XXL Nutrition

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

• Topic Starter Topic Starter
****ing zenuwachtig voor de fysio morgen.. trainen gaat net zo lekker dus zou echt balen als ik nu weer een terugslag krijg..

komt vast goed gozer!

khoop het

Succes man morgen!

thanks danny! als ik realistisch ben denk ik dat hij zegt dat ik 2 weekjes rust moet pakken.. maar als het maar niet 6-8 weken is!

thanks danny! als ik realistisch ben denk ik dat hij zegt dat ik 2 weekjes rust moet pakken.. maar als het maar niet 6-8 weken is!

Als je er nog op tijd bij bent zal dat idd wel het geval zijn, ik heb nog weken doorgelopen met m'n lies en daar ''pluk ik nu de vruchten van''

Terug van de fysio: 90% zekerheid dat het geen scheurtje is, komende week doortrainen met een laag gewicht en over een week kijken of de blauwe plek weg is en ik geen pijn meer heb.. oftewel:

Net even snel Schouders, Traps en Triceps getrained...

Alles licht gewicht en weet niet meer welke gewichten eigenlijk maar is ook niet echt noemenswaardig.. ook alles in een soort van superset gedaan:

- ShoulderPress Machine 3x12
- Side Raises 3x12
- Front Raises 3x12
- Reverse Flyes 3x12
- Shrugs 3x12
- Reverse Shrugs 3x12
- Reverse Grip Pushdown 3x12
- Pushdown 3x12
- Rope Pushdown 3x12
- Single arm cable Extension 3x12

en dat alles in 35 min :D Dikke burn in triceps vooral maar ook traps en schouders voelen lekker.. lichte pijntjes bij de side raises en reverse flyes maar verder niet. :)

BW was vandaag 86,5kg terwijl ik de rest van de week boven de 87kg zat, maar dat zal stress gebonden zijn en vanacht stond de verwarming nog aan dus ben ook wat vocht kwijt :p

eten vandaag gaat ook weer goed, zit er aan te denken om miss nog iets hoger in kcal te gaan zitten.. maar weet niet wanneer ik er iets aan eten bij kan gooien want ik zit voor mn werk altijd al ****ing vol..

nu aan de arbeid :)

mooi om te horen dat het waarss nix gescheurd is..maar hoe komt die blauwe plek daar en waar zit het precies? geen last gehad van je schouder tydens trainen?

Hij zit op de voorste kop een beetje in het midden.. denk dat ik met DB press de dumbbell heb laten stuiteren op mn schouder ofzo.. had alleen last tijdens de side raises en reverse flyes. Zal wel goed komen allemaal :)

Mooi dat het waarschijnlijk geen scheurtje is!
even een weekje rustig aan idd en je kunt weer knallen :D

owww joh ik dacht dat je tijdens een oefening je hele schouder aan gort trok waardoor je blauwe plek kreeg van de spierscheuring :D gelukkig ist slechts blauwe plek van een dumbbell.. komt goed bro!

nouja dat dumbbell verhaal is een gok, kan het me niet herinneren :p maargoed..

BW vanochtend: 87,5kg :D (nuchter, naakt, na het pissen enz.)

Zometeen Benen en Biceps en evt. Buik

Benen gewoon zwaar:

- Squat 5x5
- Legpress 4x8
- Leg Extension 4x8
- Seated Calf Raises 4x8-12
- CalfPress 4x8-20

Voor Biceps ga ik gewoon een variatie aan oefeningen doen, alles achter elkaar in een soort superset met licht gewicht.. :)

Zin inn :)

Klinkt goed bw gaat lekker

Benen en Biceps

- Squat (parallel)

5x80kg
5x90kg
5x100kg
5x105kg
8x75kg (ass to the grass baby)

- LegPress

4x8x200kg

- Leg Extension (1 been)

8x45kg
2x8x50kg
6x55kg PR

- Seated Calf Raises

12x130kg
8x170kg
6x180kg
12x90kg (2 sec bovenin vasthouden, trage negatief)

- Calf press

4x20x110kg

- Preacher Curl ss DB Hammer Preacher Curl

3x12x28,5kg ss 12x12kg, 2x12x10kg

- Cable Curl ss Rope Curl

3x12x15kg ss 3x12x12,5kg

- Reverse Grip Cable Curls

3x12x12,5kg

Overall: Lekkere training, benen goed vol en mn biceps stonden volledig strak ondanks de lage gewichten.. Toch niet zo vervelend om een weekje wat lichter te trainen :D

Nice die benen training flinke gewichten biceps lekker gepompt

volgende week ga ik mn squat veel lichter pakken, want ben echt niet tevreden over mn techniek.. heb geen zin om halve squats te doen :p

Hoe voelt de schouder?

blauwe plek is bijna weg, geen last meer eigenlijk :) morgen borst triceps, even licht trainen nog met wat meer herhalingen.. en dan volgende week weer vol knallen!

Terug
Naar boven