Booyaka
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.387
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

op naar de 150

tnx maat
haha...hoe moet ik die vraag nou beantwoorden? getallen spreken voor zich lijkt me. m'n squat is relatief zwak omdat m'n squat zwak isSterk man, epic harde training! Hoe kan het dat je SQ relatief zwak is t.o.v je bench dan?
Man man man! Lekkere pr's. 19x30 is ook bewonderenswaardig
En die cgbp (ook hondsbrutaal btw), heb je daar enige tips voor qua techniek? Ik ben er ook sinds kort mee bezig, maar ik heb het nog niet goed onder de knie.
tnx kerel! tips qua techniek, pff - ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je het nu doet heh. Ik kan pas sinds een half jaartje ofzo spanning houden tijdens de hele lift en dat heeft me aardig wat kilo's opgeleverd. maak eens een filmpje ofzo dan...anders kan ik je moeilijk helpenWat een bazen reply!haha...hoe moet ik die vraag nou beantwoorden? getallen spreken voor zich lijkt me. m'n squat is relatief zwak omdat m'n squat zwak is

bedoel er verder niets mee - is gewoon wat het is
tnx - zit erover na te denken
tjonge jonge je gaat echt hard sjaak mooie PR's weer dit keer top werk!

jep!
hehe - ik had in m'n hoofd dat jij 18x30s gedaan had, maar zag na m'n training dat je er 21 of 22 had ofzo

wie weet...
eentje voor Frank, eentje voor Kees, eentje voor Gijs, eentje voor mezelf, eentje voor B-atleten die in de C-klasse meedoen en twee voor alle gebruikers 

ohhh yeah.****ing nice waren ze man en eindelijk over dat psychologische punt heen!
hardcore ouwe"deze is voor alle anabolen mong*len" schreeuwen in een gym vol gebruikers en dan er nog gewoon 2 reps uitknallenhardcore ouwe
Goed verhaal Sjaak!