- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, op je fotos te zien ben je nog niet uitgegroeid, ik ging pas op mijn 17e trainen want mij ook beter lijkt voor jou. Misschien heeft je instructeur toch wel een beetje gelijk dat je gaat deadliften terwijl je midden in de groei enzo zit.
Rug is nog nietvolgroeid enzo.
27-6-11
3x5 Squat 45kg (Volgende keer gaat er wat meer op, vandaag maar even niet gedaan vanwege die hitte)
3x5 Standing military press 22kg~ (Zelfde als squat)
3x5 BOR 40kg (Voorlopig wel ff m'n max als ik m'n vorm wil behouden)
2x8 Chin-ups (Halve Chin-ups met 1 a 2 sec rust ertussen)
Trainen ging moeizaam vandaag, 't was dus t*fus heet en ik kreeg midden op de training ook buikpijn. Waarschijnlijk wat teveel gegeten voor het trainen.
Abs dus ook maar even weggelaten. Ik doe die leg raises wel bij workout A.
Hopelijk kan ik woensdag even m'n deadlift/squat filmen...
)Dat is crap.Tja, op je fotos te zien ben je nog niet uitgegroeid, ik ging pas op mijn 17e trainen want mij ook beter lijkt voor jou. Misschien heeft je instructeur toch wel een beetje gelijk dat je gaat deadliften terwijl je midden in de groei enzo zit.
Rug is nog nietvolgroeid enzo.
Nee, is prima. Ik vind het alleen maar fijn om gecorrigeerd te worden.
Ik deed Rippetoe ja.Je zegt dat je rippetoe doet? Youtube filmpjes laten geen zak zien, als je wat wil leren bekijk [Link niet meer beschikbaar]
) aansterken voordat ik weer met losse gewichten kan beginnen.