- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jordy zei:idd is niet meer dan de gemiddelde ecto in mijn gym
![]()
axestream zei:Gaan die mensen zich daar nou ook met je gebruik bemoeien als je overduidelijk aan de AS zit? Die Hans heeft echt zo'n EO kop, dus het zou me niks verbazen.

Yep.houston zei:
Erg sympathieke vent. Is bereid om tijd voor je te nemen als je er om vraagt en heeft mij in ieder geval vooral op gebied van voeding veel geholpen en doet dat nog steeds.
uncLez zei:Yep.
Erg sympathieke vent. Is bereid om tijd voor je te nemen als je er om vraagt en heeft mij in ieder geval vooral op gebied van voeding veel geholpen en doet dat nog steeds.
Ik houd mij zelf tot nog toe ook verre van AAS, dus ik kan me verder niet storen aan zijn fervente anti-doping standpunt, dat volgens mij in die NeCeDo-columns veel harder lijkt te zijn dan het in werkelijkheid is.
Ik persoonlijk vind AAS-gebruik ieders eigen keuze, maar probeer zelf zonder AAS een brute fysiek te bereiken, want denk dat dat mogelijk moet zijn en in the long run gezonder is.

Jah, die traint er nog ja. Zonder snor tegenwoordig. Ziet er een stuk beter uit, heheheuncLez zei:Mjah, hij is nu een stuk droger en lichter dan een paar jaar geleden. Hij zou hier en daar iets voller mogen van mij, maar dat is zijn keuze. Het tekent wel mooi af allemaal.
Ik weet niet of je nou die grote n*ger bedoelt of die grote blanke
Allebei zijn frickin' huge in ieder geval...
Edit: die grote blanke dusJah, die traint er nog ja. Zonder snor tegenwoordig. Ziet er een stuk beter uit, hehehe
toch niet gekhouston zei:hier nog een foto van die vriend.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Traint deze kerel daar nog steeds dan?

RobertHosper zei:

Dat KROONT hem idd niet nee.KaLe zei:respect voor wat hij heeft opgebouwd. maar dat anti-aas gebrul siert niet.
houston zei:moet je nagaan deze foto is van 6 jaar geleden, dus hij moet nu nog stukken groter zijn![]()

chunky zei:Oke ben er dus gister wezen trainen!
@ unclez, ja! ik was die rakker met dat witte shirt, met dat oog op half zeven.
wie ben jij dan?