XXL Nutrition

Vanmiddag trainen bij Hans Kroon

mijn gym is gewoon open, terecht ook :D. goede vrijdag stelt toch ook geen reet voor, gewoon afschaffen die handel

Hans Kroon haha.

Yep, als ik zeg dat mn sups van bbex afkomen zeg jij? ;)

Veel te duur spul.

We gaan nog even naar een sportschool in Westervoort naar een afnemer van ons, die is ook gewoon open. Zoals het hoort..onze sportschool is nl. vandaag ook dicht evenals zo & ma. Heb gisteren vast vooruit getraind anders had ik 2x2 verplichte vrije dagen gehad (do-vr & zo-ma) .

Hans Kroon is een zeer sympathieke persoonlijkheid. Hij is niet meer zo groot als hij ooit was, kennelijk tabak van het BB-gedoe gekregen?

Krijg je tabak van BB-gedoe? Wat voor tabak is dat? Is het te pruimen?

Heb gewoon niet gevraagd, maar het viel me op omdat ik dacht dat hij dus 50cm armen zou hebben.
als ik mag raden: tabak van het vele eten? Je moet nogal wat kcals verstouwen wil je zoveel spiermassa behouden..lees verhalen van mannen die op 6000 kcal onderhoud zitten. Dat lijkt me niet echt prettig als je eens een aantal dagen weinig eetlust hebt. Gelijk 3-5 kg afvallen.

Hans "is een beetje anders" Kroon, de Necedo-pijper.

• Topic Starter Topic Starter
jaja dat weet iedereen onderhand wel.

toch ga ik er een keertje trainen.

Nee eduard is een zegen.

Er wordt dan wel heel negatief gedaan over Hans Kroon maar de meeste van dit forum 99%:D komt niet eens in de buurt van hem Natural, behalve dan 3xl:D

Laatst bewerkt:
respect voor wat hij heeft opgebouwd. maar dat anti-aas gebrul siert niet.

Heuj chunky, waren jullie die twee gasten van tegen de 2 meter die zo rond kwart over vijf half 6 stopten?

Met allebei ferme armen, zeg maar :D

houston zei:
Er wordt dan wel heel negatief gedaan over Hans Kroon maar de meeste van dit forum 99%:D komt niet eens in de buurt van hem Natural, behalve dan 3xl:D

Pff ik denk niet eens dat hij op zal vallen in een gym die hele Hans Kroon.:D

uncLez zei:
Heuj chunky, waren jullie die twee gasten van tegen de 2 meter die zo rond kwart over vijf half 6 stopten?

Met allebei ferme armen, zeg maar :D

Dus jij traint ook bij Hans Kroon?

wat vindt je van Hans Kroon?

RichardV zei:
Pff ik denk niet eens dat hij op zal vallen in een gym die hele Hans Kroon.:D

idd is niet meer dan de gemiddelde ecto in mijn gym

hans-kroon-web.jpg

Oh is hij dat, kan t zijn dat ik wel es een interview over doping heb gezien op tv? Was volgens mij ook met Jonkman en een paar andere bb-ers.

Terug
Naar boven