XXL Nutrition

Vanmiddag trainen bij Hans Kroon

• Topic Starter Topic Starter
uncLez zei:
Ahja, cool. Dikke armen, dude! Ik was die ongeschoren gast die zat op te warmen op de fiets toen jullie die one-arm cable curls aan het doen waren en zo mooi mee kon kijken wat jullie aan het doen waren :D

@houston: jah, hij gebruikt nog steeds HST, maar gooit er regelmatig shock-trainingen tussendoor. Hoe zijn eigen dieet precies in elkaar steekt weet ik niet. Hij eet vegetarisch, dat wel. En veel, dat ook :)

@Mugje:
Hij traint niet zo zwaar, maar super-intensief. Qua gewichten zou ik het meeste met hem mee kunnen doen, maar als ik in zijn tempo mee zou lopen, denk ik dat hij me compleet sloopt...

thnx!

eej mare ik weet nog niet echt wie je bedoeld eigenlijk. Weet alleen dat die rakker van die foto op de fiets zat toen wij die curls deden.

Ben jij dat dan?

z'n tempo was idd moordend. Zelf zweette hij ook de klere.

Hahaha,
dat mocht ik willen dat ik dat was.
Ik ben maar een klein mannetje, dus je kan me makkelijk over het hoofd gezien hebben :)

Kwam binnen toen jullie al aan de cable curls waren, ging effe opwarmen op de fiets en toen nokten jullie al volgens mij. Zat recht boven jullie op de fiets.
1.77 ongeveer, donker haar, gemillimeterd. Ongeschoren dus. Wit shirt meestal aan en een driekwart broek.
Verder valt er weinig over me te vertellen :D

Sorry kerel, je staat niet in me herrinnering.

die weegschaal daar klopt die een beetje trouwens?

Vraag me af Wat Hans Kroon zal denken wanneer hij deze thread leest.:D

der wordt geen kwaad woord over de beste man gerept toch?

zit ie hier ook wel eens dan?

Nou bij deze Hans:

Ga trainen!

chunky zei:
Sorry kerel, je staat niet in me herrinnering.

Nou... ik weet weer genoeg, m'n fysiek is nog verre van indrukwekkend ;)
Magoed, dat wis tik zel fook al wel eigenlijk, hehehehe

Volgens mij klopt die weegschaal wel redelijk, maar hij lijkt iets meer aan te geven dan je daadwerkelijk weegt... Ik heb het alleen nooit eens fatsoenlijk vergeleken.

houston zei:
Er wordt dan wel heel negatief gedaan over Hans Kroon maar de meeste van dit forum 99%:D komt niet eens in de buurt van hem Natural, behalve dan 3xl:D

Als je zo'n lichaam hebt opgebouwd na jarenlang trainen en op je voeding te hebben gelet en al je geld aan de nieuwste supps te hebben uitgegeven.. wat een domper, dan kom je toch zwaar bedrogen uit.
Dan ben ik liever juiced to the eyeballs en dan een echte bodybuilding physiek hebben.
What a waste of time.

Mars zei:
Als je zo'n lichaam hebt opgebouwd na jarenlang trainen en op je voeding te hebben gelet en al je geld aan de nieuwste supps te hebben uitgegeven.. wat een domper, dan kom je toch zwaar bedrogen uit.
Dan ben ik liever juiced to the eyeballs en dan een echte bodybuilding physiek hebben.
What a waste of time.

Wat een onzin...
Als je er welbewust voor kiest niet aan de AAS te gaan en je leeft met de wetenschap dat je voor je huidige fysiek KEI- en KEI-hard gewerkt hebt is dat helemaal geen domper. Dan kun je gewoon trots zijn op dat resultaat.
Tevens weet je meestal vantevoren al dat je een bepaalde fysiek niet gaat redden. Dat is ook gewoon een keuze, net als het jouw keuze dan zou zijn (of al is) om je heil in de AAS te zoeken. Dat heeft nies met bedrogn uitkomen te maken...

Mars zei:
What a waste of time.

:roflol:

uncLez zei:
Wat een onzin...
Als je er welbewust voor kiest niet aan de AAS te gaan en je leeft met de wetenschap dat je voor je huidige fysiek KEI- en KEI-hard gewerkt hebt is dat helemaal geen domper. Dan kun je gewoon trots zijn op dat resultaat.
Tevens weet je meestal vantevoren al dat je een bepaalde fysiek niet gaat redden. Dat is ook gewoon een keuze, net als het jouw keuze dan zou zijn (of al is) om je heil in de AAS te zoeken. Dat heeft nies met bedrogn uitkomen te maken...

tja als je AAS gebruikt moet je niet KEI- en KEI-hard werken he....

pppfffffff...

houston zei:

Idd. Dat 'ie niet groot is zou ik echter niet willen zeggen.

biceps-curl-s.jpg

Lijkt echter alsof de benen niet zo enorm zijn. Pecs ook niet gigántisch uitpuilend. Dat valt me overigens vaak op bij niet-gebruikers, dat de pecs vrij 'plat' zijn vergeleken met gebruikers?

Valt iig wel op dat je de mensen die het hoogste woord voeren in de AS-sectie amper ooit ziet in de voeding en trainingshoek. En da's echt niet omdat degenen die daar wel zijn, allemaal beginners zijn.
Ontegenzeggelijk moet je er als niet-gebruiker veel harder aan trekken om alles in balans te krijgen qua voeding, training en rust omdat je niet zo snel kan groeien zonder AS, maar wel veel sneller overtraind raakt.

Train zelf al 18 jaar naturel en is voor mij een "way of life", of iemand gebruikt of niet moet hij zelf bepalen, voor mij is de gezondheid het grootste goed.

Ik vind die gast er trouwens top uit zien voor een naturel, netjes:thumbs:

Dave Hawk zei:
Train zelf al 18 jaar naturel en is voor mij een "way of life", of iemand gebruikt of niet moet hij zelf bepalen, voor mij is de gezondheid het grootste goed.

Ik vind die gast er trouwens top uit zien voor een naturel, netjes:thumbs:

Dat mag ook wel dat je hem er top uit vindt zien.

Terug
Naar boven