MuscleMeat

Van KevvL naar KevvXL!

• Topic Starter Topic Starter
Nee, vrijdagavond een training gehad, en gisterenavond. Dus enkel zaterdag + zondag zaten daar tussen ;)
Weet ook niet helemaal waar je die week rust vandaan haalt eigenlijk..

Ah er stond weekendje, verkeerd gelezen. Misschien een idee om eens een weekje te deloaden of te rusten, overtraining kan ook averechts gaan werken.

Net al mijn moed uit mezelf moeten trekken om naar de gym te gaan. Had echt geen fl**ker zin, en dat was ook wel terug te zien in mijn training. Ik kijk echt uit naar een weekje rust. Ik ben continu moe, voel pijntjes, en heb gewoon even geen zin meer. Volgende week wordt een rust/deload weekje denk ik :)

Benen
Squat: 3x8x50kg
Lunges: 5x18kg per hand
Straight-Leg Deadlift: 10x45kg

Buik
Sit-ups: 3x30 (BW)
Rotary Torso: 2x15x15kg (per kant)

Commentaar
Tja, geen motivatie -> Beroerde training. Ik wordt er ook echt schijtziek van dat we geen squatreck hebben. Ik ben het zat om telkens maar weer 50kg te doen, terwijl ik zeker weet dat ik als een speer ga wanneer ik boven de 50kg kom! Telkens als ik erover begin bij de mensen achter de balie, verwijzen ze me door naar de eigenaar, die er nooit is.
Morgen een lekker dagje rust, en dan donderdag weer knallen op m`n borst!

Net al mijn moed uit mezelf moeten trekken om naar de gym te gaan. Had echt geen fl**ker zin, en dat was ook wel terug te zien in mijn training. Ik kijk echt uit naar een weekje rust. Ik ben continu moe, voel pijntjes, en heb gewoon even geen zin meer. Volgende week wordt een rust/deload weekje denk ik :)

Benen
Squat: 3x8x50kg
Lunges: 5x18kg per hand
Straight-Leg Deadlift: 10x45kg

Buik
Sit-ups: 3x30 (BW)
Rotary Torso: 2x15x15kg (per kant)

Commentaar
Tja, geen motivatie -> Beroerde training. Ik wordt er ook echt schijtziek van dat we geen squatreck hebben. Ik ben het zat om telkens maar weer 50kg te doen, terwijl ik zeker weet dat ik als een speer ga wanneer ik boven de 50kg kom! Telkens als ik erover begin bij de mensen achter de balie, verwijzen ze me door naar de eigenaar, die er nooit is.
Morgen een lekker dagje rust, en dan donderdag weer knallen op m`n borst!

Kan ook de warmte van de afgelopen dagen zijn; evengoed lekker getraind en knal ze a.s. donderdag.:D;)

evengoed lekker getraind en knal ze a.s. donderdag.:D;)
Ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn benen zijn wat vermoeid nu, maar ik had er veel meer uit kunnen en moeten halen, maar als er geen motivatie is, dan is dat heel lastig!

Hoop donderdag op een betere training, maar daar ben ik niet echt bang voor. Borst trainen vind ik sowieso altijd veel leuker dan benen. Maakt het niet zo dat ik benen wat minder aandacht moet geven, want dat zijn net zo goed spieren :)

Ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn benen zijn wat vermoeid nu, maar ik had er veel meer uit kunnen en moeten halen, maar als er geen motivatie is, dan is dat heel lastig!

Hoop donderdag op een betere training, maar daar ben ik niet echt bang voor. Borst trainen vind ik sowieso altijd veel leuker dan benen. Maakt het niet zo dat ik benen wat minder aandacht moet geven, want dat zijn net zo goed spieren :)

Super: dat is motivatie!:)

Kev, die training valt best mee hoor, jij kan er ook niet aandoen dat je gym een squat rack heeft maar misschien als ze zo eigenwijs zijn om er geen aan te schaffen moet je toch veranderen van gym...maarja er zal wel een oplossing komen!

Het kan wel eens tegensteken op een training, even goed rusten en dan gewoon hard knallen zoals je nog nooit hebt geknalt! :wl:

Kev, die training valt best mee hoor, jij kan er ook niet aandoen dat je gym een squat rack heeft maar misschien als ze zo eigenwijs zijn om er geen aan te schaffen moet je toch veranderen van gym...maarja er zal wel een oplossing komen!
Die oplossing is al beloofd door een instructeur die laatst aanwezig was: Er zijn grootse plannen om te gaan verbouwen. Dit gaat betekenen dat er een ruimte van 3 keer de huidige ruimte BIJ komt, en er dus extreem veel ruimte is. Hierdoor komt er inderdaad een squatreck, meer bankjes etc. etc. De verbouwing zou eigenlijk al 2 weken geleden begonnen zijn, maar op het laatste moment (de aannemer stond al binnen om te beginnen) kwam de gemeente met de melding dat de vergunning alsnog niet goedgekeurd was. :S Goed, ik heb tot volgend jaar een abonnement in de sportschool. Als er tegen die tijd nog steeds geen verbouwing heeft plaatsgevonden, ben ik inderdaad weg. In die tijd vind ik hopelijk wel een oplossing om zwaarder te squatten. Laten we hopen dat die verbouwing er gewoon komt!

Damn. Die vakantie killt me! Elke dag sta ik rond 11:00 op, waardoor ik een complete maaltijd mis. Als ik dan de calorieën ga tellen, kom ik voor vandaag op dit uit:

Kcal: 1732
Eiw: 149gr
Khd: 209gr
Vet: 27gr

Op het werk dronk ik elke dag een liter chocomel weg, thuis niet. Ik moet dit echt omhoog zien te krijgen, anders blijf ik zo`n ongespierd mannetje!!

Vanavond Borst en schouders. Heb er weer zin in. De pijn in m`n elleboog lijkt weg te zijn, dus ik hoop vanavond op een goede training!

Jammer man, van die motivatie! Op tijd naar bed gaan helpt ook! Stel je gaat om half 11 op bed, dan ben je rond 6 wel wakker!

Jammer man, van die motivatie! Op tijd naar bed gaan helpt ook! Stel je gaat om half 11 op bed, dan ben je rond 6 wel wakker!
Vandaag was de motivatie al een stuk beter, en dat is dan ook meteen weer te zien in de training! Vrijwel in elke oefening ergens op vooruit gegaan, en zit lekker vol nu! Hoewel ik toch het idee heb dat er vandaag meer uit gehaald kon worden. Misschien dat het aan de magere kcal van vandaag lag. Wat betreft het slapen, no way dat als ik om half 11 naar bed ga, dat ik dan om 6 wakker word. Dan slaap ik nog makkelijk tot 11 uur de volgende ochtend door!

Anyway, hier de workout van vanavond. Sportmaatjesgingen een andere oefening doen, waardoor ik eigenlijk vergeten ben om de decline DB press te doen. Die komt er volgende week dan mooi bij!

9rt0de.png

Uiteindelijk nog geëindigd op 3065 kcal vandaag (199gr eiwit, 284gr khd, 116gr vet )

Vrijdagavond na een volle dag werk in de supermarkt (continu lopen) echt geen zin en puf meer over om de gym in te duiken, en dus maar besloten om de training naar zondagochtend te verplaatsen. Gisterenavond lekker thuis gebleven en het wekkertje gezet om op te staan met een lekkere bak yoghurt, omkleden en hup, de gym in. Duidelijk dat motivatie een grote rol speelt in je training, vandaag weer een aantal PR's gezet!

4tq4av.png

Wederom problemen met de voeding. Ik eet beduidend minder dan een normale werkweek in de vakantie. Maargoed, het is nog steeds niet echt terug te zien in mijn trainingen!

Laatst bewerkt:
Jaja! Dat moet wel een pittige training geweest zijn! :wl:

We zitten ongeveer op hetzelfde niveau makker, laten we groeien en groeien:D

Jaja! Dat moet wel een pittige training geweest zijn! :wl:

We zitten ongeveer op hetzelfde niveau makker, laten we groeien en groeien:D
Hell yeah. Het was een heerlijke training! Een korte, maar zeeeer intensieve training. Zo heb ik ze het liefst :D

Ja, klopt. Ik vind het altijd leuk om de progressie van mensen rond hetzelfde niveau in de gaten te houden. Is altijd een beetje motivatie he!

Hell yeah. Het was een heerlijke training! Een korte, maar zeeeer intensieve training. Zo heb ik ze het liefst :D

Ja, klopt. Ik vind het altijd leuk om de progressie van mensen rond hetzelfde niveau in de gaten te houden. Is altijd een beetje motivatie he!

Goed gedaan! Zeker je curl en na je werk ook nog.Toppie:)

Jammer @ eten hoor! Gek trouwens, ga anders eens een rondje fieten en dan krijg je honger hoor! Of eet lekkere dingen (Brinta+Melk ipv brood)

Jammer @ eten hoor! Gek trouwens, ga anders eens een rondje fieten en dan krijg je honger hoor! Of eet lekkere dingen (Brinta+Melk ipv brood)
Ik vind het ook heel vervelend! Of ik ben laat wakker, en doe geen zak thuis waardoor ik minder eet.. of ik sta laat op, en ga werken. Dan krijg ik wel honger, maar ik mag max. 45 min. pauze, waarvan er al 30 naar de avondpauze gaan. Hierdoor heb ik dus maar 1 keer de tijd om een pauze van 15 minuten te nemen voor een maaltijd: Komt neer op ontbijt, snel daarna maaltijdje thuis, 1 maaltijd op werk, en avondeten.

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Vanavond weer de gym in gedoken, na 8 uur werk in de supermarkt, maar wat een heerlijke training! Lekkere PR's gezet, flinke pomp in mijn borst, en oh wat voelde ik mijn triceps vandaag goed zeg, Daaaamn!

2u5w8z4.png

Weegschaal in de gym gaf net 78,2 aan! Dit is wel savonds, en met kleding.

Vakantie heeft een groot nadeel, maar natuurlijk ook wat voordelen. Een daarvan is overdag trainen! Vandaag dus maar eens een keer overdag de gym in geschoten. Trainingsmaatje wilde geen benen doen, dus heb voor de variatie eens mn schema voor deze week door de war gegooid, vandaag: Rug en schouders!

Opsich wel een lekkere, intensieve training. Voelde de spiertjes goed. Nadat we 1 schouder oefening hebben gedaan, komt er een groep paupers binnen die ineens alle apparaten en stangen in beslag nemen. Hierdoor heb ik besloten om maar 1 oefening (voorkant) schouder te doen, en de rest (zijkant en achterkant) toch maar donderdag. Nu genieten van een shake, en dalijk lekker een filmpje aan!

73os35.png

Vandaag diploma uitreiking gehad. Waar dus het nodige bier genuttigd is. (5 glazen in een half uur :X). Hierdoor kon ik mijn training niet doen zoals normaal. Vandaar ook weer de oude opzet wat betreft gewichten:

Borst
Bench Press: 6x45kg (meer lukte echt niet)
Incline Dumbbell Press: 10x18kg
Incline Dumbbell Flyes: 6x14kg

Biceps Hier maar 1 oefening voor gedaan, 2 sets. Toen aan de bar gaan zitten! :S
Dumbbell Curl: 2x10x12kg

Laten we zeggen dat ik mezelf 1 keer gematst heb. Morgen weer knallen op de benen en schouders!

Vandaag weer eens een mogelijkheid gevonden de gym in te schieten. Hele dag gewerkt (8 uur in een supermarkt), waardoor ik -zoals gewoonlijk deze vakantie- te weinig heb gegeten. Denk dat ik dat nu terug zie in mijn resultaten: Lichaamsgewicht blijft gelijk, het gewicht bij de workouts zijn gelijk of minder dan de vorige. Of zou het toch zijn omdat ik gestopt ben met de creatine? Ik heb geen idee!

In ieder geval, was deze training qua gewichten een wat mindere training, maar voor mijn gevoel een goede. Bij de bench press heb ik mijn borst aangesproken als nooit tevoren, althans, dat idee heb ik: Misschien toch niet zo`n slechte zet om hem wat lager in gewichten te pakken, en te optimaliseren op uitvoering. Voor de rest van de oefeningen, niet speciaals: Geen vooruitgang, maar ook geen achteruitgang. Volgende training morgenvroeg, en dan wil ik weer eens lekker gaan knallen!!

9hj5a0.png

Terug
Naar boven