XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goed gepompt man. Volgende week gaan we samen weer knallen. (en donderdag ?)

Freakin' unicum, geen PR te bekennen.. Maar nog steeds sterk hehe! :D

tip vd dag was keihard de ellebogen naar voren duwen als de axle van de riem naar de schouder gaat.

krijg je door de beweging meer snelheid waardoor je eerder kan uitstoten

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.104
Toch een flink tempo erin gehouden, nice:D.
in m'n eentje ga ik altijd snel :p
Hing echt een anti-focus sfeer man ??? Waar had je trouwens dat verrekte pinnetje gelaten van die oldskool machine row shit? :p
ja klopt...ik vond dat ook wat raar maarja. pinnetje heb ik niet weggehaald
goed gepompt man. Volgende week gaan we samen weer knallen. (en donderdag ?)
donderdag ben ik erbij
Freakin' unicum, geen PR te bekennen.. Maar nog steeds sterk hehe! :D
haha - er zit wel een pr tussen hoor, maar allemaal niet noemenswaardig. morgen lb, kijken hoe dat gaat
tip vd dag was keihard de ellebogen naar voren duwen als de axle van de riem naar de schouder gaat.

krijg je door de beweging meer snelheid waardoor je eerder kan uitstoten
is dat nou een vraag john? het heeft in ieder geval weinig te maken met uitstoten, maar puur om de axle van je riem op je schouders te krijgen. een axle draait ook niet mee zoals een barbell, dus je moet extra hard die ellebogen naar voren duwen, zodat de barbell op je sleutelbeenderen valt.

is dat nou een vraag john? het heeft in ieder geval weinig te maken met uitstoten, maar puur om de axle van je riem op je schouders te krijgen. een axle draait ook niet mee zoals een barbell, dus je moet extra hard die ellebogen naar voren duwen, zodat de barbell op je sleutelbeenderen valt.[/QUOTE]

ja ik was gewoon effe aan het filosoferen - maar nu heb ik hem - ik dacht eerst dat je hierdoor meer snelheid kreeg t.a.v het uitstoten , maar dat is dus niet zo
goeie tip dus sjaak :)

http://www.fitness-seller.nl/produc....html&XTCsid=552bb5c2384709fbe21d98150ecb4e00

dit zijn die banden sjaak - harpep traint er ook mee - dus ik ben er ook maar mee begonnen
hopelijk grensverleggend

Laatst bewerkt:
Damnit ouwe pomper, flink doorgejaagd als dat in 1 uur is gedaan :o

• #4.107
ja ik was gewoon effe aan het filosoferen - maar nu heb ik hem - ik dacht eerst dat je hierdoor meer snelheid kreeg t.a.v het uitstoten , maar dat is dus niet zo
goeie tip dus sjaak :)

http://www.fitness-seller.nl/produc....html&XTCsid=552bb5c2384709fbe21d98150ecb4e00

dit zijn die banden sjaak - harpep traint er ook mee - dus ik ben er ook maar mee begonnen
hopelijk grensverleggend
iets gaat er vaak mis als jij quote valt mij op :p
een goede tip was het zeker, daarom vandaag even wat lichte powercleans gedaan in de gym om te kijken of het daar ook voor gold. als ik die link aanklik kom ik op een login pagina.
Damnit ouwe pomper, flink doorgejaagd als dat in 1 uur is gedaan :o
haha, pompen is geen slechte gewoonte. ik lieg niet...was in een uur.

Goede reden!

???

nee gijs - voor mij is dit weer een hulpmiddel waar ik bij ons in de sportschool kan trainen - we hebben gewoon minder middelen en aangezien ik harpep zijn schema probeer te volgens is leek me dit logisch en kan dit ook

• #4.112
LB

Squat
high bar - beltless
10xbb
8x60
8x60
5x80
5x100
3x120
3x130
3x140 PR
1x145 PR
belt om
2x145 pr
2x150 PR
high bar komt nu dichter in de buurt van m'n low bar :p squats begint één van m'n favoriete oefeningen te worden

Deficit Deadlift ~7cm
beltless - no straps
3x100
3x140
3x160
2x180
belt om - straps erbij
2x190
2x200 PR

one-leg split squat
20xL - 20xR
20xL - 20xR
20xL - 20xR

Hyperextensions
12xbw+20
12xbw+20
12xbw+20

Standing Rope crunches
20x86
20x86
20x86

seated calf raise
30sec rust
15x110
10x140
10x140
10x140
10x140
10x140

Decline Crunches
20x
20x
20x

gisteren een beetje ontevreden, daarentegen vandaag super blij :D Ik begin echt van zware LB trainingen te houden - heavy squats & heavy deads zijn gewoon de shit! :cool: volgende week weer eens met frank LB trainen en dan zal het helemaal los gaan!

hehe sjaak blijft gewoon PR's breken!

Goede reden!

???

nee gijs - voor mij is dit weer een hulpmiddel waar ik bij ons in de sportschool kan trainen - we hebben gewoon minder middelen en aangezien ik harpep zijn schema probeer te volgens is leek me dit logisch en kan dit ook

Ik verzet me tegen iedereen die geen goede uitleg kan geven over het waarom van een trainingshulpmiddel of iets dergelijks in zijn trainingsaanpak. De domste reden in mijn ogen is altijd omdat iemand anders het doet. Een voldoende legitieme reden in mijn ogen kan bv al zijn omdat je plezier in het trainen wilt vergroten. Een andere reden zou bv kunnen zijn omdat je hebt geevalueerd dat je ook moet concentreren op snelheid omdat je relatief traag lift. Het gaat er vooral om dat mensen nadenken bij wat ze doen en niet zomaar iemand anders nadoen.

Ik verzet me tegen iedereen die geen goede uitleg kan geven over het waarom van een trainingshulpmiddel of iets dergelijks in zijn trainingsaanpak. De domste reden in mijn ogen is altijd omdat iemand anders het doet. Een voldoende legitieme reden in mijn ogen kan bv al zijn omdat je plezier in het trainen wilt vergroten. Een andere reden zou bv kunnen zijn omdat je hebt geevalueerd dat je ook moet concentreren op snelheid omdat je relatief traag lift. Het gaat er vooral om dat mensen nadenken bij wat ze doen en niet zomaar iemand anders nadoen.

beste gijs ,

je gaat er nou zo maar vanuit dat ik zomaar iets doe - ik heb hier ten eerste van harpep uitleg gevraagd en info over gekregen over het waarom hij met banden traint en de meerwaarde ervan m.a.w er is wel over nagedacht

heeft het niks te maken met vergroten van het plezier - ik liep bij de deadlift tegen een bepaald gewicht aan - dus ga je kijken, filosoferen wat ik moet/kan verbeteren - ik heb idd geen snelle lift - door met banden te trainen hoop ik toch een bepaald gewicht sneller pakken en explosiever pakken - mijn lichaam/spieren/ sneller laten wennen aan de belasting
hierdoor hoop ik mijn deadlift te kunnen verbeteren - er zullen waarschijnlijk ook andere trainingsmanieren zijn - ik hoor dat graag van je

Dan heb je er goed over nagedacht complimenten dat doet niet iedereen.

Zieke decline crunches man!

:D nice squat kevin!

nl24p1.jpg

Je squat gaat lekker Sjaak!:thumbs: Mooie deads ook weer! En natuurlijk zoals Koek ook al zegt, zieke decline crunches:rolleyes:!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven