- Waardering
- 7.035
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was wel te merken janu was je lekker opgewarmd door die andere oefeningen lekkere gewichten!
tnx mate - vanavond weer beuken!
schijnbaar

yes indeed (waarom moet je nou 5 kilo op die calf raise gooien?? - nu moet ik langskomen om de lat weer hoger te leggen)
zaterdag RPB?
yeah buddySnoeihard geknald! Zelfs zonder Frank! Motivatie door het dak hier!![]()
tnx rob
net weer m'n standaard ontbijt naar binnen gewerkt - ik ga het ook niet meer uittypen
gewoon die havermout mix shizzle met eieren ernaast. yeahhhh buddy!hell yeah!!!the **** kerel, jij zit echt in een trainings flow man!
nice
stouwen ja... Wel lekker voer om op te gainen. E-kuddos naar Z. KhanMijn ontbijt vandaag
-5 ei-eiwit en 3 hele eieren
-100 gram brinta met 500ml halfvolle melk
-50 gram whey shake
-1 banaan
-1 activia
-2 bakken koffie.
Stouwen.....

oooooh yeah

hehe
lekker gepompt verder - zweten als een beest. echt na één oefening zaten frank en ik elkaar aan te kijken van WTF?! rammend warm in de gym en benauwd. zaterdag Events en ik heb er weer zin in!dank je, dank je!Sterke inclines weer man, je gaat echt kneitergoed.
haha, jawel hoor. soms vermeld ik ze niet als ik ze niet belangrijk vind. Cable Crossovers was een PR
Fat db rows sowieso ook een PR. 10x24s op db curls zou ook best wel eens een rep-PR kunnen zijn. 8x100 incline wellicht ook, maar misschien ook een evenaring
Sommige oefeningen komen sporadisch eens langs en die PRs vind ik niet zo boeiend.