XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sterk man, epic harde training! Hoe kan het dat je SQ relatief zwak is t.o.v je bench dan?

Man man man! Lekkere pr's. 19x30 is ook bewonderenswaardig :D
En die cgbp (ook hondsbrutaal btw), heb je daar enige tips voor qua techniek? Ik ben er ook sinds kort mee bezig, maar ik heb het nog niet goed onder de knie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.563
:D
die 1x140 CGPB was een rocket rep ouwe, kaboom!
op naar de 150 :D
heel goed bezig geweest Sjaak! Nice
tnx maat
Sterk man, epic harde training! Hoe kan het dat je SQ relatief zwak is t.o.v je bench dan?
haha...hoe moet ik die vraag nou beantwoorden? getallen spreken voor zich lijkt me. m'n squat is relatief zwak omdat m'n squat zwak is
Man man man! Lekkere pr's. 19x30 is ook bewonderenswaardig :D
En die cgbp (ook hondsbrutaal btw), heb je daar enige tips voor qua techniek? Ik ben er ook sinds kort mee bezig, maar ik heb het nog niet goed onder de knie.
:D tnx kerel! tips qua techniek, pff - ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je het nu doet heh. Ik kan pas sinds een half jaartje ofzo spanning houden tijdens de hele lift en dat heeft me aardig wat kilo's opgeleverd. maak eens een filmpje ofzo dan...anders kan ik je moeilijk helpen

Mooie presses man!

Smolov will do the trick;)

tjonge jonge je gaat echt hard sjaak mooie PR's weer dit keer top werk!

Mooi Sjarrel! Gelijke PR op de dips :P

holy ****. Ik moet gaan uitkijken met de presses.

• #3.570
bedoel er verder niets mee - is gewoon wat het is
Mooie presses man!

Smolov will do the trick;)
tnx - zit erover na te denken
tjonge jonge je gaat echt hard sjaak mooie PR's weer dit keer top werk!
:D
Mooi Sjarrel! Gelijke PR op de dips :P
jep!
holy ****. Ik moet gaan uitkijken met de presses.
hehe - ik had in m'n hoofd dat jij 18x30s gedaan had, maar zag na m'n training dat je er 21 of 22 had ofzo :p
Sjaak aan de Smolov wil ik wel eens meemaken! ;)
wie weet...

Een repout met 30kg dumbbell shoulder press... Dat is inspiratie voor vanavond hehe :)

• #3.572
LB met Frenk en Kees

Sjaak 2.0!

Squats - low bar
no belt
5xbb
5x60
5x60
5x90
3x110
2x120
1x130
1x140 beltless PR
met belt
1x145 PR
1x150 PR
eindelijk over m'n eeuwige dode punt heen. voor het eerst low bar squats vandaag en voelde verdomd goed. kon heel goed spanning houden en eindelijk weer eens wat uit m'n belt halen. ben extreem blij!!!

Paused Squats - high bar
no belt
5x100
5x100
5x100

Dynamic Leg Press
10x160
10x180
10x200
15x220
laatste set was hard - heb de laatste zeven reps en allemaal mensen opgedragen tijdens het schreeuwen :p eentje voor Frank, eentje voor Kees, eentje voor Gijs, eentje voor mezelf, eentje voor B-atleten die in de C-klasse meedoen en twee voor alle gebruikers :cool:

Lying Leg Curls
10x55
10x60
10x65 PR

Decline crunches
20x
20x
20x

hanging knee raises
15x
15x
15x

ik kan er allemaal termen op los gooien nu, maar ben gewoon heel erg blij en gelukkig ook dat ik m'n barrière na een belachelijk lange tijd verbroken heb. al is het dan omdat ik ineens low bar squats ging doen, maar dat zal mij een worst wezen. ik heb t gevoel dat hier nog een hoop te halen valt in de aankomende tijd! frank en kees, ontzettend bedankt voor de support vandaag - was machtig! dikke e-kuddoz voor jullie PRs vandaag

****ing NICE! Die 140 was echt sweet dude! Stond echt ff te kijken.. zat zeker nog wel een 3tje of 4tje in :D

Maar de eerste keer low bar squat en meteen al een dik PR.. volgende week even wat rep PR's zetten, de laatste motorische perfecties aanbrengen en dan de week erop naar de 160 kg doorstomen!!! :D ohhh yeah.

Goed man die squats. Ik voel de hete adem al :D can't let you beat me... must.. squat more...

Nice! Low bar doet het hem! Heb zelf ook lang vastgezeten met de squat tot ik low bar probeerde.

Shiiiiiiiit, knal-knal-knalleuh! Impressive, die progressie die je nog altijd blijft boeken! Gefeliciteerd! :D

zeer dikke presses big Sjaak, en very nice squat PR !! dat gaat nu ook lekker man !

anabolen mong*len.... :roflol: nice one

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven