AndroidHealthClinic

Van zware bodybuilding kuren naar lichte kuren crossfit kuurtjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onderzoeken letterlijk copiëren maar zelf niet in begrijpelijke tekst kunnen uitleggen, dat bedoel ik met pseudowetenschappers. Een echte wetenschapper verstaat tenminste wat hij leest en kan dat dan ook uitleggen zodat iedereen dat verstaat.

Idd dat vind Mister10 ook:

Gelukkig is GetXXL niet meer.
Ik heb hem vooral ervaren als iemand met extreem puberaal gedrag die zichzelf probeerde te verheffen door anderen te kleineren. Je weet wel, de populaire pestkop van op school.

Verder kon ie goed kopiëren en zelfs een beetje samenvatten.

Mijn word ook expert reeks is natuurlijk ook super garppig, gezien ik met lappen copy paste werk Mister10 belachelijk maak met de titel van de reeks. :cool:

Mister10 en Skydirk lijken mij ook twee personen die precies heel goed met elkaar overweg zouden kunnen :roflol:

Ik ben toch niet zo schijnheilig om zoals jij rond te lopen met een shirt van TRUE NATURAL en dan langs de andere kant body builders te begeleiden met hun kuurtjes. En als er in de andere topics (niet de AS sectie) een beginneling van 16 jaar kan belachelijk gemaakt worden omdat hij een onnozele vraag stelt, ben je er ook als de eerste bij. Daar slaat MISTER10 de nagel op de kop als hij het over puberaal gedrag heeft. Niet iets wat ik zou verwachten van iemand die gestudeerd heeft en beseft dat er mensen van alle niveaus op een forum zitten. Het zit het trouwens met de vrouwtjes? Kun je daar eigenlijk normaal mee converseren?

Laatst bewerkt:
Ik ben toch niet zo schijnheilig om zoals jij rond te lopen met een shirt van TRUE NATURAL en dan langs de andere kant body builders te begeleiden met hun kuurtjes. En als er in de andere topics (niet de AS sectie) een beginneling van 16 jaar kan belachelijk gemaakt worden omdat hij een onnozele vraag stelt, ben je er ook als de eerste bij. Daar slaat MISTER10 de nagel op de kop als hij het over puberaal gedrag heeft. Niet iets wat ik zou verwachten van iemand die gestudeerd heeft en beseft dat er mensen van alle niveaus op een forum zitten. Het zit het trouwens met de vrouwtjes? Kun je daar eigenlijk normaal mee converseren?
Wat een opgekropte frustratie skydirk (of is het pseudofrustratie?). Had ook niks anders van je verwacht dan wat ongefundeerde laster. Je kon niks vinden he, van wat ik zogenaamd had gecopy paste?

Laatst bewerkt:
Ben je boos dirk?

Misschien moet je eens bij hem langsgaan, skydirk :cool:

Leuke discussie :popcorn::popcorn: (tweede emoticon is trouwens ge-copy/paste :eek:)

Nee, helemaal niet. Waarom?

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Is er iets in je laatste post dat mij zou moeten kwaad maken??? Had de posts zelf nog niet gelezen want ben laat in de namiddag gaan fietsen en ga nu pas eens op internet.

Nee, helemaal niet. Waarom?

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Is er iets in je laatste post dat mij zou moeten kwaad maken??? Had de posts zelf nog niet gelezen want ben laat in de namiddag gaan fietsen en ga nu pas eens op internet.
Misschien pseudokwaad? Ik weet het niet.

Skydirk waarom ben je nou boos?

ben je boos pluk een roos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven