wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
using? haha - ik maak optimaal gebruik van de mogelijkheden die mij geboden worden (goede trainingspartners) in combinatie met m'n eigen drang om te presterenPR regen, what are u using bro haha - goede voeding ook!
Hoelaat sta je hiervoor op als ik vragen mag?
ik start er gewoon mee vanaf t moment dat ik wakker word tot dat ik ga slapen****ing pressmonster. Goed bezig Sjaak. Zaterdag ook bij RPB?
tnx man - ik zie je zaterdag!haha - heel erg bedankt voor dat setjeNice Kev, ik heb vandaag ook een setje voor jou gedaan![]()
eens kijken of ik donderdag nog iets geks kan doen met de incline db press
ben ik wel aan toe moet ik zeggen. gisteren beetje klote avond gehad en daardoor vannacht niet echt goed geslapen. vandaag lekker relaxen, stukje fietsen en flink eten! 
m'n maag werkt soms een beetje tegen door al dat proppen de hele dag door. vandaag echt moeite gehad met eten, maar toch wel kunnen doorduwen
normaliter vreet ik zo'n maaltijd ook zo weg hoor 
tnx man - het gaat super goed, kan niet wachten tot ik volgende week zaterdag eindelijk los mag gaan op m'n eerste wedstrijd!Het gaat er zo heerlijk bruut aan toe hier! Dik veel PR's...goede voeding!![]()

wat ik al zei...had vandaag echt moeite met eten wegkrijgen. was ook erg laat wakker moet ik zeggen. wellicht probeer ik zo nog iets extra's naar binnen te duwenPrima voeding, toch vind ik het niet bijzonder veel. Maar als je er op gaint is het goed toch, ik heb helaas altijd honger(en ik ben geen ecto
). Succes met LB morgen.

don't know - don't care
ja man. al weeg ik wel al m'n eten af, dus aanpassingen zijn vrij makkelijk gemaakt. zo doe ik t al vrij lang en met succes. ook vorig jaar toen ik naar 8% ging voor de fotocontest deed ik alles op gevoel. had gewoon een plan uitgedacht en dat klopte schijnbaar. zolang ik t podium niet opga vind ik t niet nodig om m'n kcals uit te rekenen - als ik te weinig eet, dan merk ik dat zelf wel aan m'n gewicht en trainingen.
Yep, precies hoe ik het ook doe.ja man. al weeg ik wel al m'n eten af, dus aanpassingen zijn vrij makkelijk gemaakt. zo doe ik t al vrij lang en met succes. ook vorig jaar toen ik naar 8% ging voor de fotocontest deed ik alles op gevoel. had gewoon een plan uitgedacht en dat klopte schijnbaar. zolang ik t podium niet opga vind ik t niet nodig om m'n kcals uit te rekenen - als ik te weinig eet, dan merk ik dat zelf wel aan m'n gewicht en trainingen.

grappig dat je dat aankaart aangezien ik normaliter gemakkelijker m'n ontbijt wegkrijg wanneer ik maar 2 hele eieren neem en 6 eiwitten ofzo. deze keer wilde ik eens wat meer vet bij t ontbijt en t was gelijk moeilijker. morgen weer eens terug switchen.ik had 's ochtends ook altijd moeite met vetten binnenkrijgen (eidooiers) i.c.m. carbs.. wat ik altijd deed was eiwitten roerbakken en bij m'n havermout nemen, en dan 20 min later ofzo iets compacters voor m'n vetten (dan je eidooiers nemen, noten, olie, lepel pindakaas, dat soort dingen)

lekker tempo gehouden tijdens het trainen. wilde ff een keer uit de vaste routine stappen door niet als eerste oefening te gaan squatten en warempel beviel dit enorm goed. squats voelden super lekker aan, vorm was ook goed en sterk. me = happy! tijd voor wat voedsel weer onderhand. morgen UB-2