Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in m'n eentje ga ik altijd snel

ja klopt...ik vond dat ook wat raar maarja. pinnetje heb ik niet weggehaaldHing echt een anti-focus sfeer manWaar had je trouwens dat verrekte pinnetje gelaten van die oldskool machine row shit?
![]()
donderdag ben ik erbijgoed gepompt man. Volgende week gaan we samen weer knallen. (en donderdag ?)
haha - er zit wel een pr tussen hoor, maar allemaal niet noemenswaardig. morgen lb, kijken hoe dat gaatFreakin' unicum, geen PR te bekennen.. Maar nog steeds sterk hehe!![]()
is dat nou een vraag john? het heeft in ieder geval weinig te maken met uitstoten, maar puur om de axle van je riem op je schouders te krijgen. een axle draait ook niet mee zoals een barbell, dus je moet extra hard die ellebogen naar voren duwen, zodat de barbell op je sleutelbeenderen valt.tip vd dag was keihard de ellebogen naar voren duwen als de axle van de riem naar de schouder gaat.
krijg je door de beweging meer snelheid waardoor je eerder kan uitstoten

iets gaat er vaak mis als jij quote valt mij opja ik was gewoon effe aan het filosoferen - maar nu heb ik hem - ik dacht eerst dat je hierdoor meer snelheid kreeg t.a.v het uitstoten , maar dat is dus niet zo
goeie tip dus sjaak
http://www.fitness-seller.nl/produc....html&XTCsid=552bb5c2384709fbe21d98150ecb4e00
dit zijn die banden sjaak - harpep traint er ook mee - dus ik ben er ook maar mee begonnen
hopelijk grensverleggend

haha, pompen is geen slechte gewoonte. ik lieg niet...was in een uur.Damnit ouwe pomper, flink doorgejaagd als dat in 1 uur is gedaan![]()
http://www.fitness-seller.nl/produc....html&XTCsid=552bb5c2384709fbe21d98150ecb4e00
dit zijn die banden sjaak - harpep traint er ook mee - dus ik ben er ook maar mee begonnen
hopelijk grensverleggend
Goede reden!
-Branch Warren doet 50 sets rug, ga je dat nu ook doen?
-Ronnie Coleman draagt handschoenen tijdens het trainen, ga je dat nu ook doen?
-SniperX squat in de keuken, ga je dat nu ook doen?

Goede reden!
nee gijs - voor mij is dit weer een hulpmiddel waar ik bij ons in de sportschool kan trainen - we hebben gewoon minder middelen en aangezien ik harpep zijn schema probeer te volgens is leek me dit logisch en kan dit ook
Goede reden!
-Branch Warren doet 50 sets rug, ga je dat nu ook doen?
-Ronnie Coleman draagt handschoenen tijdens het trainen, ga je dat nu ook doen?
-SniperX squat in de keuken, ga je dat nu ook doen?

squats begint één van m'n favoriete oefeningen te worden
Ik begin echt van zware LB trainingen te houden - heavy squats & heavy deads zijn gewoon de shit!
volgende week weer eens met frank LB trainen en dan zal het helemaal los gaan!Goede reden!
nee gijs - voor mij is dit weer een hulpmiddel waar ik bij ons in de sportschool kan trainen - we hebben gewoon minder middelen en aangezien ik harpep zijn schema probeer te volgens is leek me dit logisch en kan dit ook
Ik verzet me tegen iedereen die geen goede uitleg kan geven over het waarom van een trainingshulpmiddel of iets dergelijks in zijn trainingsaanpak. De domste reden in mijn ogen is altijd omdat iemand anders het doet. Een voldoende legitieme reden in mijn ogen kan bv al zijn omdat je plezier in het trainen wilt vergroten. Een andere reden zou bv kunnen zijn omdat je hebt geevalueerd dat je ook moet concentreren op snelheid omdat je relatief traag lift. Het gaat er vooral om dat mensen nadenken bij wat ze doen en niet zomaar iemand anders nadoen.
Ik verzet me tegen iedereen die geen goede uitleg kan geven over het waarom van een trainingshulpmiddel of iets dergelijks in zijn trainingsaanpak. De domste reden in mijn ogen is altijd omdat iemand anders het doet. Een voldoende legitieme reden in mijn ogen kan bv al zijn omdat je plezier in het trainen wilt vergroten. Een andere reden zou bv kunnen zijn omdat je hebt geevalueerd dat je ook moet concentreren op snelheid omdat je relatief traag lift. Het gaat er vooral om dat mensen nadenken bij wat ze doen en niet zomaar iemand anders nadoen.
beste gijs ,
je gaat er nou zo maar vanuit dat ik zomaar iets doe - ik heb hier ten eerste van harpep uitleg gevraagd en info over gekregen over het waarom hij met banden traint en de meerwaarde ervan m.a.w er is wel over nagedacht
heeft het niks te maken met vergroten van het plezier - ik liep bij de deadlift tegen een bepaald gewicht aan - dus ga je kijken, filosoferen wat ik moet/kan verbeteren - ik heb idd geen snelle lift - door met banden te trainen hoop ik toch een bepaald gewicht sneller pakken en explosiever pakken - mijn lichaam/spieren/ sneller laten wennen aan de belasting
hierdoor hoop ik mijn deadlift te kunnen verbeteren - er zullen waarschijnlijk ook andere trainingsmanieren zijn - ik hoor dat graag van je