istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spierpijn update
m'n LB is echt trashed. gisteren rond een uur of 10 's avonds begon het door te komen en nu heb ik echt gruwelijke spierpijn in m'n quads, hams, glutes, calves en lower back. net ff ingesmeerd met wat zalf en vandaag beetje relaxen (werken) en hopen dat het een beetje wegtrekt voor de Events training van morgen![]()
Oohja, ik had gijs beloofd een cijfer te geven voor m'n spierpijn: 9
, good stuff valt bij mij wel mee, min kuiten trekken wat.Pff join the club ik kon dinsdag slecht lopen en woensdag had ik eigenlijk een rolstoel nodig..Spierpijn update
m'n LB is echt trashed. gisteren rond een uur of 10 's avonds begon het door te komen en nu heb ik echt gruwelijke spierpijn in m'n quads, hams, glutes, calves en lower back. net ff ingesmeerd met wat zalf en vandaag beetje relaxen (werken) en hopen dat het een beetje wegtrekt voor de Events training van morgen![]()
Oohja, ik had gijs beloofd een cijfer te geven voor m'n spierpijn: 9

Sounds great! Wish you luck than Sjaak!Ouwe.. ik wens je alvast sterkte toe morgen bij RPB, hoe je vandaag opstond vanuit de bank en hoe je loopt.. maar je weet, pain is weakness leaving the bodykeihard doorknallen baas! De contest is in zicht.

langzaam aan opbouwen hierop. begin yoke lopen echt bazig te vinden!
Daarna afgesloten met een halve kip p.p. - conclusie: geslaagde zaterdag. morgen herstel-squats met frank 
yeah buddy!hahaha, bazige training en mooie afsluiter iddWas gezellig!
En mooie training, je hebt mooi gestreden.
haha, dat was zeker niceWas nice vooral toen je zo maf als een deur voorbij kwam met die pallet achter je aan en je cm voor cm die laatste meter moest afleggen tot de muur
Met recht member of team intensity.
en ik ben trots deel uit te maken van team I!dat wordt zeker nog wat kerel

aah yeah!Hier houden we van, wederom lekker gebuffeld @RPB. Kijkt uit naar de vid's - wanneer is je wedstrijd kerel?
27 augustus
toch even lekker gesport in korte tijd en nu rest vd dag chillen
(zal zo ff een filmpje uploaden van die fat db press - yoke had iemand anders gefilmd)tnx man
was wel goed om dit ff samen te doen vandaag man!
hehe
ziet er lekker uit krijg hongerhehe
Meal time!
post-Workout meal:
200 gr panga filet met italiaanse kruiden en citroen
350 gr gebakken aardappels met kipkruiden
mayo & ketchup om het af te ronden
[Afbeelding niet meer beschikbaar]