pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik mocht weer beginnen met losse gewichten en ik stelde zelf weer om opbouwend te beginnen en dat vond m'n fysio "prima".Maandag 6-6-11
3x5 squat 40kg
Je bent in 1,5 maand geen 1 kilo omhoog gegaan in je squat?!
Wat doe je verkeerd?
Ja, ik eet al meer dan toen en nog 1L melk extra.500 kcal surplus voor jou, en niet bang zijn om zwaar te trainen
In wording he

Thanks brah, t gaat lekker inderdaad

Ja echt jammer dat je loopt te tornen aan zo'n top schema.
Maar succes.
Ja echt jammer dat je loopt te tornen aan zo'n top schema.
Maar succes.
Idd die sitting hammer curls + leg raise hebben amper meerwaarde: pak je zo mee met deadlift. Chins is wel een topper.
Ja, ik eet inmiddels al meer en drink ook veel meer melk.
Thanks, euh ik train inmiddels 4 maanden waarvan ongeveer 2 maanden met SS en olgens mij werd het na een half jaar trainen geadviseerd om te beginnen met split. Ik wacht dat sowieso af en waarschijnlijk ga ik nog wel wat langer door met SS.hey kerel, veel succes in het behalen van je doelstellingen. Waarom ga je eigenlijk niet over op split, ik zie namelijk dat je veel dingen aan t rippetoe schema toevoegd?
Melk vind ik een prima kcalbron als je voor kracht gaat (anders zou je SS niet doen). Zoveel boost dat je vet% niet en melk zit vol anabole stoffen.Melk is imo zonde van Kcals, haal het lekker uit (schone) voeding.
Ik zou niet weten wat er mis is met melk ?
Melk vind ik een prima kcalbron als je voor kracht gaat (anders zou je SS niet doen). Zoveel boost dat je vet% niet, en melk zit vol anabole stoffen.
Btw, je moet van SS Novice veranderen als je geen progressie meer boekt (na enkele deloads, als je vastzit en echt niet meer vooruitgaat) dan kan je naar SS Advanced Novice gaan![]()
Ik weeg 63 kilo brah, zonde van de Kcals gaat bij mij op dit moment niet echt op.Melk is imo zonde van Kcals, haal het lekker uit (schone) voeding.