MuscleMeat

vass89 gaat eindelijk serieus aan de slag

kijk gefeliciteerd met je PR netjes man! top gedaan!

• Topic Starter Topic Starter
thanks hendrie, ging lekker :D

tja fysiek.... ik zie op foto's niet de lijnen die ik irl zie.. dus ga denk ik pas foto's posten als ik gecut heb.. maar ben wel enigszins tevreden, want zie wel dat ik gegroeid ben en anderen valt het ook op

tja fysiek.... ik zie op foto's niet de lijnen die ik irl zie.. dus ga denk ik pas foto's posten als ik gecut heb.. maar ben wel enigszins tevreden, want zie wel dat ik gegroeid ben en anderen valt het ook op
dat klinkt goed man! ik vindt ook altijd in de spiegel veel beter uitzien dan op foto

net schouders en biceps getrained, zal vanavond even loggen want heb nu begrafenis...

en ja marvin ik was er ****ing vroeg, ging kwart over 10 alweer weg :p

Schouders en Biceps van vanmorgen 9uur :D

- DB Shoulder Press

6x30kg
6x32kg
3x5x32kg

- Side Raises (5reps voor, 5reps midden, 5reps achter)

4x15x5kg

- Front Raises (cable)

4x8x12,5kg

- Reverse Flyes (erg strict)

4x8xstand 5

- BB Shrugs

10x60kg
8x80kg
8x90kg
6x100kg

- DB Shrugs

4x8x28kg

- DB Preacher Curl

8x20kg
3x8x18kg

- Hammer Curl

4x8x14kg

- Reverse Grip Curl (kinesis)

4x8xstand 9

Overall: Voelde me prima vanmorgen, lekker lopen beuken en genoeg kracht op de vroege ochtend :)

BW: 87,5kg (vanochtend nuchter)

mooie training man lekker zo vroeg al top!

Borst en Triceps

- BenchPress

8x80kg
8x90kg VPR!
2x100kg -> 2x95kg VPR
8x70kg
Niet tevreden, de 90kg ging super makkelijk en 100kg was ineens ****ing zwaar..

- Incline BP (smith)

8x60kg
8x65kg
4x70kg omg..
8x55kg
weer faal :S

- Cable Crossover (kinesis)

2x8xstand 11
2x8xstand 12 VPR

- Incline Cable Flyes (kinesis)

2x8xstand 8
2x8xstand 9

- Pushdowns

4x8x50kg

- Reverse Grip Pushdown

4x8x25kg

- Single Handed Cable Extension

8x8,5kg
3x8x10kg

Overall: Redelijk tevreden.. voelde me het ene moment super sterk, en het andere moment faalde ik ineens keihard :S Getrained met HARD! en dat is meteen de laatste keer want MAN wat gaat je zweet goor ruiken van dat spul bah!

BW: 88,5kg (wtf lol.)

Toch een hele nette training hoor! Ik switch momenteel tussen HARD! en noxipro en dat bevalt me opzich wel erg goed. Ook al kan ik merken dat noxipro toch een stuk zwaarder valt dan hard

ja ik heb nog een pot noxipro staan en ga die hard echt niet meer gebruiken.. ik ruik het na het douchen nog steeds :S vieze chemische lucht bah

ja ik heb nog een pot noxipro staan en ga die hard echt niet meer gebruiken.. ik ruik het na het douchen nog steeds :S vieze chemische lucht bah

Hmm niks geen last van, stuur maar door haha :p
Het enige nadeel van noxipro vind ik de crash, kijk als je niks te doen heb erna kan het best maar soms moet ik nog met m'n huiswerk bezig of ga ik zelfs nog naar school.. Ik kan echt niet kwijlend van moeheid in de schoolbanken zitten

ik neem na de training dextrose en eet daarna goed, dan heb ik absoluut geen last van een crash :) wil die hard wel doorsturen, is nog meer dan een half potje.. heb ook nog noxplode en TMS voor je haha

ik neem na de training dextrose en eet daarna goed, dan heb ik absoluut geen last van een crash :) wil die hard wel doorsturen, is nog meer dan een half potje.. heb ook nog noxplode en TMS voor je haha

Als je mij een mooi prijsje kan maken wil ik het best van je overnemen!
Behalve de TMS dan, daar krijg ik puistjes van :s

heb je een pm gestuurd danny :)

iemand nog belang bij een pot Total Muscle Solution van B&F shop? is 1 dosering uit lol.. maar het spul is niet te zuipen! (prijs zal niet al te hoog zijn ;))

Wat wil je ervoor?

5 euro! :p en geen verzendkosten want ik kan het zo aan je geven

Nice bench man! Jij bent ook al zo'n vroege monster trainert.
Hoe vind je dat, sochtends trainen?
De laatste keer dat ik in de avond heb getraind stamt af van.... July? :o

Man ik train lekkerder in de ochtend dan 's avonds koekie :p doe het zelf ook al eeuwen dus weet niet beter ;) horecabaan :D

@marvin: wanneer train je 's ochtends deze week?

Terug
Naar boven