- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Kevin, zoals beloofd je 240 kg beltless Yoke op film:
http://www.youtube.com/watch?v=eAiB9ZlBuj4
Goed bezig man! Lekker motiverend daar ook bij RPB lijkt me, nice!
zeker lekker
wat gijs hieronder zegt...gewoon keer meetrainen man!Goed bezig man! Lekker motiverend daar ook bij RPB lijkt me, nice!
tnx - hoe ik t wegkrijg? probeer dat recept eens man!keihard gebuffeld de afgelopen dagen man,, !! niceee
hoe krijg je het weg: panga!
ik ben een betonnen rug aan t kweken daan

jammer dat 260 niet op film staatAls een van de mannen die onze logjes frequent bezoekt moet je gewoon eens een sessie meepakken man. aanstaande za is de madness weer aan!
Harde yoke Kevin, rustig blijven opbouwen dan wordt je rug ook bullitproof!
langzaamaan verzwaren en inderdaad een bulletproof rug bouwen!!!jammer dat 260 niet op film staatlangzaamaan verzwaren en inderdaad een bulletproof rug bouwen!!!

alles voor de fans!
had ik even niet aan gedacht manRoep me volgende keer dan effe he als je 't gefilmd wilt hebben..dacht dat die 240 je laatste run was man![]()
volgende keer loop ik 270 - die kun je dan wel weer filmen 
tnx marvin. het gaat me goed af momenteel en ik heb t naar m'n zin met de keuzes die ik gemaakt heb binnen de krachtsport. Ik blijf fysiek belangrijk vinden, maar onderdelen trainen en sterkste man wedstrijden draaien trekt mij enorm.Je hebt echt een mooi log zo Sjaak! Gave hardcore filmpjes:evilnana:..goed voedselen beesten trainingen, met een beestig fysiek!
![]()

Breakfast for Champions
momenteel is het onderstaande mijn ontbijt en dat geeft echt een gruwelijke start van de dag.
in een kommetje:
100 gr havermout - 2 eetlepels honing - 1 banaan - kaneel - kokend water
en ernaast:
3 eieren - 5 eiwitten
kopje koffie erbij en laat de dag maar beginnen!!! ahhhh yeah![]()

low carbs sucks big time!water loopt me in de mond als ik eraan denk...low carb sucks wat dat betreft![]()
yeahhh buddy!!!haha ik ben ff 4 weken met vakantie en sjaak boekst maar door![]()

epic it was and epic it'll stay!yep, altijd Sjaak.. was weer epic training! Die 130 kg bench was hard!
tnx
140 zit er absoluut in momenteel
lange leven m'n stofwisseling!