MuscleMeat

Van schrale 15-jarige ecto naar ExtremeLeanRippedAssMother****er

• Topic Starter Topic Starter
29-7-11
3x5 Squat 40kg
3x5 Standing military press 22 kg~
3x5 Barbell rows 40kg
2x8 Chin-ups (Halve chin-ups waarvan de eerste 6/5 hangend)

Maandag 6-6-11

3x5 squat 40kg

Je bent in 1,5 maand geen 1 kilo omhoog gegaan in je squat?!
Wat doe je verkeerd?

500 kcal surplus voor jou, en niet bang zijn om zwaar te trainen

Maandag 6-6-11

3x5 squat 40kg

Je bent in 1,5 maand geen 1 kilo omhoog gegaan in je squat?!
Wat doe je verkeerd?
Ik mocht weer beginnen met losse gewichten en ik stelde zelf weer om opbouwend te beginnen en dat vond m'n fysio "prima".
Maar dat opbouwen gebeurt niet heel serieus meer, ik voel aan dat ik best weer zwaar kan trainen

500 kcal surplus voor jou, en niet bang zijn om zwaar te trainen
Ja, ik eet al meer dan toen en nog 1L melk extra.

27-7-11
3x5 Squat 45kg
3x8 Bench press 45kg (Telt niet helemaal, ik had 3 spotters(na elkaar) die alle 3 te snel hielpen -_-)
1x5 Deadlift 60kg
2x5 Dips (Halve dips zonder rust)
1x10 Dips (Diepe dips met hulp van spotter zonder rust)

Animal

Was ook no offense brah je bent goed bezig

29-7-11
3x5 Squat 50kg
3x5 Standing military press 27 kg~
1x5 Barbell rows 40kg
1x5 Barbell rows 45kg (Net wat te zwaar om zonder cheat reps te doen)
2x5 Barbell rows 40kg
2x8 Chin-ups (Halve maar zonder rust, awwyeah)
2x10 Sitting hammer curls 10kg
2x10 Leg raises

hey kerel, veel succes in het behalen van je doelstellingen. Waarom ga je eigenlijk niet over op split, ik zie namelijk dat je veel dingen aan t rippetoe schema toevoegd?

Ja echt jammer dat je loopt te tornen aan zo'n top schema.

Maar succes.

Idd die sitting hammer curls + leg raise hebben amper meerwaarde: pak je zo mee met deadlift. Chins is wel een topper.

Ja echt jammer dat je loopt te tornen aan zo'n top schema.

Maar succes.
Idd die sitting hammer curls + leg raise hebben amper meerwaarde: pak je zo mee met deadlift. Chins is wel een topper.

Het tornen aan het schema valt wel mee hoor, de chins, leg raises en dips staan zelf al in het schema als optioneel en Rippetoe zegt zelf dat je curls wel 1x in de week kan toevoegen als je daar zin in hebt.

Ben wel van plan om af en toe nog wat oefeningen toe te voegen aan m'n training, ook een beetje naar aanleiding van dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/why-the-traditional-rippetoe-ss-program-sucks-balls-282741/

Volgens mij mag je KCal ook wel wat opschroeven?
Ja, ik eet inmiddels al meer en drink ook veel meer melk.

hey kerel, veel succes in het behalen van je doelstellingen. Waarom ga je eigenlijk niet over op split, ik zie namelijk dat je veel dingen aan t rippetoe schema toevoegd?
Thanks, euh ik train inmiddels 4 maanden waarvan ongeveer 2 maanden met SS en olgens mij werd het na een half jaar trainen geadviseerd om te beginnen met split. Ik wacht dat sowieso af en waarschijnlijk ga ik nog wel wat langer door met SS.

Melk is imo zonde van Kcals, haal het lekker uit (schone) voeding;).

Melk is imo zonde van Kcals, haal het lekker uit (schone) voeding;).
Melk vind ik een prima kcalbron als je voor kracht gaat (anders zou je SS niet doen). Zoveel boost dat je vet% niet en melk zit vol anabole stoffen.
Ik ken genoeg voorbeelden die super gainen op melk (wel naast andere voeding) ;) Ik zou niet weten wat er mis is met melk ?

Btw, je moet van SS Novice veranderen als je geen progressie meer boekt (na enkele deloads, als je vastzit en echt niet meer vooruitgaat) dan kan je naar SS Advanced Novice gaan :)

Laatst bewerkt:
Melk vind ik een prima kcalbron als je voor kracht gaat (anders zou je SS niet doen). Zoveel boost dat je vet% niet, en melk zit vol anabole stoffen.

Btw, je moet van SS Novice veranderen als je geen progressie meer boekt (na enkele deloads, als je vastzit en echt niet meer vooruitgaat) dan kan je naar SS Advanced Novice gaan :)

In goede voeding zitten meer 'anabole' stoffen.

Als je erop gaint is het toch goed ? Wat is er mis met melk ?

Terug
Naar boven