MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.421
tnx
haha - ach frank en ik hebben zo onze gewoontes :p
nice frontsquats man, en ook een squat PR !! en goede knaltrainingen steeds ! goed bezig
het gaat de goede kant op :D
is eigenlijk wel eens een filmpje waard
mooie trainingen eindbaas:D nice voeding ook:)
jij hier domie...wauw :p haha. tnx man :D
Je deed 5 reps met 50 kg en mijn plan was om rustig 3x8x20 kg te doen. Maar goed, je kent me. Verder doe ik volgende keer aan de rechter kant een stapje zwaarder, dan ben ik weer in balans :p

Maar mooie training maat! Je presses blijven gaan met deze 2x pw zware UB trainingen.
aha 5 reps dus. jij, je plannen en ik gaan niet zo goed samen heh?! :cool: Zolang het kan pak ik alle trainingen zwaar en op dit moment werpt het overduidelijk z'n vruchten af
Gaat weer goed met die rug, vette shit hoor dat beltless PR na zulke goodmornings.
rug voelt goed momenteel al heb ik bij sommige dingen nog wel wat angst moet ik bekennen.
I like!

voedingsplan vandaag:
1. 100 gr havermout - 2 eetlepels honing - kaneel - 1 banaan - 3 ei - 5 eiwit - glas jus d'orange
2. 100 gr rijst - 250 gr kipfilet - 150 gr chilibonen - eetlepel olie
3. 100 gr rijst - 250 gr kipfilet - 150 gr chilibonen
4. 300 gr aardappels (gebakken) - 200 gr duitse biefstuk - tomaten - eetlepel olie
5. 300 gr aardappels (gebakken) - 200 gr duitse biefstuk - tomaten
6. 500 gr magere kwark - handje cashews
7. ergens tussendoor nog een shake met 40 gr whey

• #3.424
Events @ Strongman Walhalla - Raw Power Baarn

leuke groep vandaag en laatste keer voor de wedstrijd nog ff goed hard onderdelen geknald :D

Loglift
houten
8x52,5 - strict
5x72,5
5x72,5
3x82,5
1x92,5
1x102,5
Fx105
2x95
nice! 102,5 is evenaring PR trouwens

TireFlips
380 kg
4x p.p back to back met The Legend
8x p.p back to back met Gesus
6x
aan het eind nog een lekkere run in m'n eentje. eerste 4 reps gingen hard, daarna bikkelen. ben benieuwd hoe de tire bij de wedstrijd aanvoelt

Stones
5x1x95 @ 1.32
2x1x95 @ 1.44
2x1x95 @ 1.56
3x1x95 @ 1.68
1x95 @ 1.80 PR!!!!!!!!!!!!!
3xFx110 @ 1.44
3x95 @ 1.44
mooie sessie en ben echt enorm happy met die 95 @ 1.80 - dikke mijlpaal. The road to an iron back continues!

Deadlift
no belt - no straps
5x60
5x110
3x160 - eerste rep overhands
1x180
1x190
belt om
1x200
1x210 - ugly as hell
straps erbij en betere focus op techniek
1x190
1x180
1x180
1x180

Farmers - op snelheid
rode farmers
12,5m 80 p/k
12,5m 80 p/k
12,5m 80 p/k
12,5m 80 p/k
25m 80 p/k (1 turn)

Squat in Viking Press
gewicht alleen schijven. apparaat ~50kg
8x50
8x80
8x100
5x130
3x150
Fx180

Viking Press
gewicht alleen schijven. apparaat ~50kg
8xleeg
5x50
5x50
6x50

Rope Pushdowns
20x20
20x20

Chins tussen dwarsbalken
10x
8x

Hanging Leg raise
beetje aparte variant, maar wel een core-killer - hangend aan een chin-up bar met elleboog in hoek 90 graden (spanning op biceps dus) en dan langzaam benen omhoog brengen en weer laten zakken
5x
5x
5x

pff...wat een training weer :p bazige groep, bazige dag - topshit!

Mooie PR op de stones!

De tire is een vrij kleine. Wat ik me kan herrinneren is dat ie behoorlijk zwaar aanvoelt.

Fikse training Sjaak!

Netjes ouwe Sjaak, die stone heb je verdomd mooi geflikt.

De tire is een vrij kleine. Wat ik me kan herrinneren is dat ie behoorlijk zwaar aanvoelt.

Dat vind ik juist niet, omdat ie zo klein is is ie veel makkelijker te flippen dan bijv een grote band van 320kg. Uit eigen ervaring.

die ontlading na je stone PR was geniaal Kevin :) Nice job m8!

Die stone was zeer nice! En ik zie weer dat je ook een waanzinnig volume hebt gedraaid.

je gaat hard sjaak!

210 DL strapless :eek:

Sterke balls to the wall trainingen!

• #3.436
we shall see
Netjes ouwe Sjaak, die stone heb je verdomd mooi geflikt.
tnx man - was ook extreem blij :D
die ontlading na je stone PR was geniaal Kevin :) Nice job m8!
hahaha - jij kan er nog van leren...en dan bedoel ik niet de ontlading, maar het even wegrennen naar een andere ruimte en daarna ietwat gekalmeerd je matties opzoeken ;) dank je man - ik ben er nog steeds heel blij mee
Die stone was zeer nice! En ik zie weer dat je ook een waanzinnig volume hebt gedraaid.
ik zag pas na het intypen van deze training wat voor volume het was haha. ff paar dagen rustig pompen en dan zaterdag knallen :D wel jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn, net als dat ik het jammer vind niet in Brielle te kunnen zijn.
je roemt nu zo'n beetje de minst impressive lift van de hele training:roflol:

sterke event training man
tnx domie. minst impressive vanuit jouw oogpunt heh kerel - m'n PR ligt maar 10 kilo hoger, dus wat dat betreft was het een prima lift. M'n lower body moet nog flink inlopen om m'n UB bij te benen
Sterke balls to the wall trainingen!
dank je arnold :p

net terug van twee nachten Egmond. super chill. gisteren op het strand gelegen en in de zee gezwommen - veel te lang niet gedaan en zulk soort ontspanning is zo ontzettend bevredigend. de blikken die je soms krijgt op zo'n strand blijven grappig trouwens. goed gevreten ook de hele dag - qua kcals niets tekort gekomen :D planning tot aan de wedstrijd is vandaag presses, morgen LB en woensdag Rug en biceps. Alle training redelijk aan de lichte kant en waarschijnlijk in een flink tempo. Zojuist 125 gr pasta met 4kazen saus, 1,5 blik tonijn 200 gr doperwten weggewerkt en diezelfde portie wacht ook op mij na de training.

Sjakie, als je iets vervelend vind kun je het ook direct tegen me zeggen. Dat vind ik niet erg hoor :) Maar ik zal er op letten in het vervolg bij je ;)

• #3.438
Sjakie, als je iets vervelend vind kun je het ook direct tegen me zeggen. Dat vind ik niet erg hoor :) Maar ik zal er op letten in het vervolg bij je ;)
hahahaha :p ik durf jou nooit direct m'n mening te geven, dat weet je toch?

Presses - LICHT

moordend tempo - totaal: 30 minuten

seated db press
10x20s
10x24s
10x30s
6x36s
6x36s
6x36s

Incline db press
8x40s
8x40s
8x40s

Dips
10x+20
10x+20
10x+20

side laterals
12x14s
12x14s
12x14s

one-arm overhead db extensions
10x14s (10L+10R)
10x14s
10x14s

Cable Crossovers
12x36 per kant
12x36 per kant
12x36 per kant

Standing Calf raise
15xfullstack
15xfullstack
15xfullstack

doorweekt van het zweet, want had zonder erbij na te denken m'n dikke joggingsbroek aan getrokken en uiteraard was het immens benauwd. prima training verder, niet veel bijzonders qua gewichten, maar voelde wel lekker om ff hard en snel te pompen zo :p nu weer vreten en morgen semi-lichte LB

Lekker overal blood doorheen gejaagd. Dat 36kg db press licht is voor jou bewijst maar weer wat voor pressmofo je bent!

So. lekker man die stones :D

BTW: wat ik bedoelde. Je traint UB/LB in gym, en in Baarn train je ''fullbody'' ? Heb je dan geen inmense spierpijn na zo'n fullbody om dan ineens weer over te schakelen op een LB of UB training (hindert het je kracht niet bij de UB bijvoorbeeld?) zo te zien niet trouwens aan ge gewichten :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven