AndroidHealthClinic

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

16 setjes voor triceps. t*ring;p

• Topic Starter Topic Starter
Haha vind ik lekker dwarf :p rug biceps ging ook lekker, zal zo wel ff posten :)

Gecondoleerd met je oma man!!

Thanks marvin :)

Rug en Biceps

- Deadlift

5x100kg
5x110kg
5x120kg
3x130kg -> omg
1x150kg (makkelijker dan de vorige keer :))

- Wide Grip Pulldown

8x70kg
8x75kg
8x80kg -> beetje cheat
4x85kg PR

- T-Bar Row

8x70kg
8x75kg
8x80kg
7x85kg PR

- Vertical Traction

4x8x90kg (fs)

- Back Extensions

3x8xBW+15kg

- Rope Curls

4x8x25kg

- Hanging EZ-Bar Curls

4x8x25kg

- DB Preacher Curl

3x8x14kg
1x8x16kg (allemaal super strict + volledige ROM)

Overall: Ging lekker :) voelde me fit en sterk.. eerste 3 DL sets gingen easy, maar die 130kg ging niet helemaal lekker om 1 of andere reden... Verder goeie pomp in de biceps

kijk is kijk is weer pr's hier hoor lekker bezig

Gaat weer lekker man! Mag wel oppassen dat je me niet inhaald qua BW

nou de 90kg ben ik nog niet danny :p en mn VP is ook nogal wat hoger he ;)

mooie trainingen de afgelopen tijd..gaat lekker zo te zien!!

thanks bro :)

Volgende keer verhogen met deadlift? 155kg ofzo?

Is wel het plan ja, maar die 150 is wel zwaar :p

Benen en Triceps

- Squat ATG!

5x70kg
5x80kg
5x90kg
5x100kg
2x115kg PR!! BAMMMM

- Legpress

3x8x200kg (fs)
8x150kg fast

- Leg Extension (1 been, laatste set 2 benen)

8x45kg
8x50kg
8x55kg
10x80kg

- Leg Curl

4x8x75kg

- Seated Calf Raises

10x90kg
10x130kg
8x170kg
10x90kg slow

- Calf Press

3x15x150kg

- CGBP

8x70kg
6x75kg
5x80kg VPR
3x80kg

- V-bar Pushdown

10x30kg
10x35kg
10x40kg
8x42,5kg

- Reverse Grip Overhead Extension

4x8x20kg

- Single Handed Cable Extension

10x10kg
2x8x12,5kg
8x15kg PR?

Overall: Heerlijke training :D wat een energie zeg! Die squat ging gewoon heerlijk, wilde graag een pr pakken en die eerste 115kg rep voelde zo goed dat ik er nog 1 uit knalde :D De rest ging ook lekker, voelde me goed vandaag :)

BW: 87,5kg (jeej weer op gewicht vandaag :), hopelijk morgen nog steeds!)

je bent goed op weg man! 100 kilo ripped word wel zwaar! haha maar veel succes in ieder geval.. vind je 2x biceps en triceps in de week niet een beetje veel?

wat is je omtrek? denk niet dat je heel veel meer massa gaat pakken op 2x in de week armen..

goeie pr's gezet!

je bent goed op weg man! 100 kilo ripped word wel zwaar! haha maar veel succes in ieder geval.. vind je 2x biceps en triceps in de week niet een beetje veel?

wat is je omtrek? denk niet dat je heel veel meer massa gaat pakken op 2x in de week armen..

goeie pr's gezet!

thanks kerel, 100kg ripped is ook niet mn 2012 doel ofzo ;) meer lange termijn!

mn armen liepen erg achter, maar zijn in de afgelopen maanden op deze manier van trainen redelijk bijgetrokken.. ben van plan om binnenkort mn schema om te gooien en biceps en triceps nog 1x per week te trainen.. ben geen beachboy die zn focus op armen legt ofzo, ze liepen gewoon echt achter.

armen zitten nu op 38,5cm aangespannen, koud.

best ziek volgens mij want dat is een groei van ongeveer 1,5cm ten opzichte van half sept.. of is dat niet ziek veel :D

moet er wel bij zeggen dat ik pas de afgelopen maanden echt op voeding let, dus dat het bijna een beetje beginnergains zijn..

Laatst bewerkt:
even ter vergelijking trouwens: voor mn bulk/2x per week armen waren ze in 2 maanden 2mm gegroeid lol

in ieder geval een mooi vooruitzicht toch! ja als iets echt achterloopt zou ik het ook een beetje inhalen ja, maar als je ze weer 1x in de week pakt gewoon goed zwaar en niet teveel herhalingen.. 1,5cm in 3 maandjes is goed toch ik blijf nu een beetje hangen, maar dat maakt me niet zoveel uit haha ze zijn groot zat(naja t is nooit genoeg he :P)

zelf ben ik nu bijna een maand echt goed op me voeding aan het letten en cardio erbij, merk het wel hoor.. uiteindelijk wil ik naar de 12%

goed bezig man, ik bulk momenteel door tot ergens in maart en ga dan hardcore cutten.. hoop in maart ergens rond de 92kg te wegen en dan een cut in te zetten, maar dan moet ik aardig door eten :D (nog 4,5kg te gaan in iets meer dan 2 maanden :p)

nu aan de arbeid, eerste 2800kcal zijn al binnen :)

Lekker hoor met die squat! Maar je was er veel te vroeg man.. heb je niet gezien ;)

Haha elke dag om half 10, dat is alleen voor de echt die hards!

Terug
Naar boven