- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Vanavond mijn eerste krachttraining gevolgd door cardio. Erg lekkere training moet ik zeggen, lekker hoge intensiteit, en de gewichten vielen me ook niet tegen. Hoewel ik van mening ben dat ze omhoog moeten!!
Helaas vandaag moeten switchen naar rug/biceps omdat de benches VEEL te lang in gebruik waren (heb 15 min. gewacht voor de bench press, maar was nog steeds bezet). Morgen dus borst en schouders dan maar!
Rug
Lat Pulldown: 8x40kg (moet wel wat op mn houding letten, kom snel naar voren)
Straight Back Seated Row: 8x45kg (lekker gevoel zeg!)
Lat Pulldown (smal en handpalmen naar je toe): 8x45kg
Deadlift: 1x8x65kg en 1x6x65kg (lekkaaaaaaah!)
Biceps
Dumbbell Incline Curl: 8x10kg
Hammer Curl: 8x9kg
Cardio
20 min. Start to run Les 2. Damn, wat heb ik hier gezweet zeg!!
Heb alleen een beetje mijn discipline aan mijn laars gelapt door na het sporten erg lang te blijven zitten in de kantine. Gelukkig wel aan het water gebleven, maar hierdoor mijn shakes (whey en dextro) gemist. Net maar 250gr magere kwark (22,5 gr eiwit) achterover geknald in de hoop dit een beetje te corrigeren.
Morgen borst doen. Zal afzien worden, aangezien ik geen sportmaatje heb om me te spotten bij de bench press.
Helaas vandaag moeten switchen naar rug/biceps omdat de benches VEEL te lang in gebruik waren (heb 15 min. gewacht voor de bench press, maar was nog steeds bezet). Morgen dus borst en schouders dan maar!
Rug
Lat Pulldown: 8x40kg (moet wel wat op mn houding letten, kom snel naar voren)
Straight Back Seated Row: 8x45kg (lekker gevoel zeg!)
Lat Pulldown (smal en handpalmen naar je toe): 8x45kg
Deadlift: 1x8x65kg en 1x6x65kg (lekkaaaaaaah!)
Biceps
Dumbbell Incline Curl: 8x10kg
Hammer Curl: 8x9kg
Cardio
20 min. Start to run Les 2. Damn, wat heb ik hier gezweet zeg!!
Heb alleen een beetje mijn discipline aan mijn laars gelapt door na het sporten erg lang te blijven zitten in de kantine. Gelukkig wel aan het water gebleven, maar hierdoor mijn shakes (whey en dextro) gemist. Net maar 250gr magere kwark (22,5 gr eiwit) achterover geknald in de hoop dit een beetje te corrigeren.
Morgen borst doen. Zal afzien worden, aangezien ik geen sportmaatje heb om me te spotten bij de bench press.
Laatst bewerkt:

Maar is dit echt zo? Is het dan niet zo dat je daarna overgaat op spieren?
)
Liever niet, heb ze zelf hard genoeg nodig! Op naar de 80kg!