Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die laatste pic is echt geniaal :D Hard aan het beuken hier. Je trained van t weekend zeker niet in allinn ivm events?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.542
Sjees kerel, wat ga jij hard de laatste tijd.
keihard :D
Nice nice. Leuke kuiten idd sjakie.
haha, tnx G
De wereld vergaat in 2012 dus zorg maar dat dat snel in orde komt!
daar had ik al rekening mee gehouden
Die laatste pic is echt geniaal :D Hard aan het beuken hier. Je trained van t weekend zeker niet in allinn ivm events?
haha, tnx man! zaterdag events @ RPB - zondag rust.

ondertussen ligt er weer wat heerlijke pangafilet te sudderen in de pan, met wat citroen, basilicum en italiaanse kruiden :D

'T is een echte meso he, onze Jacques.

• #3.545
props voor je Jiggy Dje Quote en props voor je kuiten
tnx voor de propsen :D
'T is een echte meso he, onze Jacques.
aaah yeah!

Events @ RPB

leuke groep vandaag - was een intensieve en gezellige dag!

Loglift
black-mamba
5x63
5x73
3x83
2x93
3x93
4x93
4x93
was fijn om eens niet te maxen op een 1RM en lekker volume te pakken - goed voor m'n techniek ook. 4tjes waren hard reps en kon weer pushjerk doen met dit gewicht, which is nice!

Yoke
beltless
2x15m 150
2x15m 190
2x15m 220
2x15m 240
2x15m 260
:D

Stones
2x95 @ 1.32
2x95 @ 1.44
2x95 @ 1.56
2x95 @ 1.68 (tussendoor 1 fail)
1x95 @ 1.80 (ook nog 3 fails)
Fx120 @ 1.32
120 durfde ik nog niet door te trekken...zit toch nog een beetje angst in met de rug. volgende week ga ik wat volume draaien met de 110 en vertrouwen blijven bouwen.

Hooggooien
17,5 kg zak
eerst beetje oefenen en veel fails. ben de hoogtes vergeten, misschien kan jij t ff noemen gijs, ik twijfel na wat ik in jouw log lees.

uiteindelijk 3x over een prima hoogte gegooid en toen de lat verhoogd en 10 fails ofzo die echt extreem close waren. techniek heb ik onder controle...schijnt wel een onderdeel voor mij te zijn dit. volgende week weer :D

Hanging Leg Raise
hangend aan chin-bar met armen in hoek van 90 graden
10x
10x
10x
tussendoor nog wat statische bewegingen

Standing rope crunches
15x40
15x40
15x40

Prowler
15m 50kg hoog heen, laag terug
15m 50kg hoog heen, laag terug
15m 70kg hoog heen, laag terug
2x heen en weer 70kg, hoog en laag
2x heen en weer 100kg hoog en laag
2x heen en weer 120kg hoog en laag.
pfffffff

ontzettende genoten vandaag - was een top dag! ****ing lekker weer ook, goede sfeer, harde training, hele UB onder de krassen, m'n kop weer half open - topshit!

Volume pakken met 2tjes 3tjes en 4tjes gheghe :p

Wat is precies standing rope crunches

3,5 was start hoogte die heb ik je zien gooien en de 3,75 ook (tussen de tape in) De 4m heb ik je steeds net zien missen.

Abbo :D

dikke shizzle ouwe, erg brute sessie weer neergezet!

damn... als i k @ rpb ga hooggooien ga ik eerst smoken ,dan gooi ik sowieso hiiiiiiggghhh like a mawfukka

zeker een mooie training Sjaak! Dit moeten we vaker doen zo!

Ook maar even een abbo genomen, we zijn aardig aan elkaar gewaagd op veel oefeningen :thumbup:

• #3.555
3,5 was start hoogte die heb ik je zien gooien en de 3,75 ook (tussen de tape in) De 4m heb ik je steeds net zien missen.
nice - dat betekent dat ik je op de hielen zit :D
yo bart! prowler baas!
dikke shizzle ouwe, erg brute sessie weer neergezet!
that's how we do it @ RPB!
damn... als i k @ rpb ga hooggooien ga ik eerst smoken ,dan gooi ik sowieso hiiiiiiggghhh like a mawfukka
http://www.youtube.com/watch?v=WeYsTmIzjkw&ob=av2e
zeker een mooie training Sjaak! Dit moeten we vaker doen zo!
absoluut :D vanavond aapjes kijken dan maar
Ook maar even een abbo genomen, we zijn aardig aan elkaar gewaagd op veel oefeningen :thumbup:
altijd leuk! lees jouw log ook regelmatig trouwens, flink fysiek heb je onderhand opgebouwd.

Hooggooien ging idd goed man bij je, jammer dat je die 4m elke keer net miste of tegen de stang gooide. Binnekort gaat ie er gewoon overheen man! High powered..drop bombs like hiroshima :D

http://www.youtube.com/watch?v=arUlc3aVhK4

• #3.557
Hooggooien ging idd goed man bij je, jammer dat je die 4m elke keer net miste of tegen de stang gooide. Binnekort gaat ie er gewoon overheen man! High powered..drop bombs like hiroshima :D

http://www.youtube.com/watch?v=arUlc3aVhK4
nice!

UB-2 met Mr. Spot On & KeesClosed

progressie is AAN

seated db press
10x16s
10x24s
10x30s
8x36s
8x40s - lang geleden
2x44s PR
19x30s PR
44s zijn echt van die ondingen, kreeg ze amper op m'n schouders...dus frank hielp vollop. daarna 2 reps zelf gedaan.

BOR
beltless - no straps
10x80
10x100
8x120
10x110
12x100

CGBP
5x80
2x100
1x120
1x130
Fx140 - huh
1x140 PR!!!
AAHHH YEAH!!!!! F&O - tnx voor de support! de fail was trouwens puur techniek. de rep die wel lukte ging eigenlijk redelijk vlot :D

Straight Arm Puldown
12x50
12x59
12x68 PR
12x77 PR

Dips
10xbw
8xbw+20
5xbw+40
5xbw+50
5xbw+60 PR
hoi

Standing Calf raise superset plate side laterals
15xfullstack ss 15x10s
15xfullstack ss 15x10s
15xfullstack ss 15x10s

wederom een knaller van een training! het regende PRs en m'n stijgende lijn blijft zich voortzetten. wel schandalig dat m'n 1RM SQ nu even hoog ligt als m'n 1RM bench...maar een ieder die mij kent en m'n log volgt weet dat ik er alles aan doe om dit te veranderen. nu maar weer eens wat gaan eten

mooie prs :) gefeli

die 1x140 CGPB was een rocket rep ouwe, kaboom!

heel goed bezig geweest Sjaak! Nice

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven