MuscleMeat

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

nice je PR op je bench toppie!n nog effe op de valreep van 2011

hoe voer je die cable flys e.d. uit? zwaar of op techniek of beide?

• Topic Starter Topic Starter
Die crossover zou ik wel zwaarder kunnen maar pak ik op squeeze en die gewone cable flyes pak ik meer op gewicht..

Thanks man

ja die squeeze is belangrijk..gewoon als je je handpalmen bij elkaar brengt even 1sec blijven vasthouden..

ja precies :) wel hoerig die 110kg bench jonge.. die 105 kwam er zo makkelijk uit dat ik stiekem aan 115 dacht :p

ja gewoon doen als je goed gevoel over hebt altijd doen!

Dus... Ja had goed gevoel maar failde tyle :p

comments vergete te leze lol

Lekker PR en nice inclinezz.:)

Weer een BP pr. Die is binnen:thumb:
Grappig dat je declined al 110kg hebt gehad.

thanks boys

declined is vaak makkelijker omdat je dan je borst meer schijnt te benutten ipv van je schouders

thanks boys

declined is vaak makkelijker omdat je dan je borst meer schijnt te benutten ipv van je schouders

Klopt! Daarom zie je ook vaak een grote arch bij powerlifters. Zo'n arch maakt het meer decline en decline is minder zwaar dan normaal benchen.

was van plan vandaag rug en biceps te trainen maar.. vannacht de hele nacht wakker gelegen van de misselijkheid en vanochtend alles ondergekotst.. :S dus laat maar :p

1 dag ziek + kotsen + ongeveer 200kcal binnen gekregen = anderhalve kg kwijt LOL!

vocht hoop ik?

morgen weer beuken!

ja das waar, maar tis toch altijd ff schrikken :p net alweer een ontbijtje van 700kcal naar binnen gewerkt.. met moeite, maar das toch al 3x zoveel als gister op de hele dag :D

Rug en Biceps

- Deadlift

5x100kg
5x110kg
5x120kg
2x130kg -> gestopt vanwege pijntjes in onderrug

- Lat Pulldown

8x65kg
8x70kg
8x75kg
6x80kg

- T-Bar Row

8x60kg
8x70kg
8x75kg
6x80kg

- Lower Back Exercise

8x50kg
8x55kg
8x60kg

- Upper Back (kinesis)

4x8xstand 6

- Hammer Curl

3x8x16kg
6x18kg

- Hanging EZ-bar Curls

2x8x26kg
2x8x24,5kg BURN.

- Reverse Grip Curls

4x8xstand 9 (kinesis)

- V Curls

4x8x14kg

Overall: Lekkere pomp, maar training ging nog niet helemaal lekker.. merk dat ik nog niet helemaal fit ben en mn eetlust is nog aardig k*t.. maargood dat zal binnenkort wel weer komen :)

BW: 86,2kg :( (klote dag ziek zijn)

goeie tbar rows bro...ik ben ook gezakt in gewicht k*tsooi..nooit meer in mn leven 1week zonder shakes.

en wat is een Lower Back Exercise..toch niet die dat je op een stoeltje zit en naar achter gaat waar je nix aan hebt?

Haha jawel, als je hem goed uitvoert voel je hem echt wel hoor :p

dat is een vrouwenoefening om ze een gevoel te geven dat ze wat doen :D ..doe dan een goodmorning of oefening om je lage rug te mobiliseren das ook wel aan te raden

Terug
Naar boven