XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dan kun je dus nog net lopen.. Nice! :D

Spierpijn update
m'n LB is echt trashed. gisteren rond een uur of 10 's avonds begon het door te komen en nu heb ik echt gruwelijke spierpijn in m'n quads, hams, glutes, calves en lower back. net ff ingesmeerd met wat zalf en vandaag beetje relaxen (werken) en hopen dat het een beetje wegtrekt voor de Events training van morgen :p

Oohja, ik had gijs beloofd een cijfer te geven voor m'n spierpijn: 9

:p, good stuff valt bij mij wel mee, min kuiten trekken wat.

hardcore!

Spierpijn update
m'n LB is echt trashed. gisteren rond een uur of 10 's avonds begon het door te komen en nu heb ik echt gruwelijke spierpijn in m'n quads, hams, glutes, calves en lower back. net ff ingesmeerd met wat zalf en vandaag beetje relaxen (werken) en hopen dat het een beetje wegtrekt voor de Events training van morgen :p

Oohja, ik had gijs beloofd een cijfer te geven voor m'n spierpijn: 9
Pff join the club ik kon dinsdag slecht lopen en woensdag had ik eigenlijk een rolstoel nodig..:D

Insane workouts btw Sjaak! 48 op de incline db is gewoon ziek! Maar daar ben je ook GroteSjaak voor!:thumb:

Ouwe.. ik wens je alvast sterkte toe morgen bij RPB, hoe je vandaag opstond vanuit de bank en hoe je loopt.. maar je weet, pain is weakness leaving the body :P keihard doorknallen baas! De contest is in zicht.

Ouwe.. ik wens je alvast sterkte toe morgen bij RPB, hoe je vandaag opstond vanuit de bank en hoe je loopt.. maar je weet, pain is weakness leaving the body :P keihard doorknallen baas! De contest is in zicht.
Sounds great! Wish you luck than Sjaak!:D:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.347
Events @ RPB

Loglift
houten - beltless
10x52,5
5x72,5
3x82,5
1x92,5
1x97,5
1x102,5 PR
Fx105 - 2/3 pogingen ofzo
1x100 - 2F eerste rep was easy
1x100 - 2F eerste rep weer prima
100 ging gelukkig weer goed nu, dus voelt wel als een zekerheidje voor de wedstrijd

One-arm Fat db press
alles met rechts, want pogingen met links waren kansloos
Fx50
Fx50
1x50
1x50
1x50
Fx55
1x55
1x55 op film
2x55 PR
deed de oefening voor het eerst, valt nog een hoop te halen.

Farmers
eerste de rode (dikke handvaten)
30m (1turn) 70 p/h
20m 100 p/h
15m (1turn) 100 p/h
overgegaan op de blauwe (kaasschaven)
25m (1turn) 100 p/h
5m 110 p/h - moest ineens keihard schijten, dus ben dat gaan doen
25m (1turn) 100 p/h

Stones
1x95 @ 1.30
Fx110 @ 1.30
1x110 @ 1.30 PR
run: 1x95 @ 1.30 Fx110 @ 1.30
run: 1x95 @ 1.30 Fx110 @ 1.30
1x110 @ 1.30
1x110 @ 1.30
1x95 @ 1.68
1x95 @ 1.68
Fx95 @ 1.68
1x95 @ 1.68
Fx95 @ 1.68
Fx95 @ 1.68
sowieso voor het eerste de 110 gedaan...meeste fails waren angst om door te trekken, maar toch gaf deze sessie wel weer vertrouwen. meeste fails waren upperback...

Yoke
Beltless
25m = 12,5 heen -> drop en dan 12,5 terug
25m 150
25m 200
25m 240 op film
25m 260 PR (3 drops geloof ik)
mooi beltless PR :D langzaam aan opbouwen hierop. begin yoke lopen echt bazig te vinden!

harnas Truckpull simulatie met pallet
2 runs gedaan met een kilo of 250

Abs
nog wat leg trucks en hanging leg raises gedaan om het af te sluiten

na de training gruwelijk gegeten bij gijs - echt een lekkere maaltijd man! daarna terug naar utrecht en als Team Intensity naar de bios gegaan om Captain America te kijken :p Daarna afgesloten met een halve kip p.p. - conclusie: geslaagde zaterdag. morgen herstel-squats met frank :cool:

hahaha, bazige training en mooie afsluiter idd :) Was gezellig!

En mooie training, je hebt mooi gestreden.

Was nice vooral toen je zo maf als een deur voorbij kwam met die pallet achter je aan en je cm voor cm die laatste meter moest afleggen tot de muur:D

Met recht member of team intensity.

Nice, dat word nog wat over 2weken :)

Hier houden we van, wederom lekker gebuffeld @RPB. Kijkt uit naar de vid's - wanneer is je wedstrijd kerel?

• #3.352
hahaha, bazige training en mooie afsluiter idd :) Was gezellig!

En mooie training, je hebt mooi gestreden.
yeah buddy!
Was nice vooral toen je zo maf als een deur voorbij kwam met die pallet achter je aan en je cm voor cm die laatste meter moest afleggen tot de muur:D

Met recht member of team intensity.
haha, dat was zeker nice :p en ik ben trots deel uit te maken van team I!
Nice, dat word nog wat over 2weken :)
dat wordt zeker nog wat kerel :D
Hier houden we van, wederom lekker gebuffeld @RPB. Kijkt uit naar de vid's - wanneer is je wedstrijd kerel?
aah yeah! :D 27 augustus

hersteltraining - squats

met frank ff wat 10-reppers gedaan

Squats
beltless
10xbb
10x40
10x40
10x50
10x50
10x60
10x60
10x70
10x70
10x80
10x90

benauwde bende weer in de gym. na de training van gisteren was dit toch wel pittig moet ik zeggen :p toch even lekker gesport in korte tijd en nu rest vd dag chillen :D (zal zo ff een filmpje uploaden van die fat db press - yoke had iemand anders gefilmd)

Goed bezig man:D. Gelijk weer hersteltraining hoppa

good recovery training!

• #3.355
Laatst bewerkt:
"hier bitches ! aaahh" :D

• #3.357
  • #3.359
tnx kerel! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven