AndroidHealthClinic

Vanmiddag trainen bij Hans Kroon

Gaan die mensen zich daar nou ook met je gebruik bemoeien als je overduidelijk aan de AS zit? Die Hans heeft echt zo'n EO kop, dus het zou me niks verbazen.

jordy zei:
idd is niet meer dan de gemiddelde ecto in mijn gym

hans-kroon-web.jpg

foto komt niet goed uit komt door z'n vestje.

Zo'n EO kop :D

axestream zei:
Gaan die mensen zich daar nou ook met je gebruik bemoeien als je overduidelijk aan de AS zit? Die Hans heeft echt zo'n EO kop, dus het zou me niks verbazen.

eo kop heb je wel gelijk in:D

houston zei:
Dus jij traint ook bij Hans Kroon?
Yep.

wat vindt je van Hans Kroon?
Erg sympathieke vent. Is bereid om tijd voor je te nemen als je er om vraagt en heeft mij in ieder geval vooral op gebied van voeding veel geholpen en doet dat nog steeds.

Ik houd mij zelf tot nog toe ook verre van AAS, dus ik kan me verder niet storen aan zijn fervente anti-doping standpunt, dat volgens mij in die NeCeDo-columns veel harder lijkt te zijn dan het in werkelijkheid is.
Ik persoonlijk vind AAS-gebruik ieders eigen keuze, maar probeer zelf zonder AAS een brute fysiek te bereiken, want denk dat dat mogelijk moet zijn en in the long run gezonder is.

uncLez zei:
Yep.

Erg sympathieke vent. Is bereid om tijd voor je te nemen als je er om vraagt en heeft mij in ieder geval vooral op gebied van voeding veel geholpen en doet dat nog steeds.

Ik houd mij zelf tot nog toe ook verre van AAS, dus ik kan me verder niet storen aan zijn fervente anti-doping standpunt, dat volgens mij in die NeCeDo-columns veel harder lijkt te zijn dan het in werkelijkheid is.
Ik persoonlijk vind AAS-gebruik ieders eigen keuze, maar probeer zelf zonder AAS een brute fysiek te bereiken, want denk dat dat mogelijk moet zijn en in the long run gezonder is.

Is Hans Kroon nog een beetje breed dan?
Vooral die vriend was altijd een giant.

hier nog een foto van die vriend.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Traint deze kerel daar nog steeds dan?

Mjah, hij is nu een stuk droger en lichter dan een paar jaar geleden. Hij zou hier en daar iets voller mogen van mij, maar dat is zijn keuze. Het tekent wel mooi af allemaal.

Ik weet niet of je nou die grote n*ger bedoelt of die grote blanke :)
Allebei zijn frickin' huge in ieder geval...

Edit: die grote blanke dus :D Jah, die traint er nog ja. Zonder snor tegenwoordig. Ziet er een stuk beter uit, hehehe

uncLez zei:
Mjah, hij is nu een stuk droger en lichter dan een paar jaar geleden. Hij zou hier en daar iets voller mogen van mij, maar dat is zijn keuze. Het tekent wel mooi af allemaal.

Ik weet niet of je nou die grote n*ger bedoelt of die grote blanke :)
Allebei zijn frickin' huge in ieder geval...

Edit: die grote blanke dus :D Jah, die traint er nog ja. Zonder snor tegenwoordig. Ziet er een stuk beter uit, hehehe

Gebruikt Hans Kroon ook nog steeds HST?
En hoe ziet z'n dieet er tegenwoordig uit dan heeft hij al een ketogeen dieet gedaan?

Als je dan toch bij Hans Kroon gaat trainen, kun je niet een foto van 'm maken? Ben toch wel benieuwd geworden naar z'n fysiek :)

KaLe zei:
respect voor wat hij heeft opgebouwd. maar dat anti-aas gebrul siert niet.
Dat KROONT hem idd niet nee.

• Topic Starter Topic Starter
Oke ben er dus gister wezen trainen!

@ unclez, ja! ik was die rakker met dat witte shirt, met dat oog op half zeven.

wie ben jij dan?

Ik heb opzich wel lekker getraind, tri en bi gedaan met me maat mee.

ik kreeg 1 keer een opmerking dat ik scheef voor de push down stond, dus vooruit, kan ik em ook geen ongelijk in geven. Verder geen woord gewisseld omdat hij zelf ook aan het trainen was.

Hij trainde zelf zeer intensief moet ik zeggen, die vriend die je op de foto's ziet hier, trainde ook. Respectabel figuur, qua grote dan.

Allebei zijn ze kurkdroog dus dat ziet er dan al snel goed uit natuurlijk.

Verder wel een mooie gym hoor.

Zag Kroon er zelf ook een beetje groot uit?
En wat voor gewichten gebruikte hij?

Dit vraag ik gewoon uit interesse en niet om em af te zeiken hoor:D

tsja ik let eigenlijk altijd meer op mezelf als ik aan het trainen ben.

ik zag em alleen een keer bors doen met mssh 80 kg dus das niet echt heel bijzonder. hij was ook leg press en hack squats aan het doen, gewicht heb ik echt niet lopen tellen.

z'n benen zagen er wel goed uit. totale indruk van z'n fysiek was wel oke. Van die vriend van em zag er beter uit.

Kon je geen foto's maken?:D

nee :D

chunky zei:
Oke ben er dus gister wezen trainen!

@ unclez, ja! ik was die rakker met dat witte shirt, met dat oog op half zeven.

wie ben jij dan?

Ahja, cool. Dikke armen, dude! Ik was die ongeschoren gast die zat op te warmen op de fiets toen jullie die one-arm cable curls aan het doen waren en zo mooi mee kon kijken wat jullie aan het doen waren :D

@houston: jah, hij gebruikt nog steeds HST, maar gooit er regelmatig shock-trainingen tussendoor. Hoe zijn eigen dieet precies in elkaar steekt weet ik niet. Hij eet vegetarisch, dat wel. En veel, dat ook :)

@Mugje:
Hij traint niet zo zwaar, maar super-intensief. Qua gewichten zou ik het meeste met hem mee kunnen doen, maar als ik in zijn tempo mee zou lopen, denk ik dat hij me compleet sloopt...

Terug
Naar boven