Fitness Seller

Van zware bodybuilding kuren naar lichte kuren crossfit kuurtjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een echte wetenschapper verstaat tenminste wat hij leest en kan dat dan ook uitleggen zodat iedereen dat verstaat.

lmao ga naar de universiteit en je krijgt gegarandeerd colleges van t*fus slimme wetenschappers die extreem matig zijn in het communiceren van hun kennis.

lerarenopleidingen kunnen we dus ook meteen afschaffen, want elke willekeurige natuurkundige kan wel VWO natuurkunde geven, hij snapt het zelf immers hartstikke goed :roflol:

lmao ga naar de universiteit en je krijgt gegarandeerd colleges van t*fus slimme wetenschappers die extreem matig zijn in het communiceren van hun kennis.

lerarenopleidingen kunnen we dus ook meteen afschaffen, want elke willekeurige natuurkundige kan wel VWO natuurkunde geven, hij snapt het zelf immers hartstikke goed :roflol:
We kunnen het hele onderwijssysteem afschaffen. Als je gewoon iemand hebt die het goed verstaat, dan kan hij het ook uitleggen zodat iedereen het verstaat. Ofwel; iedereen kan z'n MSc behalen door gewoon les te krijgen van iemand die z'n vak verstaat.

Zeker je school niet afgemaakt he ?

:roflol: Wat een topic toch weer. Butthurt mensen all over the place, loting it.
Dit topic mist alleen nog iemand die met zijn diploma's komt zwaaien, iemand Mister10 al een pm gestuurd?

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Mister10 en Skydirk lijken mij ook twee personen die precies heel goed met elkaar overweg zouden kunnen :roflol:
Skydirk is geen true 100% natural helaas, dan kom je er bij meneer 10 niet in!

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Ik ben toch niet zo schijnheilig om zoals jij rond te lopen met een shirt van TRUE NATURAL en dan langs de andere kant body builders te begeleiden met hun kuurtjes. En als er in de andere topics (niet de AS sectie) een beginneling van 16 jaar kan belachelijk gemaakt worden omdat hij een onnozele vraag stelt, ben je er ook als de eerste bij. Daar slaat MISTER10 de nagel op de kop als hij het over puberaal gedrag heeft. Niet iets wat ik zou verwachten van iemand die gestudeerd heeft en beseft dat er mensen van alle niveaus op een forum zitten. Het zit het trouwens met de vrouwtjes? Kun je daar eigenlijk normaal mee converseren?
Waarom dit gepost wordt is wel een erg zwaktebod. Ik ken het "vrouwtje" van van Gaalen toevallig, niks mis mee hoor en ze praten ook gewoon met elkaar, lijken elkaar zelfs te begrijpen. :o

Graag de discussie via pm voortzetten heren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven