MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
abbo, vind het wel tof om team intensity bezig te zien :)

****ing pressmonster. Goed bezig Sjaak. Zaterdag ook bij RPB?

Nice Kev, ik heb vandaag ook een setje voor jou gedaan;)

Heerlijk zo'n training! Jij moet echt high on ubertrainingen zijn, want het houdt niet op. :D

En daarom ook geen wonder dat je zo veel honger hebt; opgevoerde stofwisseling + zulke trainingen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.385
PR regen, what are u using bro haha - goede voeding ook!
Hoelaat sta je hiervoor op als ik vragen mag?
using? haha - ik maak optimaal gebruik van de mogelijkheden die mij geboden worden (goede trainingspartners) in combinatie met m'n eigen drang om te presteren

ik sta niet op voor die voeding :D ik start er gewoon mee vanaf t moment dat ik wakker word tot dat ik ga slapen
****ing pressmonster. Goed bezig Sjaak. Zaterdag ook bij RPB?
:D tnx man - ik zie je zaterdag!
Nice Kev, ik heb vandaag ook een setje voor jou gedaan;)
haha - heel erg bedankt voor dat setje :p eens kijken of ik donderdag nog iets geks kan doen met de incline db press

vandaag rustdag - :D ben ik wel aan toe moet ik zeggen. gisteren beetje klote avond gehad en daardoor vannacht niet echt goed geslapen. vandaag lekker relaxen, stukje fietsen en flink eten!

m'n ontbijt van vanmorgen:
- glas jus d'orange
- 30 gr whey delicious
- 100 gr havermout, 1 banaan, 2 eetlepels honing, kaneel
- 5 eieren
en nu zit ik ook echt propvol :p

propvol?! dat vreet je toch zo weg man:D.

Het gaat er zo heerlijk bruut aan toe hier! Dik veel PR's...goede voeding!:D

• #3.388
propvol?! dat vreet je toch zo weg man:D.
m'n maag werkt soms een beetje tegen door al dat proppen de hele dag door. vandaag echt moeite gehad met eten, maar toch wel kunnen doorduwen :p normaliter vreet ik zo'n maaltijd ook zo weg hoor :D
Het gaat er zo heerlijk bruut aan toe hier! Dik veel PR's...goede voeding!:D
tnx man - het gaat super goed, kan niet wachten tot ik volgende week zaterdag eindelijk los mag gaan op m'n eerste wedstrijd!

Meal time!
ff m'n voeding van vandaag posten. had moeite met eten, maar heb toch nog wel aardig wat weg kunnen duwen. heb ook nog 2x 30 min op m'n gemakje gefietst buiten - heerlijk zo'n rustdag.
1. 100 gr havermout - 5 eieren - 30 gr whey delicious - jus d'orange - 1 banaan - honing - kaneel
2. 4 bruine bolletjes - 300 gr kipfilet
3. 500 gr magere kwark
4. 150 gr sperziebonen - 1 kip cordon blue - 200 gr gemarineerde kipsaté - 300 gr aardappels uit de oven
5. 50 gr whey - handje cashews
6. 500 gr magere kwark - handje cashews

morgen werkdagje, heb eten alweer klaar gezet en in de avond LB training :D

Prima voeding, toch vind ik het niet bijzonder veel. Maar als je er op gaint is het goed toch:), ik heb helaas altijd honger(en ik ben geen ecto:(). Succes met LB morgen.

• #3.390
Prima voeding, toch vind ik het niet bijzonder veel. Maar als je er op gaint is het goed toch:), ik heb helaas altijd honger(en ik ben geen ecto:(). Succes met LB morgen.
wat ik al zei...had vandaag echt moeite met eten wegkrijgen. was ook erg laat wakker moet ik zeggen. wellicht probeer ik zo nog iets extra's naar binnen te duwen :p

Hoeveel kcal is dit dan?

Jij eet ook gewoon op gevoel sjaak?

• #3.394
Jij eet ook gewoon op gevoel sjaak?
ja man. al weeg ik wel al m'n eten af, dus aanpassingen zijn vrij makkelijk gemaakt. zo doe ik t al vrij lang en met succes. ook vorig jaar toen ik naar 8% ging voor de fotocontest deed ik alles op gevoel. had gewoon een plan uitgedacht en dat klopte schijnbaar. zolang ik t podium niet opga vind ik t niet nodig om m'n kcals uit te rekenen - als ik te weinig eet, dan merk ik dat zelf wel aan m'n gewicht en trainingen.

ja man. al weeg ik wel al m'n eten af, dus aanpassingen zijn vrij makkelijk gemaakt. zo doe ik t al vrij lang en met succes. ook vorig jaar toen ik naar 8% ging voor de fotocontest deed ik alles op gevoel. had gewoon een plan uitgedacht en dat klopte schijnbaar. zolang ik t podium niet opga vind ik t niet nodig om m'n kcals uit te rekenen - als ik te weinig eet, dan merk ik dat zelf wel aan m'n gewicht en trainingen.
Yep, precies hoe ik het ook doe.:)

ik had 's ochtends ook altijd moeite met vetten binnenkrijgen (eidooiers) i.c.m. carbs.. wat ik altijd deed was eiwitten roerbakken en bij m'n havermout nemen, en dan 20 min later ofzo iets compacters voor m'n vetten (dan je eidooiers nemen, noten, olie, lepel pindakaas, dat soort dingen)

• #3.397
ik had 's ochtends ook altijd moeite met vetten binnenkrijgen (eidooiers) i.c.m. carbs.. wat ik altijd deed was eiwitten roerbakken en bij m'n havermout nemen, en dan 20 min later ofzo iets compacters voor m'n vetten (dan je eidooiers nemen, noten, olie, lepel pindakaas, dat soort dingen)
grappig dat je dat aankaart aangezien ik normaliter gemakkelijker m'n ontbijt wegkrijg wanneer ik maar 2 hele eieren neem en 6 eiwitten ofzo. deze keer wilde ik eens wat meer vet bij t ontbijt en t was gelijk moeilijker. morgen weer eens terug switchen.

LB

aight MOFO's...4,5 uur slaap, pittige werkdag...kapot gaar, maar godzijdank een sample van Unleash in de kast liggen. Frank was bij RPB, dus het was just me - no excuses, time to train!

Front Squats
beltless
8x60
8x60
5x80
3x90
3x100
3x105 beltless-PR
belt om
2x110 PR 3F
2x110
5x100
nice! merk dat m'n upper back al iets sterker wordt...kan makkelijker rechtop blijven staan en faal nu meer op m'n benen ipv op balans ofzo.

Goodmornings
6x60
6x70
6x80
5x90 PR
3x100 PR
gruwelijk!

Squats
beltless
8x100
8x100
6x110 - nice
5x120 beltless-PR
voelde super lekker om vermoeid aan m'n squats te beginnen. zat gelijk in de groove en had gewoon goede spanning. best rare shit, maar wel heel blij mee, dus --> :D

Lying Leg Curls
15x50
10x60
10x60

Seated Calf raise
plate loaded
20x80
15x120
10x140
10x140
10x140

Machine crunches
20x100
20x100
Leg trucks
25x
25x
Crunches
20x
20x
Hanging leg raises
15x
15x

zweten als een otter weer :D lekker tempo gehouden tijdens het trainen. wilde ff een keer uit de vaste routine stappen door niet als eerste oefening te gaan squatten en warempel beviel dit enorm goed. squats voelden super lekker aan, vorm was ook goed en sterk. me = happy! tijd voor wat voedsel weer onderhand. morgen UB-2

Laatst bewerkt:
nu was je lekker opgewarmd door die andere oefeningen lekkere gewichten!

dat is de shit Sjaak, mooi getraind! Tot morgen

Tsjah, in je eentje kun je het dus ook! Beterrr! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven