ga je gang en scheer je schaamhaar tot net boven je derde been trek je bjorn borg zo laag als je kan en stop jezelf vol coke en schiet een pic in de spiegel en deel dat met andere ....... fans maar reageer hier op de training.

Thanks Kev voor de training, top dat je er was!

jaa dat fietsen zal je squat wel ff negatief beinvloed hebben.. maar desalniettemin een mooie training sjaak!!

Sterke training man, die GHR moet wel baas zijn.:roflol:

Wat zijn leg trucks? Of is dat basiskennis en hoor ik dat weten :p?

Leg tucks. Op de rand van een bankje zitten en je benen naar je toe halen voor je abs.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.326
Praten over........ in een logje van team intensity is blasphemy en vanaf nu verboden. Daarvoor is de geouwehoer sectie. Dus ga je gang en scheer je schaamhaar tot net boven je derde been trek je bjorn borg zo laag als je kan en stop jezelf vol coke en schiet een pic in de spiegel en deel dat met andere ....... fans maar reageer hier op de training.

Thanks Kev voor de training, top dat je er was!
hahahah :roflol:

no problem G - ik reis graag af naar Baarn om de intensiteit to the next level te tillen :D
jaa dat fietsen zal je squat wel ff negatief beinvloed hebben.. maar desalniettemin een mooie training sjaak!!
sarcasm? :p
Sterke training man, die GHR moet wel baas zijn.:roflol:
GHR = baas

UB-2 met Frank

mooi dat m'n maat weer terug is - knallen gegarandeerd!

Incline db press
10x20s
10x26s
10x30s
10x34s
8x38s
8x44s
6x48s
nice :D

v-handle pulldown
10x82
9x91
6x100
5x105 PR
die upper-back moet sterker :fire:

Decline BP
10x60
10x90
6x110
11x100 + 1x100 spot
voor de afwisseling

PullUps
12x
9x
10x

Cable Crossover
12x37 per kant
10x41 per kant
8x47 per kant

reverse peckdeck
12x57
12x77
10xfullstack PR
BAM - flink geknald op die laatste set. frank ging helemaal door het lint op zijn set haha...maakt ook niet uit welke oefening we doen, we gaan gewoon LOS!

seated incline db curls
12x16s
10x20s
7x24s
laatste set sloeg nergens meer op haha. had een paar fail op links, dbs neergedonderd, gelijk weer opgepakt en weer proberen :p toch tot 7 per arm gekomen :D

lekker gewerkt weer! zweten als een otter, blijft benauwd weer en dat is te merken in de gym...al ga ik meestal meer en sneller zweten als ik creatine gebruik. nu is het tijd voor eten, rukken en douchen :cool:

Laatst bewerkt:
nee was geen sarcasm Sjaak.

En idd.. nice train! En nu die upperback massa erbij knallen en je bent echt een monster.

Lekkere knal trainingen man! Ik heb/had het zelfde probleem als jou; het naar voren gaan tijdens het uit de hole komen bij de squat. Het is puur een hamstring probleem imo.. zodra die bijtrekken dmv GM en GHR kan je waarschijnlijk een stuk rechter blijven.

Al vraag ik me met alle respect af hoe die GHR gebouwd is in vergelijking met bv GHR van elitefts. Want ik vind je reps en sets aardig knap op die GHR zeker als je vergelijkt met je squats.

Laatst bewerkt:
****, sterke inclines man.

• #3.330
nee was geen sarcasm Sjaak.

En idd.. nice train! En nu die upperback massa erbij knallen en je bent echt een monster.
monster - klinkt goed :D

Lekkere knal trainingen man! Ik heb/had het zelfde probleem als jou; het naar voren gaan tijdens het uit de hole komen bij de squat. Het is puur een hamstring probleem imo.. zodra die bijtrekken dmv GM en GHR kan je waarschijnlijk een stuk rechter blijven.

Al vraag ik me met alle respect af hoe die GHR gebouwd is in vergelijking met bv GHR van elitefts. Want ik vind je reps en sets aardig knap op die GHR zeker als je vergelijkt met je squats.
het zou kunnen wat je zegt, maar bij mij zit er een hoop zwakte in m'n lower back. hams zijn aardig sterk zoals je op de GHR ziet. het blijft een beetje uitdokteren wat het probleem is en vooral hoe het op te lossen. op dit moment wil ik gewoon overall sterker worden en dan zien we wel. squats blijven een zorgenkindje, maar ooit kerel...ooit dan is het m'n beste lift :D

haha...dat met alle respect mag je wel weglaten hoor, ik ben niet zo snel op m'n teentjes getrapt. gijs heeft de GHR van elitelifts nagemaakt en doet zelf ook 6-reppers erop, terwijl zijn squat natuurlijk mijlenver van die van mij ligt. m'n squats zijn dan wel poep, maar m'n hams zijn gewoon sterk - dat blijkt wel. in gijs z'n log staat volgens mij een filmpje van afgelopen weekend waarin hij de GHR doet.
tnx man :D

monster - klinkt goed :D

het zou kunnen wat je zegt, maar bij mij zit er een hoop zwakte in m'n lower back. hams zijn aardig sterk zoals je op de GHR ziet. het blijft een beetje uitdokteren wat het probleem is en vooral hoe het op te lossen. op dit moment wil ik gewoon overall sterker worden en dan zien we wel. squats blijven een zorgenkindje, maar ooit kerel...ooit dan is het m'n beste lift :D

haha...dat met alle respect mag je wel weglaten hoor, ik ben niet zo snel op m'n teentjes getrapt. gijs heeft de GHR van elitelifts nagemaakt en doet zelf ook 6-reppers erop, terwijl zijn squat natuurlijk mijlenver van die van mij ligt. m'n squats zijn dan wel poep, maar m'n hams zijn gewoon sterk - dat blijkt wel. in gijs z'n log staat volgens mij een filmpje van afgelopen weekend waarin hij de GHR doet.

tnx man :D

Same here;)
Zowel lower als upper back zou idd ook een mogelijk issue kunnen zijn. Bij mij zijn die iig ook niet een van mijn sterkste punten. Zolang de squat stijgt, zit je goed denk ik dan maar. Benieuwd naar je vooruitgang! Keep it up. Ps zal filmpje wel eens bekijken vanavond.

Deze GHR is nog zwaarder dan van Elitefts daar durf ik op te zweren. Ik heb ook op meerdere GHR apparaten gelegen (Robert W, Papendal) en deze is bij verre het zwaarst. Daarbij maakt het ook nog veel uit of je goed strekt met je benen dan wordt het heel heel veel zwaarder.

Mijn SQ is nog steeds Quad dominant. Het verschil in hamstringpower met Kevin is veel en veel kleiner als in onze Quads zie bv het verschil in de legpress.

Lekker getraind weer Kev.

Wat is nou precies het verschil met ham raises zoals hier:
http://www.youtube.com/watch?v=oa6Ai5ty6oY

Als je je bovenlichaam in lijn houdt (ja ik weet dat dat vaak niet gedaan wordt..) met je benen is er geen wezenlijk verschil toch? Behalve dat de hefboom wat gunstig is bij een GLUTE ham raise.

Wat is nou precies het verschil met ham raises zoals hier:
http://www.youtube.com/watch?v=oa6Ai5ty6oY

Als je je bovenlichaam in lijn houdt (ja ik weet dat dat vaak niet gedaan wordt..) met je benen is er geen wezenlijk verschil toch? Behalve dat de hefboom wat gunstig is bij een GLUTE ham raise.

Met ham raise laat je enkel de hams werken over de knie. Dus flexie in de knie. Met een GHR vraag je ook een extensie beweging in de heup (hamstring). Dus in dat geval werken de hamstrings polyarticulair.

6x48incline sjonge jonge niet normaal man!!!

• #3.337
Spierpijn update
m'n LB is echt trashed. gisteren rond een uur of 10 's avonds begon het door te komen en nu heb ik echt gruwelijke spierpijn in m'n quads, hams, glutes, calves en lower back. net ff ingesmeerd met wat zalf en vandaag beetje relaxen (werken) en hopen dat het een beetje wegtrekt voor de Events training van morgen :p

Oohja, ik had gijs beloofd een cijfer te geven voor m'n spierpijn: 9

Lekker zalfje :p Vette UB2 man.

foamrollen met een deegroller :) werkt niet maar doet wel epic pijn :D

hahaha, goed bezig Sjaak! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven