XXL Nutrition

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

Toch raar dat je bijna evenveel bencht als deadlift :P

• Topic Starter Topic Starter
haha nee mann gewoon 30 shakes per dag en niks aan de hand!

brinta door een rietje!

brinta is goor :(

doet ook echt ****ing pijn atm.. en brinta is niet mn ding sorry :p

hoe staat het hier? al weer kunnen trainen of nog last van de kaak?

nog steeds behoorlijk last, maar het plan is om zaterdag schouders en benen te pakken zodat ik deze week alsnog alle spiergroepen 1x heb gehad.

zit overigens te denken om toch weer over te stappen naar het schema waarbij je de schouderkoppen verdeeld over de week.. dus voorkant bij borst, achterkant bij rug en zijkant bij armen..

Morgen maar eens de Benen, Schouders en Traps aanpakken..

zal waarschijnlijk een wat lichtere training dan normaal zijn, durf nog geen druk op mn kop te zetten ivm die verstandskiezen..

moet je proberen krachtig en lang uitademen vanuit je buik.

Suc6 met je training en verstandskiezen.:)

Ik ga me er zo aan wagen :D Benen, Schouders en Traps!

- Squat 5x5
- Legpress 4x8
- Leg Extension 4x8-12
- Leg Curl 4x8-12
- Seated Calf Raises 4x8-12
- Calf Press 4x8-12

- DB Shoulder Press 5x5
- Side Raises 4x8
- Front Raises 4x8
- Reverse Flyes 4x8

- Shrugs 4x8-12
- Reverse Shrugs 4x8-12

Ben benieuwd, net wel een redelijk ontbijt naar binnen weten te krijgen ondanks die verstandskiezen, maar weet niet hoe mn bek er op reageert als ik 100kg in mn nek leg of dumbbells van 30kg omhoog probeer te rammen :p

woog vanochtend trouwens gewoon nog 85kg op nuchtere maag, naakt en na het pissen dus dat is wel beter :)

Pfoe overwachts lekkere training :D

Benen, Schouders en Traps

- Squat

5x80kg
5x90kg
5x100kg
5x105kg
3x110kg PR!

- Legpress

4x8x200kg

- Leg Extension

2x8x45kg (per been)
2x8x80kg (fs, 2 benen)

- Leg Curl

1x8x75kg
3x8x80kg VPR!

- Seated Calf Raises

1x12x130kg
3x10x150kg
(ongelukje gehad, het voetensteuntje klapte om na de laatste rep van mn 3e set.. gelukkig bleef de stang ineens hangen ergens halverwege anders waren mn quads nu geplet geweest :|)

- Standing Calf Raises

3x12x90kg
1x24x50kg (3 verschillende voetstanden)

- DB Shoulder Press

5x5x30kg

- Side Raises

4x8x12kgVPR!

- Front Raises (rope grip op cable)

1x8x10kg
3x8x12,5kgVPR!

- Reverse Flyes (kinesis)

4x8xstand 7

- Shrugs

2x8x90kg
2x8x80kg (squeezeee :D)

- Reverse Shrugs

4x8x70kg

Hierna nog een ss gedaan van Rope Curls ss Cable Curls en 4 setjes dippen om de armpjes ook nog wat aan te pakken na 3 dagen niks doen :)

Overall: Erg tevreden :D man ik was echt bang dat dit een faal dag zou worden na die verstandskiezen, maar het was precies het tegenovergestelde! Ging erg lekker, schrok wel een beetje van mn ongelukje met de calf raises!

Zin in maandag :D Borst + Triceps

erg lekkere training met zware gewichten. Benen schouders trapz lijkt me erg zwaar en veel, respect! Die rust heeft je goed gedaan zie ik

Thanks man :) Was ook wel erg veel hoor, training duurde meer dan anderhalf uur :O maargoed de rust heeft me idd goed gedaan want ik knal er weer lekker hard uit :D

jaa rust is belangrijk wat ik nog al wel eens vergeet. Hoe staan je stats er nu voor gewicht, bf, omvang armen etc? al veel positieve veranderingen gezien in vergelijking met bv 3 maanden geleden?

uhm gaat wel goed eigenlijk.. 3 maanden geleden was ik aardig afgevallen en woog ik iets van 81kg bij 15% vet ofzo..(niet eens op nuchtere maag) en mn armen waren 37cm koud geloof ik..

Nu weeg ik 85kg met iets minder vet en armen meten ongeveer 38cm koud..

armen groeien niet zo hard naar mijn idee.. heb ook echt een redelijke piek want verschil tussen aangespannen en niet aangespannen is ongeveer 6cm lol

Terug
Naar boven